Драган Симовић: Перунов пук – објава из Акаше


Аутор: Драган Симовић, песник и књижевник

dragan simovic portret-3
Перунов пук

Млади ведсрбски и ведруски родољуби, и Перунови ратници светлости,
у једном граду,у једној земљи, оснивају Перунов пук.
По замисли духовних и идејних твораца, милион
Перунових ратника светлости
штитиће и браниће
ВедСрбско и ВедРуско Биће.
Дејствоваће по свим пољима и ступњевима бивања
и бивствовања – високоосвешћени
и високообразовани,
а храбри и неустрашиви.
Биће невидљиви за непосвећене, али ће се њихово
присуство свуда осећати.
Све непријатеље и враге ВедСрбског и ВедРуског Бића
пратиће сустопице као сенка,
и сваки душмански покушај унапред ће предвидети,
осујетити и спречити.
Овај Перунов пук биће надзиран и вођен од
Галактичких ВедСрба
из Језгра Звезданог Јата.
Ово је почетак Ере Духовног Водства Словена.

7 реаговања to “Драган Симовић: Перунов пук – објава из Акаше”

  1. Dragana Says:

    Pitanje za Galakticke Vedsrbe: Mogu li da se pridruzim?
    Ozbiljno pitam.

  2. Dragana Says:

    Molim vas, da mi javite. Najozbilnija sam.

  3. dragansimovic Says:

    Драга моја Драгана, твоје једноствано, искрено и чисто питање, покренуло је (вечерас) нешто у мојему песничком бићу, те сам, а да бих теби ваљано одговорио, написао лирске разјаснице на Перунов пук, и објавио на Србском журналу, што, путем достављене повезнице (линка), можеш да прочиташ.
    http://is.gd/kmeMPi
    Надам се, и верујем, да ћеш разумети мој песнички одговор.
    Нека си благословена и радости пуна!
    Песник

  4. Dragana Says:

    Postovani Dragane, dragi Pesnice, razumela sam Vas odgovor. Ipak, iz, naizgled,nepoznatog razloga osetila sam potrebu da pitanje stavim na „papir“- poput prezivelog brodolomnika koji ostavlja S.O.S. poruku…mozda je neko primeti

  5. dragansimovic Says:

    Драга моја Драгана, твоје име је, као и моје, старо најмање тридесет векова. Ово ти узгред рекох, не знам што!
    Свакако, „неко ће приметити“, како рече, и већ је примећено.
    Нама се само чини да ми Некога или Нешто бирамо, а, уистини, ми смо бирани, ми бивамо бирани.
    Бићеш изабрана, веруј ми, кад буде дошао тренутак!
    Кад буде дошао тренутак, изненада ће те походити тајанствени и непознати пријатељи.
    То сам ја искусио на стотине пута.
    Важно је да смирено радиш на себи, и да стрпљиво чекаш.
    А до тада, даћу ти повезницу (линк), како би могла да ступиш у везу са људима који су сродни теби.
    Они су Староверци илити Родноверци (Древни Срби, Древни Словени), и уређују часопис СЛАВА!
    Кад будеш ступила с њима у везу, они ће ти припомоћи да упознаш још на стотине, на тисуће сродних душа.
    Буди радосна; буди своја; и дичи се својим древним србским именом!
    Поздрав од Песника.

    П. С.
    Ево ти линка:
    http://is.gd/YYG6HL

  6. dragansimovic Says:

    Драгана, ево ти повезнице, како би могла да ступиш у везу и са сродницима окупљеним око часописа РОДНОВЕРЦИ.
    https://www.facebook.com/Rodnoverci.Staroverje

  7. Dragana Says:

    Hvala Vam!


Затворено за коментаре.

