Петиција Двери за смену диктатора Тадића!


Петиција Двери за смену Тадића у Нишу: Октобар 2011.

Линк ка видео прилогу на: http://www.youtube.com
Видео прилог можете скинути пратећи ово упутство.

31 реаговања to “Петиција Двери за смену диктатора Тадића!”

  1. Љубомир Т. Грујић Says:

    5 10 2011
    Добро вече!

    То је одлично што организујете јавно потписивање и ван Београда, надам се по целој Србији.

    Устав не предвиђа да држављани могу да покрену поступак смене председника Републике. Вероватно то знате, као и да једина основа по којој може Скупштина да га смени је кршење Устава. Зато не постоји одређени потребан и довољан број потписника за његово смењивање. Његова обавеза да поштује Устав не зависи од броја потписника. Заправо, он је на то обаезан и без икаквих петиција, обавезан више него било ко други.

    Међутим, Устав утврђује да су држављани основни носилац суверенитета Р. Србије и да је највиши начин одлучивања референдумом. По Уставу, Скупштина је ОБАВЕЗНА да распише референдум на захтев најмање 100 000 држављана. Према томе, ако скупите најмање 100 000 потписа, онда можете да захтевате расписивање референдума. Ако пак поднесете као петицију, онда је Скупштина обавезна да стави на дневни ред и – може да одбаци петицију.

    Мислим да би било добро да при подношењу то повежете са захтевом 1548 држављана Скупштини да по Уставу спроведе поступак разрешења председника Републике. Сkупштини је поднето 1. септембра, као што сам вам писао више пута.
    Надам се успеху вашег ангажовања,
    Љубомир Т. Грујић

  2. Vesna1 Says:

    Одлично што је професор Грујић дао ово упутство. О томе треба обавести Двери, уколико то не знају. Уколико знају а ипак праве петицију, онда раде јалов посао.

  3. Velja Says:

    Gospodo, profesor Grujic je jasno dao kako se sprovodi procedura opoziva predsednika. Ne verujem da Dveri ne znaju kako se to radi jer ta ekipa se uveliko sprema za sledece izbore kao potencijalna parlamentarna stranka. E pogledajte sada, ako oni kao takvi ne znaju ustavnu proceduru onda mogu samo da predpostavim kakav cemo parlament imati sutra gde ce i poslavici iz Dveri sedeti i sprovoditi ustav (koji evo ne poznaju). S druge strane, ako poznaju ustavnu proceduru a primenjuju ovaj nacin ulice onda su oni kao i oni sto su s ulice dosli na vlast, a to su komunisti i demokratska stranka. Mene licno Dveri podsecaju na draskovica koji je „smenjivao “ Milosevica 90_tih a evo ga vec koliko godina s crvenima deli vlast. Voleo bih da nisam u pravu, proucite ih sami.

    • Небојша Says:

      Veljo,

      Да, и ја мислим да сте у праву, писао сам о томе, да сви, све „опозиционе“ странке, па и Двери, могу веома лако да скину Тадића са трона, управо на начин како јe препоручивао уважени професор Грујић, то ће се видети у дргом делу овог чланка:

      „Одговор Мићуновићу на напад према „Атлантису“: Тадић крши Устав! Демократска странка влада неуставно и нелегитимно!“
      http://bit.ly/oJT56x

  4. Vesna1 Says:

    Тачно. Што значи да грађане праве будалама. Немогуће да немају у свом тиму правнике и познаваоце Устава и процедура. Онда се поставља питање из ког разлога то раде. Смену су могле да затраже и све опозиционе странке у Скупштини, али очигледно им је лепо ушушканим и са великим платама у дубоким фотељама, срамота.

  5. Velja Says:

    I samo jos jednu stvar da dodam. Dok su tadic i dacic na vlasti u Srbiji se nece moci probiti neka istinska opoziciona partija da se bori za vlast jer ce ih u tome bezrezervno podrzati zlikovci sa zapada pa makar i gradjanski rat napravili. Naravno ovo ce biti tako sve dok slepci i izdajnici budu igrali njihovu igru. Onda kada prestanu (ako ikada prestanu) procice kao i Djindjic, jer on je popio metak upravo kada je poceo da izvrdava njihovu igru. Zar nam zivi primer Libije ne govori o ovome. Zar primer Libije nije razigravanje za neke druge prostore u svetu. I zar primer uspavane opozicije nije dokaz ove tvrdnje. Zasigurno na izborima ne treba glas dati izdajnicima u vlasti a prilicno sam siguran da i Dveri treba eliminisati i bilo koja nova ako se pojavi jer su te nove stranke formirane pod kontrolom zutih i crvenih samo da bi pokupili glasove od opozicije pa ce se opet udruziti sa ovim
    izdajnicima. Opet, voleo bih da nisam upravu.

  6. Ime obavezno Says:

    Nebojsa koliko te placaju ovi iz Dveri da ih reklamiras? Dveri inace finansiraju ovi sa vlasti sto vide svi koji malo analiziraju sta su doticni radili sve ove godine (a nisu radili ama bas nista) sve dok se nisu pojavili kao poturice pred ove izbore da odvuku ove naivne patriotski nastrojene glasace da glasaju za njih umesto za SRS. Uostalom citala sam materijal (tekstovi na ovom sajtu su u 80% slucajeva OK i podrzavam ovaj sajt) sa ovog sajta pa me zanima od cega Ti zivis, gde ti radis,…ko te „finansira“? Malo je sumnjivo da ti kao sve kritikujes a eto Atlantis ugasise, Aleksica uhapsice, a Ti si jos tu i kao nikakve probleme nemas zbog ovog sajta, misljenja, cudno zar ne?

    • Небојша Says:

      Ime obavezno,

      Ах ти провокатори, докле ћете да облећете мој сајт, ајде да пустим тебе, сада сам нешто расположен…

      Плаћају ме милион евра месечно, но мислим да их откачим, слабо ме плаћају.
      Изгледа да си мало попила нешто, па ти слова беже, јер управо сам у једном свом коментару на ову тему дао линк са једног текста са мог сајта, где се види да критикујем Двери, да су фолиранти. И у другим текстовима сам их критиковао, и говорио да су фолиранти, они који дуже посећују мој сајт, то знају, али сад да ти то доказујем и да ти дам те линкове да читаш, није ми ни на крај памети, јер си обичан јефтин провокатор, а као наводно цениш мој сајт.

      Заиста си попила нешто, јер да си наводно читала мој сајт, и као сад, пошто си га читала са 80% чланака се слажеш, зар не (?)… ти би онда нашла чланке где ја оштро ктитикујем Двери, а и у коментарима, не само текстовима, има преко 4000 коментара на сајту, па тражи. Но ајде, због других, који су можда од скора почели да прате мој сајт, даћу само један пример, а има их више, пример Алексићевог текста, кога сам пренео, текста где је сам Алексић критиковао и нападао Двери, а и ја у коментарима на том истом тексту:

      Саопштење за јавност поводом обесмишљавања излазака на протестне скупове:

      http://wp.me/p3KWp-3YZ

      Атлантис, кога сам највише ја на свом блогу популарисао, и који се да не будем скроман, на интернету највише пручуо захваљујући мени, јер сам почео да га популаришем од јуна 2007., нажалост су угасили!

      Али Атлантис и даље постоји, управо преко сајта Двери, и то је добро.

      Мене не могу да угасе, барем ја тако мислим, јер сам независни блогер и немају законска основа да то ураде, ЈЕР МОЈ БЛОГ НИЈЕ ЈАВНО ГЛАСИЛО У ВИДУ ФИРМЕ, ИЛИ ДА ЈЕ ПОВЕЗАН СА НЕКОМ ФИРМОМ КОЈА ЈЕ ЈАВНО ГЛАСИЛО, ВЕЋ БЛОГ, може свако да га отвори на WordPresu.

