Затварам блог (сајт) за писање, на дужи рок


Од данас (10.07.2014.) затварам свој блог (сајт) за писање на дужи рок, коментарисање ће такође бити затворено, једино ћу надаље одржавати Дуцијев блог. То сам одлучио због великог премора дугогодишњим мукотрпним радом на свом блогу, и још доста пратећих повезаних ствари око тога. То је скоро 7 ипо година непрекидног рада, па обрада и постављање видео прилога на Ју Тубе, за моје потребе и потреба разних пријатеља и другара са којима сам сарађивао.

Такође ми је и егзистенција угрожена, од октобра прошле године сам на социјалној новчаној помоћи и народној кухињи, али и то може нестати за тили час, у овој земљи беде и сиротиње са олошем на власти, који једино знају да уништавају све што је вредно у Србији: и привреду, и људе, и народ и… томе нема краја, ако се не побунимо, још нисмо попили дно, биће све теже и теже са ништаријама на власти, то сви врло добро знамо, и ко има, и ко нема…

И поред великог премора, успео сам некако да нађем снаге да напишем неколико текстова, просто ме нешто натерало на то, осећао сам да ме нешто тера да барем оставим неки писани траг, што ми душа иште да кажем, да се како-тако одужим прецима, а то сам углавном објавио у следећим текстовима, у задњих неколико дана, то су ови текстови:

Перо Симић – Тито 1943. нудио договор немцима о ненападању!
http://wp.me/p3KWp-6KX

Лоша судбина Србима одређена је 1928. године у Дрездену, на IV конгресу КПЈ! Истина о 27.марту 1941.! И Павелић и Тито доделили орден за „заслуге“ Курту Валдхајхму!
http://wp.me/p3KWp-6zS

Крвави Ускрс 1944: Енглези су србе бомбардовали на Титов захтев!
http://wp.me/p3KWp-6Fh

Коча Поповић: “Ја сам против сваког национализма, јер је национализам најнижи облик друштвене свести.”
http://wp.me/p3KWp-6Ml

Јован Јоца Јовановић: Интелектуалац и родољуб скојим Срби треба да се поносе! Комунистички злочини у Србији!
http://wp.me/p3KWp-6KP

Крунослав Драгановић је „пацовским каналима“ спасао Павелића и хиљаде усташа, а умро је у „комунистичкој“ СФРЈ као „угледни грађанин“, не као ратни злочинац, у затвору! Кад „комуниста“ Тито части, он части!!
http://wp.me/p3KWp-6Lh

Ако буде среће, можда с пролећа идуће године наставим са писањем са много више детаља и чињеница из садржаја горњих линкованих текстова, кад се регенеришем и ако како-тако побољшам егзистенцију. О национализму да пишем, о комунизму, идентитету: националном, грађанскома… и пре свега да се схвати светски феномен специфичан само код срба комуниста, интернационалиста, за разлику од комуниста и интернационалиста из других нација и култура, који имају јаку националну идентификацију са својим националним бићем. Али, искључиво Срби комунисти, интернационалисти… скоро сви су потпуно идентификационо анационални, дакле на сви, али велика већина – да! Они су потпуно анационални и самим тим антисрбски настројени. Немају никакву националну идентификацију у срцу и души са србским националним бићем! Јер, у њиховим срцима, само борави идеја комунизма „за цело човечанство“, „за све људе света“, а срби су ту само „националисти!“ Примитивни, наравно, затуцани, само мисле на себе, не и на „чччоооввеечччааанссттввоооо“. Код срба комуниста, сви народи сем Срба (ма колико Срби изгинули за то њихово „ччоооввеееччааанство“), представљају „продужену руку човечанства“ иако су и они, ти „други“; – националисти као и Срби. Али, ти „други“ су за србе анационалне комунисте, „човечанство“, а „њихови“ срби, само „затуцани националисти“! А апсурда ради, Срби су у великим светским ратовима највише од мањих народа изгинули за бољитак човечанства, не само свој! Али, ипак, за уважене србе комунисте, ти си за њих само „*бени национлиста!“Илити: „најнижа друштвена свест“. Нешто више око тога рекао сам у тексту: „Перо Симић – Тито 1943. нудио договор немцима о ненападању“! Затим… о Титу да пишем, о комунистима и њиховим злочинима, о томе шта се заиста догађало у Србији за време другог светког рата, и пре њега, почевши од стварања краљевине Срба Хрвата и Словенаца, то је врло битно за нас Србе да знамо, праву истину, јер ту имамо катастрофалне грешке!! Не ми, обичан народ, грешке су правили наши „интелектуалци“, политичка „елита“, који нас скоро упропастише својим незнањем, незрелошћу, бахатошћу, глупошћу…!

