За Словенску демократију! Словенски Пут и Словенска Визија


Аутор: Драган Симовић, песник и књижевник

Дошао је тренутак, да обелоданимо једну узвишену идеју, о којој су говорили сви велики словенски посвећеници, али о којој се дуго, из ових или оних разлога, није озбиљно ни размишљало нити промишљало.

То је идеја о Словенској демократији!

Словенска демократија јесте свенародни покрет, свенародна странка, свенародно духовно и интелектуално језгро, одакле би се у власт изравно бирали најбољи појединци, најздравије и најодговорније и најмудрије свенародне личности. Ми смо ваљда, у овом часу буђења, схватили да је западна (американска и евроунијатска!) демократија, најкраћи пут у ропство!

Западна демократија је, сведоци смо, најобичнија лаж! Западна демократија је уствари прикривена тиранократија. Западна демократија је владавина капитала и поробљавање човека од стране капиталиста, медиокритета и идиота. Западна демократија је, у суштини, неоколонијализам и неофашизам! Западна демократија је измишљена да би се поробили и уништили слободарски народи.

Они који промовишу западну демократију (демократију која нема ни јота од демократије), носе у себи праискону мржњу према Словенима уопште, а поготову према Православним Словенима! Ми Православни Словени, ми Срби и Руси, морамо о томе отворено и јавно да говоримо. Не смемо више бити снисходљиви пред западним капиталистичким фашистима. Морамо им јасно и гласно рећи да нисмо за њихову геноцидну демократију! Ми Православи Словени имамо властити Пут од праискони који води ка Светлости Истине!

Наш Православни пут води у Живот!
Свеколики општи Живот за све, и за свакога понаособ!
Западни пут води у смрт, у ништавило.

Западни пут води ка уништењу Мајке Земље и свеколиког Живота! Дошао је тренутак кад ми Православни Словени морамо да станемо на пут Западној Звери! Ако то не учинимо, неће нам опростити они што ће после нас доћи, а неће нам опростити ни Мајка Земља! Западни предатори све виде као грабеж и отимачину. Они немају визија, они немају божанске искре у себи. Они су рођени као предатори, и умреће као предатори.

Какав им је живот, таква им је и смрт!
Они више и не личе на словесна бића, већ на грабљиве крвожедне звери.
Ми, Срби и Руси, морамо да следимо свој Словенски Пут, своју Словенску Визију!
Ако то сада, у овоме часу, не учинимо, онда је свршено са нама.
Онда нас нигде бити неће!

Кад кажем Свенародни покрет, онда је то нешто попут онога што чине Двери српске! Немојте ми замерити, ви који имате другачије виђење, што поменух Двери српске! Двери могу бити и као метафора, као песничка слика и праслика!

Свенародни покрет, Свесрбски покрет!

Ми не можемо и не смемо више унапред веровати странкама на политичкој сцени Србије. Ми не знамо више чије су те странке, и ко стоји иза њих! А избори се примичу! Време избора је близу. То је, сликовито речено, већ колико сутра.

Свесни смо да време не ради за нас.
Ми немамо више времена!
Погрешимо ли овог пута, куку и леле нама!

На водама Словенског Дунава,
на Јовањдан, 7520/2012.године.

2 реаговања to “За Словенску демократију! Словенски Пут и Словенска Визија”

  1. Saša Says:

    kad prekinete sa pravoslavljem onda mi se javite

    ja sam SRBIN

    nisam pravoslavac

    čovek se rodi kao SRBIN

    a onda kad odraste bira da li će i u šta da veruje

    dok god budete uplitali veru u krv

    ima da propadamo

  2. Radomir Says:

    Ako vec postoji teznja da se vratimo Sve-Slovenstvu, osnovno je vratiti se Sve-Slovenskoj religiji Peruna kao vrhunskog Boga jer tu ima logike. Perun je Bog munje, znaci Elektro-Magnetnih talasa znaci Zivota znaci Bog Tesle i Njegosa. Dalje nema mi svrhe pisati jer bi uzelo neizmeran broj knjiga u kojima je sve to protumaceno na inzinjersko matematickom nivou. Svako zivo bice bilo zivotinja bilo biljka je Elektro-Magnetno bice. Bez toga je mrtva materija. Ali kako se izleciti od judeohriscanstva? Jer to je prvi korak spasa celokupne slovenske rase.
    To je moje shvatanje ma da svako ima pravo da veruje u svog spasitelja obrezaniog ili neobrezanog.
    Radomir


Затворено за коментаре.