      Потпуно бесплатно, и да пишу као ја, да има своју личну презентацију. Друго, пишем аргументовано, критички, али не простачки, тако да тешко могу да ме забране ЈЕР ЈА НИСАМ КАО ФИРМА ЈАВНО ГЛАСИЛО, а и за разлику од Атлантиса, ја немам уредника ни директора, ја сам на свом блогу бог и батина, и нисам луд да се сам забраним.

      Ни мој пријатељ Љубодраг Дуци Симоновић још није забрањен, заправо његов блог кога ја одржавам, а он је још оштрији критичар од мене, и бољи.

      Алексића ухапсише, па пустише, јер је он дошо на свој протест којег је он званично заказао, а не ја. Додуше, то је било незаконито хапшење, јер Алексић није пријавио никакав скуп, већ лични протест. Био сам и ја тамо да му дам подршку једно 15 минута пре скупа, а ти безимена, односно „Ime obavezno“, где си била тога дана?

      Постоје људи који могу потврдити да сам био тамо.

      Претходно сам једно пола сата, од 11:15 до 11:45, био у једном кафићу иза Скупштине и пио капућино, али када сам прилазио Скупштини један тип у цивилу, из обезбеђења, реко да се удаљим у парку преко пута пошто је скуп забрањен. Алексић још није био дошо, тамо сам био потпуно сам, и ја сам отишо у парку преко пута, само су новинаре пуштали испред Скупштине, да би извештавали, јер очекивао се Алексићев долазак.

      Да, баш чудно да ме још нису забранили, ко зна, можда ме и забране, а можда планирају и да ме убију. А можда им нисам битан, јер сам обичан човек, немам никакву странку, нити сам члан било које, нисам ни политичар, нити попут Алексића имам угледну организацију „Еколошки Покрет Новог Сада“ са одређеним значајним резултатима.

      Међутим, стрпи се мало… можда ме некад и ухапсе, убију, јер ја не кријем идентитет, чак на блогу постоје све информације о мени, и како изгледам, и адреса становања, нити се кријем, увек ме могу наћи.
      Видиш, одавно постоје информације где ја живим, да немам посла, а само ти то не знаш, а наводно читаш мој сајт.

      Реко сам ти, Двери ме финансирају са милион евра месечно, али ми то није довољно, па сам расписао донације на сајту. Шта ћеш, мора се.
      Ајде убаци неку кинту и ти, немој да си циција, ако могу Двери милион евра, можеш ваљда и ти да ми уплатиш неку цркавицу, 100 динара, а?

    • Небојша Says:

      Ime obavezno,

      А попут Двери, где ји била та твој фолирантска СРС када се у Скупштини доносила антисрпска резолуција о Сребреници, где! Месецима пре тог 31.03.2010. када се усвајала сребреничка резолуција, СРС је знала да нам властодршци спремају издајничку резолуцију, и уместо да најаве масама дан када ће бити протест против те резолуције, они се само ограничавају на кукање на тв екранима, у Скупштини, ко бабе нарикаче!!!

      Неће од тога да се уплаши власт, од испразне реторике, и не донесе ту антисрпску резолуцију са непроцењивом штетом по Србију, већ од масовног грађанског протеста!!

      СРС је била моћнија од Двери тада, па зашто нису организовали уличне протесте против те антисрпске сребреничке резолуције!!

  7. Едвард Says:

    Господине Небојша!
    Ја читам часопис Двери већ дуже време, и пре него што је било наговештаја да ће се они наћи у политичким водама. Допали су ми се као једна патриотска ораганизација и пратио сам њихове акције на са сајту Двери. То су углавном били мирољубиви сусрети са дијаспором где су позивани да гостују код наших угледних исељеника. Држали су разноразне трибине и скупљали су помоћ за угрожену браћу у Србији, РС… Све је код њих, што ми се веома допало, било документовано што се каже ‘црно на бело’, које дао, колико, коме је то предато и тако. У то време су нападали власт и чињенице су приказиване у часопису. Ради се о свега 10-ак породичних људи, оснивача покрета. Сада примећујем да су они нека врста северног Космета и да су притиснути са свих страна. Нападају их, прво ДСС, преко Бакареца, па ЛДП, па СНС. Али, што је врло занимљиво, нико нема никаквих доказа, само празне и излизане фразе. Финансира их Ђилас, ајте молим Вас. Што је најгоре, почели су да их нападају и они за које се сматра да су велики борци за истину, попут Вас. Мени то Ваше сад почиње да личи на Викиликс. Од сад гледам на Вас и сличне блогере као на Асанжа, који је велики борац за слободу информација а сви уствари знамо за кога ради. Гласаћу за Двери на наредним изборима и они су сада растерали маглу око себе да могу по њиховим противницима да знам да су заиста једини прави у Србији. Ако их нападате као плаћеник, онда Вас потпуно разумем, али не уважавам то ни најмање (не сведочи лажно на ближњега свога). Али, ако их нападате искрено, може да Вам се деси оно што ми се више пута у животу дешавало, да неког нападнем мислећи да је моја слутња непогрешива, а да се онда због тога осећам као балега наредних месец дана јер сам огрешио душу о праведника.
    Желим Вам свако добро и да се не огрешите на путу Истине!

  8. ime Says:

    Nisi mi jos uvek odgovorio na pitanje od cega zivis tj ko te finansira? Ja nisam clan SRSa jer nemam potrebi da budem clan nicije partije (citaj imam para i posao pa ne moram da se stranacki slihtam) ali znam da procitam sta pise na sajtu i jedne i druge stranke i jasno mi je SRS jedina patriotska stranka koja se bori za Kosovo, narod, ocuvanje istorije i tradicije……dok su Dveri ljudi koji nisu nacisto ni sta su malo judeizam, malo hriscanstvo, malo kao „zakazujemo miting“, pa onda „pomeramo miting“ sve u sklopu toga kako se dogovore sa DSom ali zivi bili pa videli da se oni se odmah posle izbora pokazati ciji su, bas kao i SNS koja se prodala Amerikancima.

    • Небојша Says:

      ime,

      Заборавила си презиме и још једном да ми изводиш овакве керефеке са корисничким именом, час га пишеш као „Ime obavezno“па „Ime „, или како ћеш већ, нећу да ти пустим коментар, а и мејлови су ти лажни.

      Прво, ко си ти уопште да ти ја подносим неке рачуне од чега живим, тј ко ме наводно финансира?

      Друго, већ из мог претходног одговора, могла си да сазнаш нешто од тога, а да си заиста погледала мој сајт, могла би све то да сазнаш, да ме нико не финансира провокаторко. Изгледа да ти слабо ради кликер, али добро, разумем те, дошла си овде да провоцираш, а не да одговараш на аргументе, треба да попуњаваш простор по блоговима, сајтовима, да радикали виде да си одрадила посо, а и служиш се лажима, то треба рећи без обзира што ја критикујем Двери, они не шире јудеизам. Ето видиш, остала си сад и беу имена и презимене провокаторко, јер ко лаже, губи све то.

      Ти си обичан промотер радикалне странке, који су само шибицари, ко и све „опозиционе“ странке!

      Ниси ми одговорила на претходно питање, зашто радикали нису организовали протест испред скупштоне да се спречи антистрпска резолуција о Сребреници?
      Зато што су у дослуху са ДС, која им дозвољава само оне митинге који нису опасни за обарање власти!

      Зашто радикална странка није помогла Алексића, да анимира своје чланство ширем Србије, да у што врећем броју дођу путем бесплатних аутобуса на протест против ГМО, Кодекса Алиментаријуса и Кемтраилса, који је одржан 05.06.2011. у Београду а заказан је 3 месеца пре тога?

      Дошло је само 500 људи.

      То је суштински протест, јер ако биолошки пропаднемо, џаба нам свака друга борба! Да можда на радикале не делује ГМО, и сви ти отрови?

