Емисија „Голи живот“: Гост Јован И. Деретић говори о лажној и фалсификованој историји Срба


Емисија „Голи живот“: Гост Јован И. Деретић говори о лажној и фалсификованој историји Срба

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

Јован И. Деретић:

„Покојни Витас, новинар, знате за њега, чули сте… је питао Дејана Медаковића (тадашњи председник САНУ-а) када је он био…: „Зашто ви не прихватите округли сто који Деретић тражи“?
То је била прилика да ме они сатру (каже Деретић)

А Медаковић је рекао:
„А ко ће да седне с друге стране стола“?
Ми немамо стручњаке (Каже Медаковић)!??
Како немате стручњаке?! (пита новинар Витас)
Па немамо стручњаке за стару историју!?
Па ко пише уџбенике?
Е, то је друго…?!

Нека то други организује, а не ми.
И онда је додао (Академик Дејан Медаковић):
„Деретић има доказе које ми не можемо да прихватимо, нити можемо да дискутујемо“.

Ето, за наше „историчаре“ из САНУ историја Срба заправо почиње од берлинског конгреса 1878., а не од самог постојања Срба као народа, које задире и у античко доба, што је потврђено у архивским историјским списима и документима која обрађују античко доба. За САНУ „историја“ Срба дакле почиње фигуративно, од берлинског конгреса, када су од стране светских моћника зацртане смернице за фалсификовање србске историје и културе, од тада су у институцијама Србије што се тиче историје и културе, довођени на власти само слепи послушници германско-нордијске историјске школе, за коју си у сами немци признали да је нетачна!!

Немачка академија наука одрекла се своје нетачне германско-нордијске историјске школе, а србска САНУ шта чека?
http://wp.me/p3KWp-5MW

Деретић је потпуно у праву када каже да сви геноциди над Србима, односно сви Србоциди», почивају на првобитном културном геноциду на бази фалсификоване историје Срба и Словена, по којој смо ми Срби „неписмени дивљаци“ који су у 7 веку пали са Марса на Балкан, и почели да кољу и убијају све живо.

