Писмо министарки правде Снежани Маловић: Како Динкић добија спорове


Пре неки дан један друг ми је преко Фејсбука проследио један изврсни новонастали сајт: „У име народа“:
http://www.uimenaroda.rs/index.html

Власник сајта је господин Љубодраг Ристић, војни пензионер. Са чином потпуковника у инвалидску пензију је отишо 1992. Непосредно пред НАТО агресију и бомбардовање, позван је да се јави у ратну јединицу. Унапређем је у чин резервног пуковника. На сајту пише о организованом криминалу наших врлих „рефотрматора“ петооктобараца, безакоњу и њиховом мафијашком систему власти! Свиђа ми се што Господин Љубодраг јавно пише под пуним идентитетом: именом и презименом, адресом становања, на сајту је поставио и своју фотографију.

Прочитао сам пар текстова са његовог сајта, и одмах се уочава да господин Љубодраг има дебелу ажурирану аргументацију и доказе за оно што прича, дакле све ради озбиљно, не по принципу „рекла казала“. Најављује серију чланака са обиљем документације о организованом криминалу и бруталном безакоњу „људи од имунитета“. У доњем чланку којег преносим, и лично је умешан као странка у „судском“ процесу…
Извор сајт: У име народа

********

Писмо министарки правде Снежани Маловић: Како Динкић добија спорове

Како је могуће да истог дана, исти Суд, истог пословног броја, у истом већу, доноси Решење и Пресуду, потпуно различитих садржаја!!!

Тачно је госпођо Маловић, да сам ја Ристић Љубодраг, грађанин Србије, који је против Млађана Динкића поднео кривичну пријаву, због невиђеног криминала, у шта ћете моћи да се уверите, заједно са грађанима и стручном јавношћу, на овом сајту. Тачно је да сам увек, детаљно и аргументовано о свему обавештавао надлежне органе, онако како Закон налаже, а сваки акт, поднесак, потписивао именом и презименом.

Господин Љубодраг Ристић

Госпођо Маловић, приморан сам поново Вама да се обратим, са молбом да одговорите, јер сви они којима сам се обраћао, а пре Вас-ћуте! Или ми одговарају дописима некултурног садржаја-у прилогу!

Питам Вас:

1.-Како је могуће, да Виши суд у Београду, прослеђује Апелационом суду у Београду, жалбу странке у спору, без списа предмета, са образложењем, а на интервенцију из Апелационог суда, зашто се то чини на тај начин, да исти (списи) не постоје у Вишем суду у Београду-доказ у овом прилогу! Па на основу чега је поступао првостепени суд; на основу чега да поступа другостепени суд по жалби; која је онда сврха улагања жалбе; ко је-логично је питање, када, са ким и шта договорио унапред, како би се посао одлучивања по жалби урадио реда-ради!?

2.-Како је могуће да тај исти Апелациони суд у Београду дана 22.09.2010. године донесе Решење број Гж-13723/10, којим од Вишег суда тражи спровођење извеђајних радњи-доказ овде прилажем, јер у предмету не постоји изворник, онакав како га дефинише члан 341.Закона о парничном поступку, а да би исти тај Апелациони суд по чијем Решењу Виши суд НИЈЕ поступио:

а) дана 08.12.2010.године донео Решење број Гж-15412/10 (прилог) којим налаже поновно враћање предмета Вишем суду због непоступања, а онда;

б) дана 08.12.2010. године донео Пресуду број Гж-15412/10 (прилог) којом образлаже одлуку Вишег суда, Пресуду за коју до данас није нађен Изворник, нити га неко тражи-осим странке која га ни до данас, 01.01-2012. године није добила, чекајући од 17.07.2009.године. Дакле, ни после 2,5 године!

А у једном другом предмету, поштована Министарко, овај исти грађанин чека на Решење суда 42 месеца!!!

Но, то ће бити образложено у серији нових писама упућених Вама, све док сте Министар! А ништа није лично, писао сам на исту тему и Министру Стојковићу, па ми у његово име одговарала извесна Живка Спасић, ако се неко није лажно представио, (основано сумњам обзиром на њене одговоре), као Државни секретар-блам!!!

Није ништа лично, али се све чешће, са поштовањем питам, где вас све налазе такве и у толиком броју. Не желим да будем увредљив, таква се питања једноставно намећу сама од себе код оваквог нам стања ствари!

ПАЖЊА
Истог дана, исти Суд, истог пословног броја, у истом већу, доноси Решење и Пресуду, потпуно различитих садржаја!!!

