Подела Космета коју заговара Дачић, почетак је распарчавања целе Србије! И Срба!


Прочитајте овај чланак са ФБ Репортера који показује да је на сцени завршан чин тоталне издаје, продаје и распарчавања Србије! Разлике између Тадића и Дачића нема, као ни између бивше и садашње владе, све су то издајници Србије као државе и Срба као нације, то је њено убијање, јер после поделе Косова и Метохије, последица ће бити подела и распарчавање целе Србије!

Прочитајте у том тексту аутентичне коментаре срба са КиМ, а поводом најновије изјаве Дачиће о подели Косова: Извор»

„И даље мислим да је подела (Косова) једино могуће реално решење, и сигуран сам да би то Албанци у Приштини прихватили. Међутим поставља се питање да то може да изазове протесте у региону, а избегава се чињеница да је потресе изазвало и то што је Србија подељена“, рекао је Дачић.

Дакле, Дачић брине за шиптаре, сигуран је каже да ће шиптари прихватити поделу, али не пита Србе да ли су за поделу Космета! А шта друго и да се очекује од човека који је као министар полиције слао полицију да разбија србске барикаде на северу Космета! Брига њега за Србе и Устав Србије који би се прекршио поделом Космета!
Србски народе, крајње је време да се пробудиш и доведеш праве србске родољубе на власт, или са свим овим страначким шибицарима, бившим, садашњим, свим из свих познатих нам странака, можемо само да тонемо и нестанемо!

Лепо каже један коментатор, Кина се спори са Јапаном око неког острвцета где је само го камен, а видимо Дачић би да тргује са Косметом где живе живи људи, Срби, на својој територији, на својој земљи у својој држави, са својим манастирима, културном баштином и рудним богатством и са оним немерљиво највећим Богатством, Духовним Богатством и значајем Космета за Србски Род и његов опстанак! Кинези камен доживљавају као нешто живо, и јесте живо, јер је то кинески камен, а за Дачића Живи Људи, Свети Срби са Космета, само су обичан безначајан камен, са којим би он да тргује!

Нас Србе, као што рекох, могу спасити само истински србски родољуби који ни у једној странци нису никада били, нису ни могли бити, будући да су странке само интересни кланови који у Србији владају по пљачкашком принципу „поделе плена“. Ти родољуби треба да буду националисти у здравом и родољубивом значењу тог термина, јер Србију су упропастили уназад 100 година омађијани и опијени интернационалисти, односно југословени! Сада су ти југословени, европејци, али поново у антисрпском контексту и смислу као када су били југословени. Ево генезе тога, ово треба да се зна, будући да нам људи из тих структура никако не могу помоћи, већ само одмоћи, и продати нас.

Из једног Драгашовог дужег интервјуа, извуко сам један део који говори о трагичности идеје југословенства и Југославије за Србе.

Та заблуда нас је животно убедљиво више коштала него сви спољни непријатељи!

Само су наивни Срби веровали у идеју југословенства

Линк ка видео прилогу на:http://www.youtube.com/
Видео прилог можете скинути пратећи ово упутство.

Идеја је једно, а њена реализација нешто сасвим друго, и питање је да ли све „братске“ стране то искрено желе, мисле, а не да ли то причају, јер могу да причају једно, а мисле и желе друго. У случају југословенства радило се о „двоструком књиговодству“ „братских“ народа, само је наивни српски народ водио једноструко књиговодство, односно његова тзв „елита“, зато сад народ плаћа цену тог трагичног једноструког књиговодства, а та иста „елита“ преузела је нову интернационалистичку идеју, „европејство“, ново двоструко књиговодство.

Докле народе, докле?
Бранко Драгаш:

„… Јер је та идеја југословенства, јесте била лепа, као што је идеја европске уније лепа, али прво морамо да научимо оно што сам научио, читајући историју. Значи, где је ту двојно књиговодство? Значи, шта ми добијамо, шта ми ту губимо. Ако ми то, губимо, зато што неко други добија, и нас зато користи као што се десило од 1918. Живојин Мишић не само што је био генијални ратник, који је био смењиван неколико пута, него је једноставно видео шта ће се ту десити. И онда ми улазимо у једну… потпуно смушено, непланирано, у једну трагичну заједницу која се зове Југославија. Где и Словенци и Хрвати плански улазе у ту заједницу да би се ослободили Италије, Аустрије и моћних око себе. Рецимо, ја сам један од ретких, ја сам са 17 година, можда спадам, ја сам један од ретких који је прочитао сабрана Кардељева дела. Ја мислим да то, врло тешко можете наћи неког ко је то прочитао. То је неких 7-8 књига… и ја сам сад читао тамо негде 1952 године избила је „Цесна афера„. И сад ја читам тај, са Централног Комитета Комунистичке Партије Словеније записник. Ја мислим да то ни они нису читали. Ја сам то читао, јер ме занимало, да видим шта ту има. И сад има на једнум месту, у Уставу Словеније је тад избила афера због чега се гради по Југославији, а не гради се Словенија, такозвана „Цесна“ афера. Ови старији то знају. И, онда, у једном тренутку кажу:

Ма шта ће нама Југославија, нама Словенцима, ми хоћемо да живимо итд…

и почне расправа у оквиру тога. Јави се Кардељ и каже следећу реченицу:

Едвард Кардељ:

Другови. Да се одмах прекине ова расправа, јер ви добро знате да смо ми Словенци ушли у Југославију привремено. И, да ћемо ми изаћи кад дође време. То време није дошло“.

Бранко Драгаш:

„Кад сам ту реченицу са 17 година прочитао, мени је било потпуно све јасно“.

Да, једном седамнаестогодишњем омладинцу све је било јасно, а да ли је то било јасно онима којима је требало да буде јасно!

Онима који су задужени у име српског народа да им буде јасно! Да ли је „искусним“ српскик комунистима то било јасно! Некима јеста, а наивцима српским комунистима и српским југословенима из невладајућих теоретичарских и идеолошкух сфера није, будући да они стално „лебде у облацима“ идеја, не виде шта се дешава на земљи!

Е, такви људи нама више не могу помоћи, већ националне патриоте, родољуби истински, јер ће нас деца ових тзв „комуниста“ тотално уништити!

За њих смо само биолошки отпад кога се треба решити на њиховом путу моћи и власти, распродајом и распарчавањем Србије.

Да се то не би десило, задњи је час да се пробудимо!

2 реаговања to “Подела Космета коју заговара Дачић, почетак је распарчавања целе Србије! И Срба!”

  1. Saša Says:

    Koga da dovedemo na vlast?

    I ko je ovde Srbin?

    Ja mislim da nema više od 10% Srba među ljudima koji su na vlasti u Srbiji.
    Možda imaju srpska imena ali nisu Srbi.

    Tako da mene više ništa ne čudi. Biće kako mora biti.

    • Небојша Says:

      На власт треба да доведемо умне србе који нису никада били на власт, а међу нама су, у народу.


Затворено за коментаре.