      Зашто радикали нису организовали протест испред Скупштине када је Тадић доносио издајничку резолуцију поводом КиМ-а у УН-у, коју су у ствари писали непријатељски оријентисан фактор према Србима из ЕУ?

      Зашто радикали нису организовали протест грађана, када је Тадићев режим прекршио сопствену декларацију у Скупштини 30.07.2011. о КиМ-у, када је деонета одлука да се не иде у преговоре, док се ситуација не врати на претходно стање, пре
      Тачијеве РОСЕ?

      Зато што су шибицари…!

      Зашто Радикали, на миран начин, како је предложио професор Грујић, не иду на рушење Тадића, без капи проливене крви, који је прекршио Устав на парламентарним изборима 2008-ме, јер по уставу није могао истовремено као предсдник ДС-а, да се кандидује као носилац листе „За европску Србију – Борис ТАДИЋ“. Потребно је да се скупи минимум 100.000 ( а убеђен сам да би их били и милиоон!) потписа грађана са за захтев за референдум о обарању Тадића! Који крши устав, и тада по сили закона Скупштина је обавезна да распише референдум. Три године радикалима стоји та опција, свим шибицарским партијама, и Дверима, и нико то не чини, а радикали само кукају по тв екранима о Тадићу, ко бабе нарикаче, што га неће сменити.

      Јер…

      Тадић крши устав, будући да је на изборима 2008-ме био носилац предизборних листи („За европску Србију – Борис ТАДИЋ“) а то није мого да буде као председник Републике, јер је то противуставно, што се види из следећег:

      ********
      Ево шта каже Члан 6 Устава Србије:

      „Нико не може вршити државну или јавну функцију која је у сукобу са његовим другим функцијама, пословима или приватним интересима.
      Постојање сукоба интереса и одговорност при његовом решавању одређују се Уставом и законом.“

      Неспојивост функција

      Члан 115.

      Председник Републике не може обављати другу јавну функцију или професионалну делатност.

      ********

      Тадић, као што је познато, као Председник Србије (поново је изабран на ту функцију фебруара 2008-ме), није дао оставку на место председника Демократске странке за време ванредних парламентарних избора који су се окончали маја 2008-ме. Будући да по Уставу Србије, Тадић не може истовремено да буде и Председник Републике и као страначки лидер своје партије носиоц изборне листе (био је носиоц листе „За европску Србију – Борис ТАДИЋ“), тиме је он свесно злоупотребио функцију Председника Републике Србије ради политичке изборне користи, што значи да су све остале странке биле у неравноправном положају. Затим, у децембру 2010-те Тадић је поново био изабран за председника своје странке што нам говори да он скоро 3 године активно крши Устав! Самим тим, од 11-ог маја 2008-ме ДС спроводи власт неуставно и нелегитимно, и све одлуке у том периоду које је ДС донео у коалицији са СПС-ом су неуставне, незаконите, нелегитимне и противуставне!

      Зашто ово све нису урадили радикали?
      Зато што су шибицари!!
      Исто као и ДС, ДСС, СНС, СПС, СПО, ЛДП, ЛСВ, итд…!!

  9. Mislim dakle postojim* Says:

    Ono što nedostaje političarima a što krasi Nebojšu jovanovića je
    S A V E S N O S T PREMA ŽIVOTU=uvek nastojanje da ispoštuje LOgiku univerzalnih društvenih principa ne ogrešujući se o ISTINU bez kojih ne bi smo imali pravo ETIČKI HUMANO=pomaganje žitotu I MORALNO=neugrožavanjem života,najšire poštovanje ljudskog dostojanstva.
    ..ako pogledate političare oni najčešće dolaze „na vlast“=upravljanje institucionom silom nad masama,obećavajući lepim rečima svoju,..ma ne svoju nego našu nadu nas običnih ljudi na ostvarenje naših ljudskih želja i potreba za uređenim bezbednim i prosperitetnim životom,što se najčešće pokaže nemogućom misijom pa ispadne da jedino sebi i bližima mogu najbolje da pomognu..e sad ko je kriv svima drugima što najači samo opstaju..kao u džungli..možeš biti najbolji veterinar ali sve jedno gladni će te pojesti jer su JAKI INDIVODUALNO ILI ČOPORATIVNO,ma hoće i celu Srbiju..
    ..mene Jovanović potseća na Tarzana čiji glas razuma čovečanstva se širi internetom bez mogućnosti ograničenja
    ili sakrivanja istine cenzurom u sve više prevaziđenoj i nemoćnoj medijskoj džungli da zadrži monopol antidemokratskog oblikovanja javnog mnjenja.
    Dakle,sve ono što je principijelna životna potreba On podržava,bez obzira na ne/slaganje sa političarima i njihovim interesnim političkim stavovima,Njegov stav je univerzalan prosvešćujući politički instituciono neobavezujući a samo vreme će pokazati i pokazuje već da nas sama logika života obavezuje na to.

  10. Vesna1 Says:

    Небојша само напред. Пустите ове злураде. СРС има добру причу коју пласира у Скупштини, али само причу. На делима су слаби. Због чега? Па вероватно им је јако добро у њиховим посланичким фотељама и дебелим примањима. Неизвеснос је увек са новим изборима – да ли ће имати оно што сада имају. Ово што сте горе навели је потпуно тачно за све позиционе и тзв. опозиционе странке. Јер то је једно тело са две руке, лева и десна. Не подржавам ни једну странку, ни Двери. За Двери је добро што се на њиховом сајту може чути Атлантис који нам је забрањен и речи људи који имају истините информације о дешавањима. Да ли је то тренутно да би придобили људе за предстојеће изборе, или је разлог други, видећемо. И за њих је питање последње, зашто праве петицију ако желе смену власти? И зашто акција баш сада, минут до избора. Зашто то питање није раније покренуто, јер неспорна чињеница да Срби живе на ивици беде годинама, да је питање КиМ, Војводине, Рашке питање над питањима исто уназад годинама. Да Срби у Србији имају најмање права од петог октобра до данас и да то није ствар од јуче или прекјуче. Па ето баш је сада моменат. Значи много питања и много дилема. А време ће нам показати ко је чији и ради чега. На овом вашем сајту може се чути истина, здрава логика. И за то вам СПАСИБО(Г).

  11. Vesna1 Says:

    Ево нешто са фејса, пише “ЗаЖивотСрбије“. Не знам да ли потиче од Двери, на јутјубу пише да не. У сваком случају бодри и храбри и ко год да је написао и поставио нека га Бог поживи.

    И још нешто као одговор на Млађине разједињене регионе, његов пусти сан.

    • Небојша Says:

      Vesna1,

      На фејсбук налогу Двери, или на групи њихових фанова, не сећам се сад, пре неколико месеци уз краћа објашњеа и пропратне арументе, на крају упитао сам Двери ово:

      Где сте били када је требало да позовете народ испред Скупштине да се спречи антисрпска резолуција о Сребреници, која је 3 месеци пре тога најављивана?

      Где сте били када сте требали да позовете народ испред Скупштине да се покуша да спречи антисрска и квислиншка резолуција у Скупштини о КиМ-у?

      Зашто ћутите о издаји Српске цркве, њене владајуће струкјтуре, која води српски народ ка екуменизму под патронатом Ватикана?

      Зашто сте променили име па сте из садашњег назива: „Двери – Покрерт за живот Србије“ избацили придев српски из ранијих назива које сте користили: „Двери Српске“ и „Српски Сабор Двери?

      И то баш када сте најавили да ћете функциинисати као странка, одричете се српства из назива, зашто?
      И на крају сам навео, било би добро да нам Двери одговоре на ова питања.

      И зачудо, нико ме тамо није нападао, рекли су појединци да би и они волели да чују те одговоре од Двери.
      Али нико из Двери није ништа одговорио.