Значи, госпођо Маловић, неко у правни оптицај ставља неки акт, који нема никакву правну снагу, а странци се одређује преклузивни рок за поступање, чиме она јесте принуђена да улагањем жалбе, практично верификује неправни, незаконити акт.
А у питању су два Суда!

3.-Како је могуће, госпођо Маловић, да на захтев странке да изврши разгледање списа предмета, а позивом на одредбе члана 145. став 1. Закона о парничном поступку, од в.ф. Заменице председника суда судије Бисерке живковић, странка добије одговор, у којем поред осталог пише:

„Одредбом члана 145. Закона о парничном поступку, као што сте навели у Вашој молби, прописано је да странке имају право да прегледају, фотокопирају и преписују списе парнице у којој учествуј“.

Међутим, наведена правна норма се односи на поступак пред првостепеним судом“!!!

Објашњава она-срам је било, али и Вас и осталих који сте је изабрали за судију!
То је она судија која ми се у писменој коресподенцији обраћала актима које је потписивала као председник суда. Ја се тим поводом обраћао Вама-лично указујући да то има елементе лажног представљања, Ви нисте ни одговорили, а мој захтев сте архивирали. Па чија је она љубимица или љубезница, за грађане је потпуно свеједно, када има слободу да се тако понаша, а тако високо, бар формално, фигурира у српском правосуђу?! Што толико сами себе бламирате, девалвирате, деградирате, дерогирате, спуштате на пиљарски ниво!?

Акт у прилогу.

Госпођо Маловић, молим Вас да се изјасните!
Који то Закон/и важи/е за разгледање списа пред другостепеним Судом?!

4.-Како је могуће, госпођо Маловић, да у истом овом предмету, Виши суд у Београду, једној странци-туженику достави Пресуду првостепеног суда са једним пословним бројем,(П.4бр.352/10) од истог датума, истог судије-појединца, а другој-тужиоцу (П-199/06) достави предмет са другим пословним бројем, истог датума, истог судије-појединца? А то даље имплицира да је Апелациони суд одлучивао једним поступањем по два различита предмета првостепеног суда. Може ли неко из Вашег окружења да ми изнесе сличан или исти пример?

Дакле ја не тражим од Вас да утичете на део одлуке суда, који се зове образложење, ја тражим елементарну коректност која се односи на увод и изреку, то су чисто техничке ствари, а обавезни се део одлуке сваког Суда, без обзира да ли је Решење или Пресуда!

Молим Вас такође да Ваш одговор не буде у стилу да…Министарсто правде нема

законских основа да се меша у рад судова који су у одлучивању независни…“-такви одговори делују безобразно и некултурно! Без обзира од кога су!

А обзиром на чињенично стање на које Вам пажњу скреће цео свет, намеће се сумња па и закључак, да је Вас и Ваше сараднике изгледа захватило нешто што је у медицини познато као царско лудило.

Ја тиме не кажем да сте ни Ви ни било ко, конкретно, луди, то би било непристојно са моје стране, ја сам веома васпитан и изузетно лепог понашања, ја нисам неуропсихијатар, ја сам познат по лепим манирима, али само износим стање о којем сам негде недавно прочитао да се објашњава као стање људи који стицајем околности дођу до неке власти, када почињу бити убеђени да су незаменљиви; да са њима почиње и завршава свет; да после њих наступа потоп; да је трава горе, а небо доле; да исток није десно него лево; да је север доле, а не горе; да југ и не постоји- без обзира шта бусола или компас показују. Дакле потпуно сумануте идеје којих они углавном или често нису ни свесни!

Тачно је госпођо Маловић, да сам ја Ристић Љубодраг, грађанин Србије, који је против Млађана Динкића поднео кривичну пријаву, због невиђеног криминала, у шта ћете моћи да се уверите, заједно са грађанима и стручном јавношћу, на овом сајту. Тачно је да сам увек, детаљно и аргументовано о свему обавештавао надлежне органе, онако како Закон налаже, а сваки акт, поднесак, потписивао именом и презименом.

Тачно је да сматрам и за то имам доказе, да према њему, Млађану Динкићу, нико у овој држави не сме да предузме ништа. Тачно је да сам ја човек који је у приватним разговорима са више људи истицао свој став да је Динкић Млађан, својим штетним деловањем по грађане Србије, раван елементарној непогоди катастрофалних размера. Цунамију, комбинованом са земљотресима и још приде пожарима и вулканским ерупцијама.

Тачно је да нема тежих кривичних дела из области организованог криминала, у које није умешан Млађан Динкић, са сарадницима.

