Стефан Симић: Млади српски писац – Интервју


Један мој млади пријатељ из Параћина, Стефан Симић, упловио је у књижевне воде. Млад је и даровит, пут је пред њиме и сам ће стварати себе на том путу, из дана у дан, онако како буде корачао.

Пожелимо му срећу.

Стефан Симић- Интервју

Линк ка видео прилогу на: http://www.youtube.com/
Видео прилог можете скинути пратећи ово упутство.

Овај видео прилог о младом српском писцу Стефану Симићу скинуо сам са Вимео видео сервиса: http://vimeo.com/47658825 и пренео комплетан текст.

“Гледајући око себе очајну ругобу и многоструке и тешке последице нерада и нехата, зарекао сам се да ћу радити, мишљу и рукама, за себе и за друге, увек и свуда, али радити. Тако да трајно живим у плодном покрету и корисним променама. Зарекао сам се да ћу бранити себе и своје место на којем живим од нерада и нечистоће, застоја и немаштине”Иво Андрић

Гледајући око себе очајну ругобу и многоструке и тешке последице нерада и нехата, зарекао сам се да ћу радити, мишљу и рукама, за себе и за друге, увек и свуда, али радити. Тако да трајно живим у плодном покрету и корисним променама. Зарекао сам се да ћу бранити себе и своје место на којем живим од нерада и нечистоће, застоја и немаштине
Иво Андрић

Стефан Симић, млади српски писац из Параћина који је за кратко време стекао читаоце широм света говори о себи, свом животу и својој првој књизи кратких прича „Пустите нас“. Стефан пише интригантну, искрену и заводљиву прозу с друштвеним ангажманом и хуманистичком поруком. Емпатија коју Стефан исказује не оставља никог равнодушним. Она тера људе да пронађу човека у себи али и у свим другим људима. Животни идеал му је да наступа без маске и да говори оно што осећа.
Биљана Бабанић, Слободан Ћирић ©РТВ Канал М, август 2012.

Објављено у Проза. Ознаке: , , , , , , . Коментари су искључени на Стефан Симић: Млади српски писац – Интервју
