Ево како се Еквадор решио дужничког ропства и окова ММФ-а, а када ћемо то да учинимо ми Срби? Сутра, или мало сутра?


ММФ разбија и економско-финансијски поробљава државе, он је само алат новом светском поретку у разбијању држава и пумпању крви главним вампирима капитализма у њиховим добро чуваним катакомбама, но ево како се Еквадор ратосиљао ММФ-а.

Како је Еквадор успео да реши потпуно исти проблем који ми имамо

Линк ка видео прилогу на: http://www.youtube.com/
Видео прилог можете скинути пратећи ово упутство.

А кад ћемо ми Срби да се решимо ММФ-а, сутра, или мало сутра?

Шаховским речником речено, ми треба да учинимо обрнуту рокаду, да се прво решимо ДОС окупатора који ПОТПУНО СВЕСНО сарађују са ММФ-ом и светским моћницима у разбијању Србије, и само по себи, решићемо се ММФ-а и дужничког ропства када доведемо часну елиту на власт, попут еквадораца.

Ево шта каже Џон Перкинс, бивши економски убица, који је радио за ММФ и светску банку илити за владаре Планете, монструме и вампире на Планети Земљи који сисају крв свим људима, ма у којој држави живели! Тамо где их локални вампири пусте да уђу. То је само једна метода, у безброј разрађених шема…

Џон Перкинс:

„Мој прави посао је био склапање послова, то је било давање зајмова другим земљама. Огромних зајмова, много већих него што су икако могли да отплате. И један од услова за зајам, рецимо милијарду долара, земљама као што је Индонезија, Еквадор. И… тада би та земља морала да даје 90% тог зајма назад компанијама Сједињених Држава да би она изградила инфраструктуру, Haliburton или Bechtel, то су неке од великих компанија. И те компаније би онда долазиле да граде енергетски систем, или луке, аутопутеве, и то је, у суштини, ишло у корист само неколико најбогатијих фамилија у тим земљама. Сиромашни људи у тим државама би на крају били остављени са невероватним дугом који никако нису могли да отплате.“

А кад ћемо ми Срби да се решимо ММФ-а, сутра, или мало сутра?

7 реаговања to “Ево како се Еквадор решио дужничког ропства и окова ММФ-а, а када ћемо то да учинимо ми Срби? Сутра, или мало сутра?”

  1. seka nikolic Says:

    I nas niko nista ne pita…zalim sto sam se smrzavala na demonstracijama i time i sama doprinela da dodje vlast zbog koje sam posle ostala i bez radnog mesta.Velika energija naroda otisla je u nepovrat,bas kao i nase fabrike,nase bogatstvo i naqsa radna mesta.Sada je kasno za sve,na zalost

  2. Момчило Says:

    А сада је доста приче! Време је Србине да се прекрстимо, помолимо, и кренемо! Не низ калдрму! Већ уз! Не да се котрљамо, већ да марширамо и запевамо громогласно нашу „Светосавску“ и Боже Правде!

    Немаш више чега да се плашиш Србине! Већ су ти отели све што су могли, а оно што нису могли…Е за то је куцнуо час да „га“ пронађеш, и то сам- у себи!

    Време је Србине поново да будеш, оно што и јеси, и оно што си кроз вјеке вјекова био- Србин са Душом! А кад имаш Душу и када си поново БОГат, онда је све лакше, и све је могуће… И ондак нека буде, оно што бити мора!

  3. Nislija Says:

    Никад није касно, само треба да се људи организују ..

  4. Данијела Says:

    Ој, Србијо мати

    Ој Србијо мати, немој туговати, (2x)
    Зови, само зови, сви ће соколови,
    за те живот дати. (2x)

    Срем, Банат и Бачка, три срца јуначка, (2x)
    Зови, само зови, сви ће соколови,
    за те живот дати. (2x)

    Херцег-Босна, Лика, то је српска дика, (2x)
    Зови, само зови, сви ће соколови,
    за те живот дати. (2x)

    Црна Гора мила, увек с нама била, (2x)
    Зови, само зови, сви ће соколови,
    за те живот дати. (2x)

  5. Данијела Says:

    … У бој крените јунаци сви
    Крен’те и не жал’те живот свој…

  6. Данијела Says:

    Страх животу каља образ често !!!

    http://fwd4.me/0vJT
    http://fwd4.me/0vJU

  7. nedodjijaned Says:

    mislim da je Momcilo rekao sve sto sam planirala da kazem…
    u se i u svoje kljuse ! istinu i snagu nosimo u sebi…. samo da ih se setimo !
    🙂


Затворено за коментаре.

