Драган Симовић: Сви смо ми духовно умрежени


Аутор: Драган Симовић, песник и књижевник

Сви смо ми Једна Душа, Један Дух, Једно Суштаство!
Сви смо ми, да се песнички изразим, духовно умрежени!
Сви смо ми Једно Биће!
Једно Свесно и Самосвесно Биће!
И сви ми спасавамо једни друге.
Свако од нас спасавајући себе спасава и све ине око себе, јер је свако од нас у свакоме од нас преко Духа Стварања присутан!
Самосвојност и самобитност није раздвајање, већ прожимање и спајање!
Тек кад постанеш самосвојна и самобитна личност, тек кад се у Духу Стварања уздигнеш до Остварења Личности, тада, и само тада, можеш појмити и схватити да си Једно са Свима!
Не само са људима, него и са свим иним бићима и суштаствима у свим световима, појавним и непојавним.
Ако не можеш да сагледаш Целину, онда нећеш моћи да видиш ни удове те Суште Целине!
И опет, ако ниси у стању да видиш Суштога Човека, Сушту Личност, онда нећеш моћи да познаш ни Онога који је створио све то што видиш, чујеш, осећаш и појимаш!
Преко Човека Суштог долазиш до Бога Живога, и од Бога Живога идеш ка Суштоме Човеку који у срцу твојему тајинствено обитава.
И гле! опет, и изнова, сведочим о себи!
Ништа у овоме свету не бих учинио без помоћи пријатеља, без помоћи дивних људи.
Без помоћи дивних људи, преко којих ми је Живи Бог помагао!
Заиста, без пријатеља не бих ни једну једину књигу објавио!
Без пријатеља, Божјих људи, био бих само суво дрво, само трска на ветру коју ветар њише!
И ових дана, када су ме из наше мреже искључили због неплаћених рачуна, припомогли су ми пријатељи!
Бог ми је преко пријатеља послао новац да платим рачуне, и да се поново вратим мед вас, да будем с вама на нашој мрежи.
Да будем с вама, и да будем један од вас, један од нас!
Нећу рећи имена оних који су ми послали новац, зато што то они тако желе!
А кад они тако желе, онда тако желим и ја!
Све што се тајно учини, много је снажније, и делотворније.
Све што се тајно учини за ближње своје, то има исцељујуће дејство!
Бог наш и жели да ми тако спасавамо једни друге.
А када ми спасавамо једни друге, онда нас и Бог наш све заједно спасава!
Све заједно!
Све За Једно!
На својему сам Путу имао многе и различне учитеље.
Учитељи су ми били туга и сета, патња и боли душе.
Али један од најстрожих мојих учитеља било је сиромаштво!
Сиромаштво је строг и престрог учитељ!
Учитељ који ти не дозвољава да се погордиш, да се понесеш и узнесеш мимо ближњих својих, да би те, на концу, тај учитељ довео до познања да си нико и ништа без других, без ближњих, без иних бића и светова, без Бога Живога и Духа Стварања!
Сиромаштво ме је научило да развијем уметност живота и живљења, да живим вечни тренутак, вечно сада, да познам Вечност у сваком трену, у једном једином трену!
Да, сиромаштво је строг и диван учитељ, али тек пошто га прихватиш!
Све док не прихватиш сиромаштво као учитеља, биће ти, уистини, немилосрдан мучитељ!
Сиромаштво је суров мучитељ, све док га не прихватиш као Милост Божју; све док му се не обратиш као Бићу; све док му не кажеш: Добро си ми дошао, Божански Учитељу мој!
Јер све што стоји наспрам нас, као огледало живо, то и јесте наш учитељ!
Али, људима је најтеже да узрасту до те једноставности!
До једноставности прихватања свега што нам долази, свега што дође!

Објављено у Перунови Вртови. Ознаке: , , , , , , . Коментари су искључени на Драган Симовић: Сви смо ми духовно умрежени
