Небојша: Идем на вишемесечни одмор


Драги посетиоци,

Ево скоро има 6 година како постоји мој блог, отворио сам га 20.03.2007. Мукотрпно сам и фуриозно радио тако да ме је сустигао тежак премор и презасићеност радом на компјутеру, блогу, интернету и свим тим скаламеријама. Иначе, око свог блога све радим сам, немам админа, немам тим, а плус тога одржавам блог Дуцију и Стојану. Имао сам 2 краћа одмора, али није то то, ако се човек темељно не одмори од рада на компјутеру, мало по мало уђе ти електроника у коске и крв, а да не приметиш, јер само радиш, радиш… не знаш кад је дан, кад ноћ, а да не причам о очима, о последицама које трпе очи, то је посебна прича.

Зато сам решио да се одморим више месеци пре него поново почнем да пишем мојом својственом радном динамиком. Можда ћу одмарати цело пролеће и лето. Видећу, никад се то не зна, одмараћу колико је потребно док се потпуно не регенеришем. Одмараћу се и пасивно и активно. Природа је прави лек! Но ипак, ради одржавања неке минималне динамике, сваког месеца ћу објављивати на блогу највише до 10 текста, биће то текстови и прилози других аутора које ја одаберем, а можда и ја напишем неки текст, један или 2 месечно, видећу како ће све то ићи.

Од вечерас у 8 сати, затворићу комантаре на блогу, а отворићу их на Ђурћевдан поново.
Сви који из неког свог разлога желе да ме контактирају могу то учинити на мој мејл:
orgonster@gmail.com

Пошто идем на одмор, а 20. марта је шестогодишњица рада мог блога, блог рођендан прослављам данас 16.03.2013. На блогу је до сада објављено 1070 чланака, број коментара је 6704, а број посета 1461998.

Пазите се, чувајте се, волите се!
Поздрав свима!!

Владан Вучковића – Паја, легенда Бора
Инструментал: „Марс“, „Ила-Ила“, „Београд“…

10 реаговања to “Небојша: Идем на вишемесечни одмор”

  1. Lara Says:

    Poštovani Nebojša, odavno se pitam kako sve to podnosite i izdržavate. E, pa stvarno je krajnje vreme da se odmorite! Odmorite se pametno, kakvi i inače jeste. Pozdrav i želim Vam svako dobro.

    • Небојша Says:

      Поштована Lara,

      Ни сам не знам како сам издржао све то, но у задње време скоро да сам се плашио да се погледам у огледало и видим како ми изгледају очи, јер сам знао да нећу да их препознам. Свеје то био знак да станем и зауставим се.

      Поздрављам и ја Вас и желим Вам свако добро!

  2. Gordon Flash* Says:

    Sretan odmor i povratak u zdravlje.Za oporavak bih ti preporučio da se dobro ispavaš a za rekreaciju preko dana biciklu,večernju šetnju,planinarenje i kampovanje,dobro društvo,kupanje i plivanje u danima letnjih vrućina,sunčanje sa merom ili boravak u neko od onih mesta gde se živi na prirodan način.
    Ne propusti cvetanje voćnjaka..
    pozzzzzz..

    • Небојша Says:

      Gordon Flash*,

      Хвала ти на лепим жељама за одмор, као и на саветима.
      Управо тако нешто што ти причаш и треба да се догоди.

      Поздрав!

  3. Lara Says:

    Nebojša, pogledajte (ako već niste) na blogu „Zlatni bilten“ najnoviji tekst D. Tatomirovića „Japanski način lečenja vodom“.Izvanredna tehnika za relaksaciju i regeneraciju organizma. Ja već duže vreme koristim ovaj metod i to vodu pročišćenu zamrzavanjem i odmrzavanjem po preporuci nutricioniste Nazarova. Ništa ne košta a mnogo vredi. Taman za odmor na koji idete. Pozdrav.

  4. agroekonomija Says:

    Nebojša, lepo se odmorite i vratite se puni nove energije za rad na sajtu.

    • Небојша Says:

      agroekonomija,

      Да, послушаћу Вас 🙂
      Хвала Вам на лепим жељама.

      Поздрав!

    • Небојша Says:

      Lara,

      Да, чуо сам за ту методу лечења водом, али нисам некако имао времена да се позабавим с тим и видим конкретно о чему се ради. Наћу ћу тај текст и детаљно га погледати, хвала Вам на информацији.

      Поздрав.

  5. obične priče Says:

    Prijatan odmor.
    🙂

    • Небојша Says:

      obične priče,
      Хвала.
      Поздрав.


Затворено за коментаре.

