Цвеће и биљке разумеју и осећају наше мисли, уверио сам се у то!


Данас ми се десило нешто невероватно, нешто што морам да поделим са свима вама, нешто што ме истински обрадовало и усрећило, нешто што сам умом само веровао да је могуће, а јутрос се уверио да је то и стварно тако…!

Они који ме знају, знају да не причам ово тек тако, да је ово врло озбиљно.

Наиме, одувек сам веровао да биљке и цвеће имају на свој начин душу, осећања, мисли, емоције, онако како им је то Бог доделио, да оне такође препознају и реагују на људске мисли и осећања. Касније сам читајући одређену литературу сазнао да је то могуће, да је то реалност која је научно доказана.

Значи… пре више од месец дана, посадио сам на својој тераси петуније, отприлике 10 саксија, све сам редовито и пажљиво залевао, и све су прелепо процветале, сем једне у једној саксији, коју сам разуме се такође залевао, без пропуста.

Да ли јуче, или прекјуче, не сећам се баш… док сам у предвечерју залевао петуније, погледах у ову саксију где петунија није процветала, затим одједном, не знам шта ми би, почех на нивоу мисли и јако позитвних истанчаних емоција да јој, гледајући је, шаљем следеће поруке, да јој тепам, у овом стилу:

„Шта ти је, кажи ми, зашто не цветаш иако те редовито залевам? Хајде, молим те, молим те, почни да растеш, да цветаш, ја те волим, моја љубав ће ти помоћи да опстанеш, да истрајеш и будеш потпуно здрава. Молим те, процветај, потребна си ми!…“

Тако сам јој заиста у том стилу једно време тепао мислима и слао позитивну осећајну енергију.

И, затим…

Јутрос, рано, када сам се вратио са „зоро-сунчарења (06:15)»„, изађох на терасу и погледах у петуније да видим да ли им је потребно заливање, да ли одмах или можда поподне…

И, гле чуда…!!

На петунији, која није процветала ни после више од месец дана редовитог заливања, угледах један прелеп цвет, овај…!!!

Моја Петунија

„Шта ти је, кажи ми, зашто не цветаш иако те редовито залевам? Хајде, молим те, молим те, почни да растеш, да цветаш, ја те волим, моја љубав ће ти помоћи да опстанеш, да истрајеш и будеш потпуно здрава. Молим те, процветај, потребна си ми!…“

Нисам веровао својим очима, потпуно сам се пренеразио, али био сам пун среће и радости…!!

Невероватно…!

Знао сам, и знам, да ово није случајно, јер немогуће је да баш непосредно дан-два после моје мисано-емоциналне молбе, непроцветана петунија наједном и „случајно“ процвета, а више од месец дана није цветала и поред редовитог заливања, за разлику од других петунија које су све нормално цветале, а да притом ни једној нисам слао мисаоно-емоционалне поруке.

Непроцветана петунија је примила моју мисаоно-емоционалну поруку, препознала је и одреаговала, цветањем!

Ах, како је то Божанствено!

После сам јој се захваљивао од срца што је процветала, а и свим осталим петунијама почео сам да шаљем позитивне мисли и емоције, да им тепам, да случајно не постану љубоморне 🙂

Људи… кад заливате водом своје цвеће и баште са органски засађеним плодовима, без пестицида и хемикалија, то се подразумева… шаљите им позитивне мисли, емоције радости и љубави, комуницирајте на тај начин са њима, тепајте им… и гарантовано ће вам та дражесна бића дати већи род, него иначе…!!

Објављено у Моје импресије. Ознаке: , , , , , , , , , , , , , , . Comments Off on Цвеће и биљке разумеју и осећају наше мисли, уверио сам се у то!
