Драган Симовић: Певачева Песма Створитељу


Аутор: Драган Симовић, песник и књижевник

Певачева
Песма Створитељу

Знам ја, да Ти без престанка
бдијеш нада мном,
Створитељу мој!
И да ме Око Твоје, вазда будно,
прати из трена у трен,
ма куд ја пошао, и ма шта чинио,
Свеблаги Боже мој!

Ти помно мотриш на сва бића,
и на све душе живе,
и на свеколику творевину Своју;
но, мени се чини,
да сам ја најмилије чедо Твоје,
и да Ти сву Љубав Своју
само мени посвећујеш,
Оче мој, и Мајко моја!

О, знам ја да Ти, заиста,
сву Љубав Своју
свакоме створу живом
несебично дајеш;
те, управо у томе и јесте
највеће Тајинство Твоје –
што Ти свакоме бићу
и свакој души живој,
у свим световима, знаним и незнаним –
што Ти свима нама
дајеш Целог и Потпуног Себе!

И тиме не смањујеш
и не раздељујеш Себе,
већ свагда увећаваш и умножаваш –
како Дејство
тако и Суштаство Своје,
вазда Љубљени
и Милостиви
Створитељу
и Родитељу мој!

Једно реаговање to “Драган Симовић: Певачева Песма Створитељу”

  1. Радосав Says:

    Шта рећи него се само дивити овим лепим стиховима који оплемењију душу сваком човеку који прочита написано.Наш напаћени народ опстаје само захваљујући бдењу наших Србских богова над његовом судбином.Перуна,Сварога,Световида и осталих и чувају га од наших марионета који поставише други у наше име.Једна стара песма каже:“Шта је ово дошло неко ново доба,уједно су овце и вукови….“
    Али ничија није до зоре па неће ни њихова,само они су заборавили да су мотком дошли на власт изгледа да ће морати и мотком да оду.Лично бих волео да до тога не дође али уз нас ће бити наши Богови који ће нам помоћи да отерамо тиране са власти.Радосав
    Радосав Дурковић , Дробњак са Жабљака


Затворено за коментаре.