      Слажем се да Двери имају добре чланке, трибине, али не мењају чланци и трибине власт, већ конкретна акција, позив грађанима да изађу пред Скупштином, да се окупи маса… 100.000… милион. Видимо ли шта се догађа у Грчкој, људи излазе на улице масовно, буне се, све пршти, а Срби корзирају Кнез Михајловом као да живе у рају, а у ствари живе у невиђеном паклу. Чланци подижу код народа ниво свести, знања и мотивације, али ако не позовеш народ на бунт, све је празна прича.

      Како је ДОС променио власт?
      Чланцима у магазинама, трибинама?
      Не.

      Позвао је народ испред Скупштине, искористио и злоупотребио незадовољство маса да би свргнуо Милошевића и дошао на власт. Наравно, завео је невиђену диктатуру и тиранију, а народ је био тешко преварен!

      Иначе, Едвард каже, да ће ме сад третирати као Викиликс, наравно у лошем контексту, али и његове Двери се позивају на Викиликс и то у своју индиртектну одбрану, на свом сајту:

      Двери у депешама Мери Ворлик!

      http://bit.ly/od3gPc

      Едвард има негативни мишљење о Викиликсу, да ли то значи да ће сад и Двери да сматра фолирантима? „Као Небојшу и сличне блогере“, јер се Двери диче што Викиликс пише о њима,“а сви уствари знамо за кога ради Асанж“ категоричан је Едвард.

      Наравно да не, он ће сада брзо да се преорјентише, да је лоше схваћен, заправо није реко све до краја итд… итд…

      Људи се тако слатко самозаваравају, штите своје илузије, јер читали су одличне текстове, били пуни позитивних емоција и наде после тих читања, можда је и суза потекла, толико емотивног улагања, веровања, очекивања, 2,3,4 година… 10 и сад их ти питаш зашто Двери нису позвале народ испред Скупштине да би се спречило доношење антисрпске резолуције о Сребренмици?

      Не, зашто, па не мења то власт, већ трибине, читање сајтова, Небојшиног блога, сајта Двери… ма од тога ова власт напросто дрхти, сва се треса, а када се појави стотинак хиљада људи испред Скупштине?

      Ммаааа неема то везе, таман посла да се власт плаши да ће тако бити можда смењена, сачувај боже.

      Ево једног клипа за размишљање…

      Шта нуде Двери данас?

  12. Vesna1 Says:

    Тачно Небојша, потпуно сте у праву. Ми, сви, углавном се бунимо овако преко интернета на разним блоговима, на фејсу, али од акције уживо нема ништа. Изгледа да нам је убијена и нада и вера и воља, а и не чуди ме, после овакве дугогодишње тираније.
    Тачно је, сећам се ко данас да је било, да је на протесту о усвајању резолуције о Сребреници испред скупштине било 10-20 људи, један човек међу њима носио је велики крст, и сећам се да сам видела Др Јована И. Деретић и гомила полицајаца, која је бранила не знам шта од не знам кога.
    Да ли су Срби већ уморни и изнурени од пропасти која нас је снашла у последњих 20 година или је овој обамрлости криво запрашивање ко зна чим, не бих знала, али је факат да се данас цео свет дигао на ноге против глобализма и неправде, лихвара са вол стритаи осталих белосветских пљачкаша, а Србија ћути. Као да је благостање. Необјашњиво заиста. Можда нам ипак треба вођа, да нас пробуди, да нас позове….
    Али, ево данас на вестима чух и изјаву нашег Патријарха, и умало не падох из столице. Зар је могуће? Ко зна, можда ћемо се будити један по један, па нешто и буде.
    На сајту Двери, апропо вашег прилога који је одличан, прочитах у поруци будућим бирачима да су углавном против овога или онога, али да ипак нешто и обећавају, ако је за утеху.
    Све у свему мислим да СрБија нема још увек за кога да гласа.

  13. Mislim dakle postojim* Says:

    Realno stanje u Srbiji je svo vreme VANREDNO STANJE !
    Političari koji su deo mašinerije koja ga pravi trude se da ga prikažu javnosti kao NORMALNO ali realnost se ne može svo vreme pred svim ljudima sakrivati,SRBIJA JE RATOM PROTIV SRPSKOG NARODA NAPADNUTA I OKUPIRANA !
    Srpskom narodu i lojalnom građanstvu umesto ostvarenje prava na svoj miran život na svojoj teritoriji svoje države nametnuto je RATNO STANJE I OKUPACIJA !
    Realno,odbranu naroda u ovakvim uslovima ratnog stanja vode štabovi prema uslivima situacije na terenu a ne političari lideri.
    Odluka lokalne samouprave da omogući kompromisno rešenje kojim se omogućava KFOR-u kopneno snabdevanje političarske tvorevine problema na Jarinju i Brnjaku omogućuje neometano izvršavanje njihovog mandatnog zadatka ali ako protivno odluci lokalne samouprave srpskom narodu krenu u uklanjanje barikada onda je to ekces: FAVORIZACIJA EKSPANZIJE INTERESA I POLITIKE ALBANACA NA KiM ŠTETNA I OPASNA PO ŽIVOT LOJALNOG LOKALNOG STANOVNIŠTVA U DRŽAVI SRBIJI.
    Pišem ovo tek da znate da sredstva i snage za pomoć moramo više usmeriti ljudima na barikade nego na invalidne političare koji koriste gužvu da dođu „na vlast“a kad dođu koriste gužvu da ostanu „na vlast“uglavnom nudeći nam ništa svoje kao perspektivu.
    Danas su sve više probuđenim ljudima u svetu jasni metodi poltike moći: Zavadi pa vladaj,koristi gužvu pa se penji „na vlast“,podplati pa vodi ,osiromašuj pa regrutuj,zaplaši uceni pa jaši..slajvery=robstvo=glasači

  14. Едвард Says:

    Зашто ти брате не позовеш народ да изађе испред скупштине? Хајде, закажи датум и време и доћићемо, свих 100.000, можда и милион.

  15. Едвард Says:

    Зашто, кад ставим курсор на место за слику испод мог имена пише психопата?

  16. Едвард Says:

    Небојша, овај клип што си поставио са свим питањима која си поставио је доказ да ниси читао на сајту Двери и да ниси гледао и слушао шта причају. На СВА твоја питања су одговорили, И за намештене тендере и неповољне уговоре и њихово поништавање, ако дођу на власт. Коју власт, колико могу да добију поверења на изборима? Они не могу да открију топлу воду у смислу да сви знамо са чим Србија располаже. Који су то природни ресурси, који су људски ресурси и перспектива данашњих Срба, таквих какви јесу. Зар мислиш да није потребно народно одушевљење? Ја мислим да јесте. А чиме? Па тиме што хоћемо сами да будемо владари своје судбине. Нећемо у ЕУ, нећемо да се договарамо са доказаним непријатељима. Па зашто да не са Русијом и Кином и другима који нас сматрају за народ а не за шаку крволочних силоватеља и убица. Двери би одмах ставили на дневни ред и резолуцију о Сребреници, изручивање српског и светског јунака Ратка Младића непријатељу, преговоре о Косову. Сада је акција за сачување Војводине под називом Српска Војводина. Мислим да си их преценио. То је групица људи која не каже, ми кад дођемо на власт ми ћемо то и то. Они знају да немају снагу сами за то. Зато и позивају све необрукане Србе да им помогну. Бранко Драгаш је један од њих, и Смиља Аврамов и госпођа Вујић, и Београдски Синдикат и Биљана Ђоровић. Заједно смо јачи а не разједињени. Схвати човече да ширење дефетизма типа, Двери су Ђиласове, то је мали Коштуница. СРС је ДС-ов. Па ко онда, хоћеш ти можда и Дуци да покренете 7 милиона Срба овде. Патриотске организације једна дугој траже длаку у јајету и такмиче се који су чистији. Па ко је чист пред Богом, ко? Нико брате, нико. Тако убијаш и оно мало наде људима који су буквално пред нервним сломом. Само храбро, Истина је на нашој страни и треба се борити за њу уједињено. Оно што сам те прозвао за Викиликс је зато што те не знам добро и да ли неко стоји иза тебе. Ти ме разувери да нисам у праву. И што пише психопата испод мог презимена, нема везе. Напиши шта хоћеш. Нисам претерано сујетан. Можда, на крају крајева и јесам психопата али то још не знам :). Шта год нам се издешавало у наредним временима, преживећемо. Живи се не предајемо.
    СВЕ ЗА ХРИСТА, ХРИСТА НИЗАШТА!!!