Тачно је да сам ја по његовом позиву боравио у Антикорупцијском тиму при Г-17 плус, који никада није ни постојао и о томе ћу изнети све материјале на сајт. Тада сам му, још 2003/2004.годину скретао пажњу да не чини то што је чинио, да не измишља афере ради доласка на власт, али ме није слушао и зато ће завршити, како је заслужио. Имао сам тада за њега разумевање, до одређене мере, јер ми се чинило на тренутке, како народ каже да „није у винклу“, што је он сам својим ликом и делом и потврдио. Али, за све ово из мог опуса, постоје судови, тужилаштва и други органи који могу да ме процесуирају!

Али ништа од тога није разлог, да се овако према мени односи криминализовано српско правосуђе, са часним изузецима!

Ја овде од Вас тражим одговор ко то и на основу којих заслуга грађанима Србије загорчава живот, држећи овакве судије на тако одговорним местима у Судовима реформисаног српског правосуђа-како Ви тврдите.

А ја Вам понављам, а трудићу се да ми што дуже буде у функцији сајт, (знате на шта алудирам-прим.љ.р.) да се тренутно налазите, са часним изузецима, на челу формалне групе коју ја аргументовано називам једино исправним именом политичко-правосудна мафија. И образложићу ту своју тврдњу, са циљем да је и докажем! Будите сигурни! Да је учиним вероватним! Тврдњу!

А њу, мафију, сваки частан, сваки самопоштујући човек, свако ко поштује своју децу, унуке, своје драге, своју Државу, мора да уништава на сваком кораку, а на Законима дозвољен начин. Никако онако као што је рађено 5.октобра! Насиљем, без обзира на садашње функције разних Хомена, Чупића, Удовичких, Костића…

Никако, само на Законом дозвољен начин!

Политички нисам ангажован, госпођо Маловић, наглашавам са разлогом, што је у Србији изузетно важно, посебно после 5.октобра! А са погубним последицама по народ и Државу!

С поштовањем и молбом за тражено,
Љубодраг Ристић
понедељак, 2. јануар 2012

Остали прилози:

Прилози број 1, Прилози број 2, Прилози број 3, Прилози број 4, Прилози број 5, Прилози број 6, Прилози број 7, Прилози број 8, Прилози број 9, Прилози број 10, Прилози број 11, Прилози број 12, Прилози број 13, Прилози број 14, Прилози број 15, Прилози број 16, Прилози број 17, Прилози број 18, Прилози број 19, Прилози број 20, Прилози број 5.

********

Овде на крају недостају неки линкови за поднете документе, но верујем да ће господин Љубодраг исправити те ситне техничке грешке. Посетите његов сајт, ево вам линкова за пар текстова…

Писмо Председнику Србије Борису Тадићу: Једно је Маки, друго је Боги
http://www.uimenaroda.rs/tadic.html

Писмо министру унутрашњих послова Републике Србије Ивици Дачићу: Интереси лопова угрозили безбедност земље
http://www.uimenaroda.rs/banner2.htm

Писмо министарки правде Снежани Маловић: Батић и Лабус оштетили „Дунав“ за 74 милиона динара

http://www.uimenaroda.rs/malovic1.html

Истина о Фонду Б92
Фонд Б92 хуманитарна организација или…
Веран Матић мистериозни оснивач

http://www.uimenaroda.rs/veran.html

Развојни пут Жељка Митровића и његових ментора.
Зарадио милионе од непостојеће штете.
Зашто никада није саопштена истина о пожару у НУ „Браћа Стаменковић“
http://www.uimenaroda.rs/mitrovic.html

2 реаговања to “Писмо министарки правде Снежани Маловић: Како Динкић добија спорове”

  1. Зоран Живковић Says:

    Поштовани
    Дивим се вашој одважности и предлажем вам да сва питањ која сте поставили горе именованима поставите Адвокату Зденку В. Томановић. Сигуран сам да је Г-дин Томановић права и једина особа која може и сме да вам да одговор све горе питано, а понајвише на питања у вези Правосуђа.

    с`Поштовањем
    Зоран Живковић

  2. Zoran Vickovic Says:

    Pa to nista nije cudno za nase sudstvo, oni djabe primaju plate,nista ne rade. Od 1988g sam vodila spor sa bivsim suprugom oko podeli stana koji je otkupljen u braku. U 2011g je spor zavrsen i ja sam dobila pola stana. 2ooo-te godine sam podnela tuzbu za stetu jer sam podstanar dok bivsi suprug zivi u tom zajednickom stanu, do danasnjeg dana taj proces oko stete koju trpim placajuci stan za stanovanje, sud nije nasao zashodno da se taj predmet resi iako je sve cisto i jasno. Kratko receno JAVASLUK. Tako je to kad zivimo u drzavi u kojoj lopovi vladaju.
    LJILJANA CINIC.


Затворено за коментаре.