Народ је гинуо кад треба, али они стално уче на нама, и никако да науче, а потрошише нас ко да смо тоалет папир, а не људи, па сад скоро да више нема ко да гине, сви јунаци и алфа мужјаци изгинуше. А и оно мало што је остало од њих, нема за кога да гине, јер нема државу која стоји иза њега и србства.

На плану свакодневног живота, квислиншки властодржци непрекидно генеришу безнађе, немаштину, лудило, а биће све горе, не треба бити неки аналитичар и видети то, јер услед овог лудила у свету и Србији, што је све итекако повезано, ми не знамо шта ће бити ни за 5 дана унапред, а камо ли за 7-8 месеци или годину дана. Зачас може да се пропадне, судбина ти се преокрене за 5-6 дана, али и не мора, ако си борац.

Ја сам по природи борац, али у овој ситуацији не зависи све од мене. Постоје неке „две-три карике“ које ме одржавају у како тако подношљивој егзистенцији, али и то може пући за час, али и не мора. Уствари, једино је питање код мене:

„Докле ће то трајати, те 2-3 карике које ми иду у прилог, за сада“

али само док не предузмем нешто, јер те 2-3 карике које неће вечно трајати, можда ни годину дана, а можда ни толико… дају ми маневар да предузмем нешто, неку акцију, да преузмем живот у своје руке, да будем макар малим делићем господар свог живота у овом лудилу које се шири све више, ако је то уопште и могуће. Ево, и сам се сад смејем свом оптимизму док пијем кафу и пишем ово, будући да су ми на неки начин „руке везане“, више ништ не зависи од појединца…

Живот нам пише романе, а не ми.

Можад је боље само ослушкивати живот, и чекати шансу, јер живот боље зна од нас шта нам треба, јер дешава се да кад нешто планирамо, све иде супротно, или је погрешан тајминг, час. И ако дође та шанса, треба је само одмах препознати, и „улетети“ у њу, у прави час, иначе… ако „закаснимо на воз“ шанса више неће доћи.

Она је дошла, и ако је не препознаш у правом моменту, већ је пропустиш, она ти више неће доћи. Неком дође једна шанса, неком две, неком ни једна, све зависи од судбине, карме, а највише од наше психе и духа.

Видећемо шта ће бити, барем сам у задњих 4-5 текста, написао нешто што ме је много тиштило, мада бих желео још доста више да напишем о свему томе, онако на миру, на тенане, без журбе… поготову о томе како се у ствари код срба интелектуалаца, и народа, креира механизам самопорицања и презирања што су Срби, јер „вирус“ само-порицања и само-презирања је преносив.

Наравно, никад није све тако црно. Иако су мањина, имамо ми високообразоване интелектуалце који немају комплекс што су Срби, већ напротив, поносе се тиме! Један од њих је и бриљантни професор др Милан Брдар. Има их још, али професор Брдар је врх-врхова. Слушајте њега да се освестите, да схватите како се србима уништавао национални идентитет и психа, до садо-мазо степена самопорицања и само-презира.

Довољнио је само то да схавтите, у „ком грму лежи зец“, како је тај механизам настао, да будете СВЕСНИ ЊЕГА, што ће бити довољно да се Уздигнете у ИДЕНТИТЕТНОМ СРБСКОМ БИЋУ, да се поносите што сте Србин, да коначно оздравите…!!

