Драган Симовић: Бивша влада мора да одговара!


Аутор: Драган Симовић, песник и књижевник

Бивша влада мора да положи рачуне народу!
Бивша влада не може тек тако да се повуче у мировину, и да ужива у плодовима свог минулог рада!
Иза ње су остале пустолине, и Војводином и Шумадијом!
Бивша влада је учинила злочин над овим народом, и зато мора да одговара!
Ако ни због чега другог, а онда због ове суше која је посве уништила летину у Србији!
Одговорне су обе владе, које су, уистини, једна те иста влада –
како београдска тако и новосадска!
Банат је посве опустошен!
Све је, до корена, сагорело!
Није истина да је род преполовљен, како објављују званични медији!
Сав род је буквално сажегнут!
Видео сам то, путујући Банатом.
Као да је банатским пољима прешао небески огањ!
Не само бивши министар пољопривреде, већ цела бивша влада, и сви бивши људи из власти, морају да седну на оптуженичку клупу!
Србија је веома богата рекама!
Србској пољопривреди не би требало да смета оваква суша!
Биће и већих суша у времену долазећем!
Пустињски народи од пустиње праве рајске вртове,
а ми у Србији, богатој рекама, дозвољавамо да суша сагори летину!
Неко је одговоран за то!
Одговорна је бивша саботерска и евроунијатска влада!
Бившој је влади све било важније од људи и Србије.
Бивша влада није ни размишљала о народу и Србији!
Бивша влада је једино гледала како ће да се додвори западним медиокритетима, дебилима и идиотима!
Бивша је влада гледала више у западне амбасаде, неголи у властита обрадива поља, у животе својих сународника!
Ова ће се садања влада показати управо на томе – какав ће однос имати према неделима бивше владе!
А највећа су недела бивше владе управо уништена летина, опустошена поља, глад и беда у Србији!
Заиста, бивша влада мора да положи рачуне овом ојађеном и напаћеном народу!
Да положи рачуне, овде и сада!
Последњи је час, да Србија постане одговорна држава!

5 реаговања to “Драган Симовић: Бивша влада мора да одговара!”

  1. SLAVO Says:

    To je jedino logicno sto treba da usledi. Ali Duci trebaju nam ljudi umni i razumni koji bih jednu dobro osmisljenu peticiju provukli u parlament,nesumljivo imamo ih samo treba vrsiti svakodnevni pritisak preko medija a i grupa na fejsu koje su prorezimske. Mobilisati sve novinare sa elektronskih medija da svakodnevno pisu o tome, a i sam znas kako to ide. Pozdrav svim antiglobalistima .

  2. SLAVO Says:

    U zurbi zamenio sam licnosti, ali ne meri . Izvinjavam se Draganu svi smo mi jedan jedini front , za bolju i jacu Srbiju!

    • Небојша Says:

      😉

  3. sreda Says:

    Istinitije nemoze biti,potvrdjujem za severni Banat

    • Небојша Says:

      SLAVO,

      Ево ја ћу да ти одговорим уместо Драгана Симовића, будући да је до мене стигла реакција Николе Алексића из Еколошког Покрета Новог Сада поводом овог Драгановог надахнутог писања, најбоље је да га једним делом цитирам:

      Никола Алексић:

      „… Ваше речи ће на јесен бити оптужница издајницима који ће их са оптуженичке клупе слушати док им народ суди. Ово се више заиста не може издржати, које понижавање Србије, која издаја Србије, које уништавање народа и његове будућности! Када читам Ваше речи много ми је лакше, јер схватам да нисам сам, да има још људи који мисле и осећају као ја, а некад сам се плашио да лудим, питао сам се зашто само ја видим ствари такве какве јесу, зашто сам приморан да само ја реагујем, док остали ћуте?…“


Затворено за коментаре.