    • Небојша Says:

      Едвард каже:

      „Зашто ти брате не позовеш народ да изађе испред скупштине? Хајде, закажи датум и време и доћићемо, свих 100.000, можда и милион.“

      Е мој брате, много јачи и познатији човек од мене, Никола Алексић, 3 месеца је позивао народ да дође 5.06.2011. испрд Скупштине на протест против ГМО, Кодекса и Кемтраилса, и многи „јунаци“ попут тебе су рекли на интернету ко ти сад, бусали се у прса:

      „доћићемо!“

      Па је дошло једва 500-600 „јуначе„.

    • Небојша Says:

      Едварде,
      Ти кажеш:

      „Зашто, кад ставим курсор на место за слику испод мог имена пише психопата?“

      Зато што си ти за то Едварде крив, не ја, па када си схватио да си ти крив, исправио си ту грешку, и сада када се стави курсор на твоје поље за сличицу, уместо „psihopata“ пише:

      „СВЕ ЗА ХРИСТА, ХРИСТА НИЗАШТА!“

      Али зато цело време ћутиш, не реагујеш да кажеш да си ти за то крив, већ ме нападаш као да сам ти ја то сместио!

      Едвард каже:

      „И што пише психопата испод мог презимена, нема везе. Напиши шта хоћеш.Нисам претерано сујетан. Можда, на крају крајева и јесам психопата али то још не знам..“

      Да објасним посетиоцима.

      Ти си члан сајта „Граватар“ за „аватаре“, односно профилне сличице које ће се приказивати на многим блоговима и сајтовима када тај који се учланио на Граватар да свој коментар. У моменту када си дао коментар, ти ниси имао сличицу као сада, већ само празно поље, као ово доле које има рецимо „Vesna1“:

      grav

      Или, као што имају још неки други коментатори. Међутим, када се стави курсор на тај квадратић без сличице, код „Vesne1“ ништа не пише.

      Зашто?

      Зато што није члан сајта Граватар за прављење профилних сличица.

      Али тачно је, то сам одмах приметио, када си дао свој први коментар, имао си исто ко „Vesna1“ поље без сличице, али пошто си ти члан сајта Граватар, писало је не само „psihopata“, већ овако:

      „kastelece
      Beograd
      psihopata“

      Значи крајњи, трећи назив је био:

      „psihopata“

      Па кад си ти укапирао да си сам крив за то „psihopata“, а не ја, ти си исправио грешку, поставио си сличицу коју сад имаш уместо празног поља, што изгледа овако КАДА СЕ СТАВИ КУРСОР НА ТВОЈУ СЛИЧИЦУ:

      wdvard

      И шта сад ту видимо да пише? Пише ово:

      „kastelece
      Beograd
      СВЕ ЗА ХРИСТА, ХРИСТА НИЗАШТА!“

      Дакле, уместо:

      „psihopata“

      сам си ставио „СВЕ ЗА ХРИСТА, ХРИСТА НИЗАШТА!“ и наравно додао си сличицу.

      Шта ћемо сад Едварде?

      Све су то празне речи попут речи Двери, већ си издао Христа, то се на ситницама види. Уместо да даш коментар, да кажеш рецимо:

      „Е, Небојша, извини за овај напад да си ми ти сместио реч „psihopata“, ја сам био крив, и исправио сам грешку.“

      Али ниси Едварде, оставио си да аудиторијум који прати овај блог и коментаре помисли да сам ја то урадио, јер ето од 19 октобра од када си ти дао задњи коментар, ја ти нисам реплицирао.

      Чекао сам да се наш „Христ“ исправи, јер сам каже надобудно:

      „СВЕ ЗА ХРИСТА, ХРИСТА НИЗАШТА“

      Али све су то празне речи Едварде, пун си сујете и таштине „Христе“ мој, на оваквим малим стварима си показао прави лик. Глумиш ту неког Христа, а обичан си фолирант: једно причаш, а друго радиш. Дрвље и камење бацаш на мене да сам ти наводно ја сместио тај натпис „psihopata“, а сам си све сместио себи!

      „Видиш трн у око брата свог
      а не видиш блаван у свом“

      Далеко си ти од Христа, далеко мој Едварде, но… постоји шанса…

      На крају техничко објашњење.

      Корисничко име или „user name“ Едвардово када се учланио на сајт Граватар било је „kastelece“, или је већ направио неку другу грешку, несвесно, и систем је сам генерисао следеће:

      „kastelece
      Beograd
      psihopata“

      То је зато што се Едвард у почетку није најбоље снашао, па кад је то видео, исправио је сам грешку.

    • Небојша Says:

      Даљи одговори следе, биће речи о Двери и њиховом раду и нераду…

    • Небојша Says:

      Едварде,
      Мене не можеш да убациш у ово:

      „Нападају их, прво ДСС, преко Бакареца, па ЛДП, па СНС. Али, што је врло занимљиво, нико нема никаквих доказа, само празне и излизане фразе.“

      ………….

      „Финансира их Ђилас, ајте молим Вас. Што је најгоре, почели су да их нападају и они за које се сматра да су велики борци за истину, попут Вас.“

      ………….

      „Ако их нападате као плаћеник, онда Вас потпуно разумем….“

      Прво, ја ни не знам на који су начин ДСС и ини… нападали Двери, немам времена због огромног рада (све радим сам) на свом сајту, да читам све то и остало, физички је то немогуће, па чак и да сам 24 сата на интернету, да не спавам. Зато мени не можеш да ампутираш као да је то моје:

      „Финансира их Ђилас, ајте молим Вас…“

      Друго, Ја их нисам нападао, већ критиковао за њихов НЕАКТИВИЗАМ У АНИМИРАЊУ ГРАЂАНСТВА КАДА ЈЕ БИЛО НАЈПОТРЕБНИЈЕ! То сам врло јасно истицао! Говорио сам и о одличним стварима што раде, то се види и у горњим мојим коментарима, имају лепе трибине, чланке, фељтоне које откривају многе ствари у информативном етру, многе њихове текстове сам преносио на свој блог, али сам исто тако говорио да то неће променити власт.

      Или можда хоће Едварде?

      Да ли трибине, фељтони м чланци на сајту Двери. мењају власт?

      Едвард каже:

      „Двери би одмах ставили на дневни ред и резолуцију о Сребреници, изручивање српског и светског јунака Ратка Младића непријатељу, преговоре о Косову.“

      Ахаа, браво, браво….

      Ти кажеш да су мали, да не могу да дођу нма власт:

      „Коју власт, колико могу да добију поверења на изборима?“

      И добро, они пређу цензус, и поставе на дневни ред питање о Сребреници, и… шта даље?

      Ништа… пошто Двери не желе власт „јер су мали“ вероватно ће у власти поново бити нека антисрпска шлб већинска владајућа коалиција, и зар мислиш да ће та коалиција питање Сребренице да стави на дневни ред?

      Сумњам.

      И ако га ставе, ставиће га зато што ће знати да ће имати већину, да резолуција остане каква јесте а не да се поништи, а, ето… глумиће демократе, као они допуштају да свако изнесе на дневни ред било шта, чак и оно са чим се они не слажу.