Поред професора Брдара, ту су професор Светозар Радишић, Јован Јоца Јовановић, Биљана Ђоровић, а ту је и наш песник и Србски Посвећеник, бриљантни Дрган Симовић, професор Велимир Веља Абрамовић, Славиша К. Миљковић, има их још…

Ако неко буде желео да ме због нечег контактира, то може учинити путем овог мог мејла:
orgonster@gmail.com

Слушајте и пратите на интернет радију „Снага Народа“, професора Милан Брдара, тамо највише гостује.

Професор Милан Брдар – Радио Снага народа 05.06.2014.

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Неке ствари које је изреко професор Брдар, битне су да се знају…

Професор Милан Брдар (00:18:56…

„Значи, и у тим револуционарним праксама, политичким, када се појединац води идеологијом и утопијом, која је у њој садржана, он намири своју савест, тако да може да поднесе да за собом сеје смрт. Рецимо, Лењин је био намирене савести, иако је слао интелектуалце на стрељање. И то нарочито оне који су га крили у време царизма. Јер он је, наравно да су се око њега бунили:

„Чекај Владимире, па како, овај, па ти људи су те крили?!“
Он је говорио:
„Е, видите, баш зато што су мене крили као противника режима, спремни су да крију противнике нашег режима“.

И те људе је слао на стрељање! Потпуно мирне савести!

Он, Зиновјев, и та прва екипа, између себе су отворено говорили да истребљују буржоаску класу у Русији. И то су радили мирне савести. Дакле, поента је у томе да ви када намирите савест, радите онда без њеног оптерећења то што чините. Е. сад, наравно, идеологије заводе. И… шта је судбина револуционара: он мора да заврши као руина, и као разочаран човек промашеног живота, са осећањем промашеног живота, што је, у свим земљама где су прошле те реакционаре (ваљда је тако речено) социјалистичке револуције, случај. Тако да је то случај и код нас, и ми смо то видели у генерацији својих родитеља, и пажљиви синови, међу које ја убрајам и себе,… својим очевима никад ништа нису приговарали, јер им се на лицу видело да носе своју муку. Да су с Титом промашили, проћердали живот, јер дочекали су 90-е. И… није потребно ни њему ништа говорити, он све у својој души зна, и види….“

………………..

„Ма и они би пропали и уништили би себе. Политици су потребни успешни политички људи. Шта значи успешан политички човек? То је онај који државу уређује тако, да, он, није важнио какав је он, који ће институционалну државу урадити тако, да ће моралност у свакодневном животу избијати у прва план, а не његова лична моралност. Шта ми имамо од његове моралности?! Ево, Лењин је био морално беспрекоран: био је веран једној жени, није пио, није пушио, али земљу је одвео у пропаст! Људи… 1921 – 1922. године, док је још био жив, 10 милиона њљуди је умрло од глади у СССР!! Прича се о глади за време Стаљина, не прича се за време Лењина! Шта ми имамо од његове моралне не-роблематичности?…“

Радио „Снага Народа“: Емисија „Гнев Србије“ 02.07.2014.

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Интервју са бриљантним професором Брдаром, почиње од: 01:25:50 али слушајте емисију од самог почетка, где бриљантни водитељ Милан Миленковић, дискутује са слушаоцима, који такође имају бриљантне мисли и излагања.

Ово су линкови са којих можете скидати разне емисије које се емитују на интернет радију „Снага Народа“:
https://www.youtube.com/user/SKiM1389SKiM/videos
https://www.youtube.com/user/radiosnaganaroda/videos

ТВ „ИН“ Бијељина: Гост проесор Милан Брдар

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

У емисији се говори о национализму, о националном поносу, који су најбитнији проблеми Срба, како да се опораве, како да направе своју државу…

Анекс проф. др Милан Брдар Културна политика у Србији данас – 19.06.2014.

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Поздрав свима…!

Небојша Јовановић

Објављено у Инфо. Ознаке: , , , . Leave a Comment »

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.