Певач Филип Жмахер: Најбољи вокал Србије икада…!


Барем за мене…

Певач Филип Ж-махер је најбољи вокал Србије икада…!

Filip-Zmaher-12
Овај сајт тематски се не бави музиком, али то не значи да ја не волим музику и да нећу да напишем коју реч о музици, о неком добром певачу, поготову када се ради о певачу Небески врхунског квалитета и домета, Филипу Жмахеру!!

Волим све врсте музичких жанрова, почевши од рока, народних песама, забавних… па до опере.

Филипа Жмахера први пут сам чуо пре више од 15-ак година, и када сам га чуо одушевио сам се његовим гласовним могућностима, а радило се о неком његовом ТВ наступу. Песма је била изванредна и динамична. После неког времена, Филипа нисам могао нигде да чујем, као да је пропао у земљу, нити на ТВ-у, нити на радију. Али, импресија о његовим гласовним могућнмостима трајно је остала у мојој меморији, време је пролазило, текло… и ја бих с времена на време унутар ума оживљавао и певушио ту Филипову песму, нисам јој запамтио назив, али сам је певушио и тако „оживљавао“ феноменалан Филипов глас унурар Себе.

Носио сам изнутра такође и неки жал што је Филип нестао тако нагло са музичке сцене Србије, јер почео је да блиста пуним сјајем. Стално бих тако, када бих с времена на време унутар себе оживљаљвао Филипов глас и његову једину песму коју сам чуо, понављао у себи:

„Па где је Тај Филип, зашто више не пева, где је нестао, шта се то догодило с њим“?

Ту дилему сам уз помоћу интернета разрешио пре неки дан, довољно је само укуцати у гугл претраживачу „Филип Жмахер“ и информације се нижу једна за другом, оно што је неко објавио о Филипу на интернету. Тако сам сазнао да је Филип отишао из Србије отприлике у моменту када су ДОС-манлијски плаћеници и издајице србскога народа, дошли на власт, да нам донесу толико очекиване промене (2000. год.), бољитак, а донели су нам само пропаст, беду и уништавање Србије у њиховом демо(н)кратичком владању, у служби зла, преваре и уништења србског народа и државе.

Сазнао сам тако добар број ствари о Филипу, зашто га нема више на музичкој сцени Србије, итд… итд… као и то да је наслов његове песме коју сам чуо пре више од 15-ак година, и коју сам с времена на време певушио унутар себе: „Порок“, то је она на дну текста. Сазнао сам тако много лепих ствари о Филипу, сазнах да је ту негде после чувених петооктобарских „промена“ прешао да живи у Украјини где је и наставио музичку каријеру, са много успеха. У доњем интервјуу за Украјинску телевизију:

Филип Жмахер: Интервју на украјинском језику

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

може се сазнати да је Филип имао око 250 концерата у Украјини, доживео је велику славу, пре него што се вратио (2010-е) да живи у Београду са својом прелепом женом, украјинком Анастасијом, са којом има и ћерче. Нешто више о томе, како су се упознали и заволели Филип и Анастасија, можете прочитати у доњем чланку:

Филип и Анастасија Жмахер: Љубав не познаје границе
http://is.gd/XmDksb

Филипове гласовне могућности су тако небески моћне и  обдарене, он може да пева у свим музичким жанровима. Овде га можете видети у дуету са нашом оперском дивом Јадранком Јованивић, а такође је певао и у дуету са народном певачицом Драганом Мирковић. Као представник Југославије, Филип је на свесловенском базару 1995. победио са обрадом предивне и наше чувене народне песме која се зове: „Не куни ме мајко“.

Погледајте, послушајте…

Филип Жмахер: Не куни ме мајко

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Сад послушајте једну лепу Филипову песму на украјинском језику…

Филип Жмахер: Зрада чи любов (Издаја или љубав)

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Филип је такође певао у дуету са чувеном украјинском певачицом и глумицом Таисијом Повали, а ту нумеру можете погледати овде. На крају овог прилога о Филипу Жмахеру ево и његове песме коју сам чуо пре више 15-ак година, и певушио је:

Филип Жмахер: Порок

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Остаје енигма зашто је Филип крајем 90-их година прошлог века тако брзо и нагло нестао са музичке сцене Србије, још брже него што је заблистао?
Није ли можда засметао одређеним музичким клановима и „неприкосновеним музичким звездама“, јер су се плашили да ће Филип завладати музичким троном Србије и постати занавек број један?
Можда и јесте јесте, можда и није, зато не би било лоше ако би неко из Филиповог окружења видео овај чланак и у коментару на њега дао одговор на ову енигму.

Једно реаговање to “Певач Филип Жмахер: Најбољи вокал Србије икада…!”

  1. Небојша Says:

    Било би неправедно не поменути легендарног Леа Мартина, право име му је Милош Јовић, који је најприближнији квалитету Филипа Жмахера. Обојица су живе музичке легенде, не треба их ни раздвајати, поредити, свако је уметник и квалитет за себе…

    Лео Мартин: Има времена (1974.) (Ово је ремикс из 2000.-те)

    Линк ка видео прилогу на YouTube
    Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

    „Има времена за љубав
    има времена за нас
    није касно да ме волиш
    зато почни, почни сад.

    Љубав мора да се чека
    кад је тражиш није ту
    мислиш никад неће стићи
    па је зовеш, тражиш свуд.

    Машташ о некој далекој срећи
    и мислиш да никад доћи неће,
    а не знаш да је можда ту
    крај тебе ту.

    Живим за онај час
    кад ћеш руку да ми даш
    да те водим, да те чувам
    као никога до сад.

    Има наде за нас
    биће времена да знаш
    да ти пружим срећу


Затворено за коментаре.