      Прави људи, праве патриоте, доказују се у моментима када ТРЕБА ДЕЛОВАТИ, а када је требало деловати, а Двери нису деловале?

      Па пре него што се донела та антисрпска сребреничка резолуција! Три месеца су Двери имале времена да закажу миран протест грађанства испред Скупштине, јер се отприлике толико времена и знало да ће то да ураде квислиншки властодршци, да се тако изврши притисам, уз масовне протесте грађана, да властодршци не донесу ту погубну резолуцију.

      Али то Двери нису учиниле, јер су калкуланти и фолиранти.

      У то време, а и сада, организационо и логистички прилично слабија организација „Наши 1389“ позивали су често грађане на протесте, за разне ствари, једино они, не Двери! То је било оно када су агитовали да се млади демонстранти, који су ухапшени на геј паради као „хулигани“, пусте на слободи, јер су затвори били препуни њих, да ако је неко од њих евентуално крив, да се брани са слободе итд..

      Било је и других њихових акција, односно позива грађанима на јавне протесте…

      Неке је власт забрањивала, неке дозвољавала, одзив грађанства је био катастрофално слаб на тим дозвољеним, али то није до Наших! Већ до грађана и њихове апатије, безнађа. Али су зато НАШИ показали да имају жељу и активизам да анимирају народ, показали су да нису калкуланти и фолиранти попут Двери, јер ризиковали су ћузу, а и били су затварани. Све у свему, покушали су праву ствар, видело се да се не фолирају.

      Па шта је коштало Двери, да као реномиранија патриотска организација, позову народ на протесте испред Скуштине, пре него се доносила антисрпска резолуција о Сребреници? Затим она о КиМу?

      Нека то власт забрани, нека буде и слаб одзив, али Двери би биле чисте и пред народом и преед Богом да раде праву ствар!

      Дакле Едварде, ја имам аргументе и доказе на основу којих тврдим да су Двери калкуланти и фолиранти, моје критике иду на бази њиховог рада, односнио нерада у најбитнијим стварима и моментима, а то је наведено у доњим пасусима. Дакле, моје критике нису политичке, или критика ради критике, већ је све јасно и аргументовано аргументима! Нико ми још Едварде није аргументима одговорио на ова питања, нико из Двери, њиховог чланства.

      1. Зашто Двери нису позвале народ испред Скупштине на миран грађански протест, пре него се донела антисрпска резолуција о Сребреници!
      То је по мом мишљењу било преко потребно, то би био покушај спречавања доношења једне такве резолуције!

      Ако Двери или било ко од њиховог чланства (симпатизера, ти Едварде), мисле да је било непотребно позивати народ на тај протест, убедите ме аргументом! Дакле, аргумент на аргумент!

      Али, ако ми одговорите овако ко Едвард:

      „Ако их нападате као плаћеник, онда Вас потпуно разумем“

      Знаћу да сте у најмању руку фолиранти, али и лицемери, циници, јер питање је веома јасно аргументовано, и захтева јасан одговор и против аргумент!

      2. Зашто Двери нису позвале народ испред Скупштине на миран грађански протест, пре него се донела антисрпска резолуција о КиМ!
      То је по мом мишљењу било преко потребно, то би био покушај спречавања доношења једне такве резолуције!

      Ако Двери или било ко од њиховог чланства (симпатизера, ти Едварде), мисле да је било непотребно позивати народ на тај протест, убедите ме аргументом! Дакле, аргумент на аргумент!

      Али, ако ми одговорите овако као Едвард:

      „Ако их нападате као плаћеник, онда Вас потпуно разумем“

      Знаћу да сте у најмању руку фолиранти, али и лицемери, циници, јер питање је веома јасно аргументовано, и захтева јасан одговор и против аргумент!

      Идемо даље, има још…

    • Небојша Says:

      Едварде,

      Погледајмо најновију ситуацију са браћом на Космету, која су од ове квислиншке власти препуштени на милост и немилост НАТО окупатору, и шиптарима!

      Сви из актуелног режима, укључујући Бориса Тадића, затим министра за Косово и Метохију, Горана Богдановића, преговарача у име владе Србије, Борка Стефановића, рекли су јавно, да су протести на барикадама наше браће на северу Космета, миран и легитиман чин ненасилне борбе!

      Јел ту има нешто спорно?
      Нема!

      Сведоци смо сви, да смо то чули на тв ектранима.

      Друго, сви смо чули Тадићеву изјаву од раније, да ће КиМ бранити свим демократским средствима.

      Јер јесмо?
      Јесмо, то и врапци на грани знају.

      Па зашто онда Двери не позову јавно народ Србије да у што већем броју оду на КиМ и тако мирно и ненасилно, својим физичким присуством пружимо браћи подршку на барикадама?

      Знамо, да је то једини начин, масован и миран протест на барикадама, да се појаве 100.000 људи, да се смењују на барикадама, то се може извести. То је једина шанса да се заједно са косметском браћом изборимо да КФОР и ЕУЛЕКС одустану од НЕМАНДАТНОГ СВРСТАВАЊА НА ЈЕДНУ СТРАНУ, да шиптаре поставе на административним прелазима, јер је то коначно и супротно са закључцима декларације Скупштине Србије од 31.07.2011. као и најбитнијег и највалиднијег документа поводом КиМ-а, резолуције УН-а 1244.
      Дакле, све је легално и законито, тако би се само спроводиле одлуке Скупштине Србије.

      Пустимо ове странке, сви смо довољно интелигентни да знамо да се свака на свој начин бави шибицарењем душе србског народа. Размотримо Двери по овим питањима, јер они су једина нада, јел тако Едварде?

      Све странке, укључујући и Двери, позивају доле на Космет искључиво своје чланство, повереништво. Али то није позив грађанима, то се само организује своје сопствено чланство, и на основу тога свака странка, као и Двери, граде свој предизборни маркетинг:

      „Ми смо били доле, видели смо то и то…“једино смо ми јавили да…“…“

      Ти си лично Едварде, на једној другој теми поставио у свом коментару линк ка сајту Двери где зову глумце, своје повереништво, интелектуалце, на барикаде, али не и грађане:

      Едвард каже:

      „фоно-извештај

      Делегација Двери провешће ноћ на барикадама!

      Зубин поток, касно ноћу, 23.10.2011

      Владан Глишић и Бошко Обрадовић испред УО и Југослав Тајић испред београдске канцеларије предводе делегацију Двери, коју чине представници повереништава из свих крајева Србије.

      Бошко Обрадовић: Барикаде су тест за све Србе света! Ови људи не траже помоћ, већ присуство. Позивамо све јавне личности, глумце, музичаре, интелектуалце, академике, спортисте, да дођу и проведу једну ноћ на барикадама са овим људима који су спремни да не попусте и који никада неће прихватити шиптарске институције.

      Нови извештај са барикада биће на окачен на сајту ујутру, у понедељак, 24. октобра.
      http://bit.ly/rsxPsp

      Али, зато, је, један једини човек, Србин који живи у Канади, Борис Малагурски, урадио праву ствар и позвао народ и грађане речју „сви“ на барикаде, што сам пренео на свој блог.

      29. Октобар: Сви на барикаде! Помозимо браћи косметским Србима!

      http://wp.me/p3KWp-4F7

      То је изашло на мој фејсбук профил одмах, и када је један члан Двери из Кладова видео то, ушли смо у дијалог… он се нешто узјогунио када сам критиковао Двери што и они тако јасно и недвосмислено не позову масовно народ и грађане на барикаде, а не парцијално, своје повереништво, глумце, академике итд.
      Он ми затим пошаље неки линк ка сајту Двери, где као и Двери позивају грађане на барикаде, српски народ, то је ово:

      http://bit.ly/urhj3K

      Јавни позив са Косова и Метохије свeм српству!

