Фејсбук: Брисање налога са фејсбука, блокада непожељних особа…


Ево овако….

Пре отприлике 2 месеца обрисао сам свој профил са фејсбука тако да ме више на тој друштвеној мрежи нема. Видим да сам погрешио што о томе нисам обавестио, једним текстом на свом фејс профилу, све своје фејс-пријатеље, а било их је преко 600. Због свега овога дошло је до забуне код неких мојих фејс-пријатеља, и који уједно прате мој сајт, јер су погрешно схватили да сам се нешто наљутио на њих.

О чему се ради?

Кад неко обрише свој фејсбук профил, онда се заједно бришу и сви његови текстови и прилози које је тај и тај написао на фејс групама.

Идемо даље….

Кад рецимо неко код кога сам ја био уврштен у фејс-пријатеље, врши преглед својих пријатељ на својој фејс-страници за то, на месту где је била моја фотографија остао је празан простор, нема је више, но можда је остало само моје име са линком ка мом профилу, или су те особне негде у својој бележници имали копију линка за мој фејс-профил, па сад кад кликну на тај линк, појави се објашњење на енглеском језику да те странице нема, странице мог профила, или да се из неких других техничких разлога не може пронаћи мој профил.

Међутим, они искуснији који имају фејсбук профил то знају, ако неки фејсбук пријатељи са ваше листе фејс-пријатеља почну да вам досађују, или да вас из неког разлога нешто увреде, ви имате опцију да блокирате тог пријатеља да више не може да вас контактира, нити да има приступа на вашем фејс-профилу.

И сада, када се то деси, и када та особа која је блокирана покуша следећи пут да дође на ваш фејсбук профил, да вам напише можда неку поруку, кад кликне на линк вашег профила он добија скоро слично обавештење као претходно, кад неко обрише фејсбук профил. Међутим, у овом случају блокаде, само та особа која је блокирана нема приступа особи која га је блокирала, остали са листе пријатеља те особе имају приступа ради даљег контакта и виртуелног дружења, јер они нису ни блокирани.

Међутим, то неки не знају, зато и долази до забуне, а можда из недовољног познавања енглеског језика и тих техничких обавештења, јер су техничка обавештења када неко обрише свој фејс-профил и када неког блокира, веома слична, мада пажљивом пратиоцу то не може да промакне, па онда неко може да помисли да га је пријатељ са фејса обрисао, јер је нешто љут на њега, а у ствари, ако је он обрисао свој профил као у мом случају, он није љут на ту особу која мисли да је блокирана, јер је није ни блокирао, већ је обрисао свој фејс-профил и сада га више ни један фејс-пријатељ са његове листе не може контактирати, па ни та особа која је погрешно стекла утисак да је блокирана.

Пар мојих пријатеља ме је из ове забуне контактирало на мејл и питали су ме зашто сам љут на њих, мислећи да сам их блокирао, но кад им објасних о чему се ради, лакнуло им је  😉

Све ово пишем и објашњавам, из разлога што можда постоје још неки моји фејс-пријатељи који мисле да сам их због неке моје љутње на њих, блокирао, али неће из неког разлога да ме контактирају на мејл да ме питају за разлог, па да им све разјасним, а можда су и они нешто љути на мене, јер мисле да сам ја нешто љут на њих, а видимо да није тако…  🙂

Објављено у Инфо. Ознаке: , , . Коментари су искључени на Фејсбук: Брисање налога са фејсбука, блокада непожељних особа…