      22.10.2011

      „Поштовани сународници широм Србије, српских земаља у региону и расејања,

      Добро знајући колика је медијска блокада истинитих информација са Косова и Метохије дужни смо да Вас обавестимо да је ситуација више него алармантна и да се свакога часа могу очекивати даље интервенције КФОР-а према нашим барикадама на северу Косова и Метохије.

      Од Срба са Косова и Метохије непрестано добијамо позиве за сву браћу Србе, којима је Отаџбина у срцу, да се ради подршке и помоћи браћи са севера КиМ одазову њиховом позиву, и у што краћем року и у што већем броју, на миран и ненасилан начин својим физичким присуством на свим барикадама дају свој допринос у одбрани отаџбине Србије.

      Подршка је сада потребна да бисмо сви заједно на достојанствен начин показали да нам нико не може отети Косово и Метохију из састава Србије, ма коликом силом располагао. Косово и Метохија могу бити предати и изгубљени само ако ми на то пристанемо својим нечињењем.

      Управни одбор Двери је дао налог свим својим повереништвима широм Србије да се организују и наредних дана својим присуством дају подршку на барикадама на Косову и Метохији, стављајући се на располагање локалним органима српских власти.“

      У Београду, 22. октобра 2011.
      Информативна служба Двери

      Међутим, овде Двери не позивају грађане и народ на барикаде, већ у наслову се види, као и у тексту, да само преносе вапај Косметских Срба:

      „Јавни позив са Косова и Метохије свeм српству!“

      Наслов је веома битан, јер наслов одређује смисао текста и поруке! Зар и Двери нису могле да напишу сличан наслов као Малагурски, јасан позив народу, који би могао да буде рецимо овакав:

      Двери: 25. Октобра: Сви на барикаде!“

      Дакле исто као Малагурски, а датум су могли сами да одреде, једно недељу дана раније од датума одласка, да би се грађани припремили и анимирали.

      У чему је проблем да Двери у наслову јасно и прецизно позову народ на барикаде?

      Такође, у задњем пасусу текста, види се да Двери позивају само своје повереништво да се организује, дакле искључиво своје чланове, али тако се не може скупити на барикадама 50 или 100 хиљада грађана, колико би било довољно да се обезбеди успех на барикадама! Јер, Двери немају толико чланова.

      Ето, Едварде, један једини човек, показао се јачим и већим од тих твоји 10 породичних људи:

      Едвард каже:

      „Ради се о свега 10-ак породичних људи, оснивача покрета“

      Јадни они… како сад то, да је један једини човек експлицитнији и храбрији од „само“ 10-ак породичних људи, оснивача покрета Двери?

      Колико се сазнало, на позив Малагурског одазвало се око 200 људи. То је мало и разочаравајуће, но и то је више него Двери што су урадиле по питању барикада, јер Двери нити су позивале народ, већ своје чланство из повереништава. Да су Двери позвале народ, вероватно би и више људи дошло, јер увелико су јачи логистички од Малагурског, имају донаторе, текуће рачуне, акција би могла да траје данима, људи би се организовали, испомагали, самопомагали, настао би ентузијазам.

      Али?

      Ништа!

      О чему се овде ради?

      Јасно се може уочити интерни договор режима са свим странкама, као и Двери које ће се као странка активирати на изборима, да се не позива народ на барикаде, већ само сопствено чланство, што је безначајно да би протест успео, а то квислиншком режиму и одговара.

      Јер да није тако, зашто ни једена странка, као и Двери, не упуте јаван и јасан позив народу и грађанима?

      „Сви на барикаде!“

      Ово „сви“ јасно укључује: обичне грађане, интелектуалце, академце, глумце, музичаре, конобаре, сељаке…

      Зар је то тако тешко да Двери позову јасно и темељно?

      „Сви на барикаде!“

      Јер забога, и Тадић и његов режим говоре да су протести косметских Срба на барикадама легитимни и мирни, па у чему је онда проблем да Двери позову јасно народ?

      „Сви на барикаде!“

      Све је легално, не крши се Устав Србије, све улази у Тадићев став да ће он „свим демократским средствима бранити КиМ“

      Од тога како ће се развити ситуација са барикадама, зависиће комплетна судбина Србије, по принципу домино ефекта, и ако се издају браћа са Космета, исти сценарио ће се пресликати и на остала жаришта: Војводина, Рашка област, југ Србије, јер ако кикснемо на КиМ-у, народ ће бити још апатичнији, безвољнији да било шта брани.

      Зашто Двери не позову јасно народ?

      „Сви на барикаде!“

      Па макар режим то и забранио под разноразним небулозним разлозима, јер тако би Двери биле чисте и пред Богом, и пред собом, и пред народом!

      Зато што су калкуланти и фолиранти.

      Да финализирам све ово Едварде у треће питање на које тражим одговор од тебе, неког из Двери и њиховог чланства:

      3. Зашто Двери нису јасно позвале народ на косметским барикадама?

      То је по мом мишљењу преко потребно, то је једина шанса да на миран и ненасилан начин помогнемо себи и косметској браћи опстанак на Космету, да успеју у својим захтевима.

      Ако Двери или било ко од њиховог чланства (симпатизера, ти Едварде), мисле да је непотребно позивати масовно народ на барикадама, већ само своје чланове из повереништава, глумце, музичаре итд. Убедите ме онда аргументом да нисам у праву! Дакле, аргумент на аргумент!

      Чекам одговор.

      Јасан и аргументован, јер јасно и аргументовано казујем!
      Иначе, плаћеник сам Едварде, плаћеник сам своје сопствене савести и душе.

      Идемо даље…

  17. Đorđe Says:

    Ne želim da učestvujem u gore vođenoj debati, ali stvar je jednostavna: PREKINITE SA NEPOTREBNOM RASPRAVOM, JER KUĆA GORI !!! Obojica ste (Nebojša i Edvard ) pametni i dobri ljudi i neznam šta će vam to?!? Nepotrebno bacate i dosta vremena i snage na pogrešne stvari a ponavljam : KUĆA GORI !!! Ako meni ne verujete, pogledajte šta poštovana, Smilja Avramov kaže , UPRAVO VAMA OBOJICI ovde

    Pa razmislite, šta je važnije i vrednije ! Pozdrav !

    • Небојша Says:

      Đorđe,

      Све је то уреду што прича Смиља Аврамов, но овде је реч о Двери, о њиховим киксевима у најпотребнијим моментима!

      Да, док кућа гори, наша баба се сувише чешка, и око антисрпске резолуције о Сребреници, и око око антисрпске резолуције о КиМ-у и сада поводом барикада на северу Космета!!

      Зашто је забрањено критиковато Двери када се има озбиљних аргумената на то?

      За разлику од свих вас, који причате само о доброј страни Двери, ја причам и о њиховим озбиљним манама у конкретним делима и акцијама!

      Ако нисам у праву са неким горе аргументом, разуверите ме такође аргументом, Смиља Аврамов није аргумент за моја конкетна питања и конкретне аргументе.

      Ја ћу овде написати све своје критике према Двери, на основу њихових конкртних дела и акција.

      Ја их не блатим, ја их не вређам, ја их само критикујем аргументима.

      Све ћу овде избацити на једном мењсту, па нек читаоци процене све својом главом.

    • Небојша Says:

      Đorđe,

      Основаним критикама се не разбија јединство, већ се у правом моменту даје матерјал за размишљање о томе: ко су они? Да се врши притисак на Двери, да у правим моментима раде праве ствари. Едвард ми говори да ја као убијам људима наду у Двери, а још ми нико, па ни он, не одговара аргументима. Па мени наду у промене управо Двери убијају!

      То сам написао у свом тексту, о најактуелнијој ствари за судбину Србије! О барикадама на северу Космета. То се може погледати на овом линку:

      http://bit.ly/t6HiIG

      Очекивао сам од њих да раде праве ствари, али… када је било најпотребније да активистички делују, они нису, а ја сам чекао, чекао, као и многи други! О томе сам управо писао пре више од годину дана, још 28.03.2010. Тај свој текст преносим у целости:

      Дођимо у Београд сви, рецимо сложно испред Скупштине НЕ – резолуцији о Сребреници…!

      http://wp.me/p3KWp-2og

      Пошаљите овај чланак путем електронске поште рођацима, пријатељима, комшијама.
      Преузмите позив, одштампајте га и дајте комшији, пријатељу који немају компјутер:
      Позив на протест испред Народне Скупштине Србије
      Ово је уједно и Апел српским патриотским организацијама попут „Српског Сабора Двери“ да нешто организују, јер неће се властодршци нешто забринури на текстове „Сребреница не сме проћи“, па да одустану од доношења резолуције, већ кад чују и глас народа.
      …………….

      Цело време чекам да нека од патриотских организација, попут: „Српског сабора Двери“ и сличних, упути ПОЗИВ преко интернета, мејлова и других доступним средстава информисања и обавештавања грађанства који су им доступни, да позову народ и грађане Србије на мирне грађанске протесте испред Народне Скупштине Србије, да кажу НЕ резолуцији о Сребреници! Међутим, све се своди на писање текстова по сајтовима и непрекидног понављања истих чињеница које су већ толико пута биле изречене на разним сајтовима, које доказују да у Сребреници није било геноцида. То већ и врапци знају, зна то и ова владајућа коалиција, прате они интернет и те како, тако да су упознати са свиме, са правом истином о догађајима у Сребреници, знају они то и без интернета врло добро!

      Наравно да је владајућа коалиција обезбедила скупштинску већину која ће да изгласа ову погубну неистиниту резолуцију, да је Србија одговорна за злочине у Сребреници, јер у противном не би ни донела поменуту декларацију на усвајање у Скупштини Србије. Таква катастрофална резолуција омогућиће светским моћницима да прогласе то као признање Србије и њених грађана за геноцид, што ће бити незабележено у историји човечанства и цивилизације, да политичари одређене земље проглашавају своје грађане, бираче и народ геноцидним!!? А поготову у светлу чињенице, да сребренички мит почива на лажном исконструисаном пропагандном геноциду, путем сатанизације Срба од стране медија светских моћника, који у стварности није ни почињен над муслиманима у Сребреници!

      Ако то учине ови властодржачки шибицари, то ће убедљиво бити највећи злочин над злочинима над српским народом, већи и од злочина геноцида који су Хрватске усташе починиле Србима у Јасеновцу! Већи, јер ће за сва времена избрисати слободарску историју српског народа, па и геноцид над Србима у Јасеновцу, који су невине жртве те борбе, и тиме, губећи право на историју и своје жртве, изгубићемо и право на будућност, као и на будућност Републике Српске којој ће се забити нож у леђа резолуцијом о сребреници, и тиме јој прети асимилација у унитарној БИХ, јер ће бити „геноцидна творевина“. Тим жигом геноцидности извршићемо колективно национално самоубиство, јер као „геноцидан народ“ нећемо имати право на ништа, нити на своју историју, на своје националне интересе, нити на своју будућност, на будућност своје деце, својих покољења, губећи тиме право на своју државу! Биће то „позив“ на даље расцепкавање Србије, а пошто Србија неће имати пара за репарације, властодршци ће намирити рачун отцепљењем Санџака, то је врло могућа опција која више одговара муслиманима у БИХ! Властодржачки режим је Косово и Метохију пустио низ воду, припремају то и са Војводином да учине, зашто то не би и са Санџаком?

      Одавно ми немамо опозицију, а садашња је само про-форме, заснована на испразној патетичној реторици, да се испуни формална обавеза и привид постојања.

      Србију не спашава њихово:

      „Не, ми нећемо гласати за тај понуђени текст резолуције о Сребреници, нити за две резолуције посебно, које деле жртве“

      већ акција у смеру организовања грађанства да у одлучном и мирном протесту испред Народне Скупштине Србије достојанствено спречимо доношење резолуције која је против највиталнијих интереса Србије, српског народа и свих грађана Србије! То су већ одавно требали да учине, кад су видели шта владајућа коалиција спрема и која је наравно обезбедила већинских 126 гласова за ту антисрпску резолуцију, сада само следи процедера одрађивања посла.

      Мирни, одлучни и достојанствени протести испред Скупштине Србије су легитимно средство грађана Србије и народа српског да се бори за своје егзистенцијалне већинске интрересе, у односу на ову минорну мањинску владајућу страначку коалицију која не представља вољу целокупног народа Србије! Комплетна ДОС гарнитура дошла је на власт путем протеста грађана испред тадашње Савезне Скупштине, то је свима познато! С тога имамо исто то право да на такав начин протествујемо против њих.

      Пошто нико од наших патриотских НВО организација не апелује да се народ окупи испред Народне Скупштине поводом сребреничке резолуције, у своје лично име и под пуном одговорношћу учиничу то ја, као слободан човек!

      Нисам политичар, нисам лидер, нисам масон, нисам агент, нисам странка, нисам НВО, већ обичан слободан човек забринут за судбину Српског народа и свих грађана Србије, и стога преко онога што ми је доступно за информисање упућујем:

      Позив свим грађанима Србије и Народу Српском!

      Окупимо се у петак 02.04.2010. у 12:00 испред Народне Скупштине Србије да у мирном и ненасилном протесту извршимо одлучан притисак на владајућу коалицију да одустане од доношења посебне резолуције о Сребреници, што ће урезати трајни и неизбрисиви печат геноцидности српском народу на основу непостојећег геноцида!

      Дошло је време да се коначно Срби сложе и обоже без лидера, без стртанака, без разних Тадића, Ђинђића, Драшковића, Коштуница, Шешеља, Николића, Вучића, Илића… јер ми смо сами по себи довољни, и лидери свако за себе, и колектив, заједница, јединствени и сложни Српски Народ!

      Ми смо слободни грађани и људи! Слобода има своју цену, онолику колико си спреман да платиш! Не чекајте бесплатне страначке аутобусе, бесплатне сендвиче, киселе воде, већ платите цену аутобуске карте, горива за ауто и дођите у заказано време, одсуствујте с посла тог дана, београђани изађите раније.

      Све је то исувише мала цена, насупрот оне коју ћемо плаћати СВИ МИ, наше породице, Српски Народ у Србији, у Републици Српској и наша будућа покољења стотинама будућих година, ако нам неразумни властодршци посебном резолуцијом о Сребреници урежу неизбрисиви печат геноцидности, печат „геноцидног народа“ без икаквих права, без права на будућност!

      Ја ћу доћи макар тамо био сам…

      ДОЂИТЕ И СРЕЋНО…!
      Небојша Јовановић, Бор

  18. Đorđe Says:

    Небојша, добри човече , нема ИДЕАЛНОГ, САВРШЕНОГ, БЕЗГРЕШНОГ, не постоји – „Који је међу вама без гријеха, нека први баци камен на ..“ (Јов. 8,7). Наш проблем је овај режим, они нас све више уништавају, потиру наше биће, човече НЕСТАЈЕМО !!!!! Треба нам ЈЕДИНСТВО !!!!!

    • Небојша Says:

      Đorđe,

      Аха, сад је и Библија дошла на ред, само не Двери које руше целокупно јединсво! Јединство са косметским Србима!!! Па и ја говорим да нам треба јединство!!!

      Сада је најпотебније Јединство, са Србима на Космету, јер то радимо за себе, за Србију! Двери не позивају јасно и гласно народ на то јединство, на мирне протесте, чистим физичким присуством:

      Сви на барикаде!!!

      Сад, кад је најпотребније, јер за 10-15 дана ће можда бити касно!!!


Затворено за коментаре.

