Протест у Београду 5-ог јуна 2011-те, препорука за пут до успеха


Одлучио сам ради повећавања шанси за потпун успех нашег грађанскog протестa, који ће се одржати у Београду 5-ог јуна 2011-те, против Кодекса Алиментаријуса, Генетски Модификованих Организама и запрашивања са хемијским материјама из необележених авиона, да објавим једну МЕНТАЛНО-МИСАОНУ СУГЕСТИЈУ коју ће одређен број људи свакога дана да понавља у себи, у исто време, у истом временском интервалу, ТАДА ЋЕ СВИ ДА МИСЛЕ ИСТО, у томе је снага овог мисаоног креирања догађаја и реалности.

Да не ширим причу око тога, зашто је то тако, они који ово разумеју схватиће све, а суштина је у томе да што више људи у истом временском периоду МИСЛЕ ИСТО, да би се мисаона сугестија у потпности остварила и изкреирала реалност какву ми желимо, а желимо да успемо у протесту!

Особе које прихвате овај мој предлог, свакога дана у периоду од 20:30 до 21:00 седећи са усправљеном кичмом и склопљених очију: сконцентрисано, опуштено и будно, понављаће ову мисаону сугестију, дакле сви у исто време мислимо исто, мислимо ово свакога дана закључно са 4-тим јуном:

„ПРОТЕСТ ГРАЂАНА СРБИЈЕ ПРОТИВ КОДЕКСА АЛИМЕНТАРИЈУСА И ЗАПРАШИВАЊА ХЕМИЈСКИМ МАТЕРИЈАМА, КОЈИ СЕ ОДРЖАВА У БЕОГРАДУ 5-ОГ ЈУНА 2011-ТЕ, РАСКРИНКАВА, ОБЕСХРАБРУЈЕ И УКЛАЊА ПОДАНИЧКУ ВЛАСТ, КОЈА НЕ ЧУВА И НЕ ШТИТИ СВОЈ НАРОД“.

Мисаона формулација је лака за памћење, а истовремено је јасна, конкретна и концизна.

Не би било лоше да 3,4 минута пре понављања ове сугестије испразните ум од разних свакодневних мисли и затми пола сата од 20:30 до 21:00 понављате у себи узастопно горњу мисаону сугестију како је речено.

Овакви мисаони експерименти су већ рађени, тако да је познат један случај из једног америчког града где је стопа криминалитета била велика. Одређена група људи је у одређеном временском интервалу мислила исто. Свакога дана је мисаоно понављала у себи и мислила мисаону сугестију за смањење стопе криминалитета, и она се и заиста смањила за време понављања ове мисаоне сугестије.

Ширите интернетом, преко разних форума, блогова, сајтова и фејсбука ову мисаону препоруку, и сваким даном број оних који МИСЛЕ ИСТО у тачно предвиђеном временском интервалу биће све већи и већи, и самим тим  повећаваће нам се шансе за потпун успех протеста.

Срећно…!

14 реаговања to “Протест у Београду 5-ог јуна 2011-те, препорука за пут до успеха”

  1. nedodjija Says:

    okacicu ovo i kod mene sa dodatnim komentarom…!
    odlicna ideja !
    🙂

    • Небојша Says:

      Може.
      Поздрав!

  2. Ivan Says:

    Ako taj protest ne proširite na vakcine, fluor i aspartam, onda štetne posledice GMO-a nećete ni da primetite. Kad već pokrećete i osvešćavate javnost, onda je pokrenite i osvestite za sve što treba.

    • Небојша Says:

      То је зато што је и сам протест од стране организатора, од стране Еко покрета конкретизован против ГМО, Кодекса и Chemtrailsa. Довољно је за почетак да се успе у овоме, а остало може и касније. Што се тиче вакцина, ту је потребно само донети закон да људи могу и да се не вакцинишу, који то не желе, јер док се људи не освесте, увек ћеш имати оне који то желе, тако да ће после они да организују протест да се вакцинишу, јер ће тврдити да се угрожава њихово право да се вакцинишу. Формулација и треба да буде кратка и јасно памтљива, јер ако би сад почели да набрајамо све штетности, тешко да би људи запамтили сугестију.

  3. galacmladen Says:

    Небојша више нема шта да се брани на улици,ово је време кад је памет спала на најниже гране.Сада се паметан проглашава лудим,јер се не уклапа у кул околину.
    Жао ми је што немогу да улијем памети другима,ал тако је.
    Масовни протести су кул али само медијски атрактивни. Немају они утисак какав се мисли. Мисионарство има много више успеха. Свакодневно објашњавајте људима око себе последице не ГМО,јер то им је нешто страно,реците им њиховим језиком. Објасните им речима које они разумеју
    Верујте ми да имам успеха у томе у својој околини,кад би свако од нас придобио пет особа а ове бар по још две а ове по једну особу то буде укупно тридесет и двоје.
    Значи да би за целу Србију било доста мисионара то људи што се скупи на протесту.Само да одраде свој посао искрено
    Лично мислим да твој сајт има више успеха него што ће тај скуп имати.
    Уосталом јесте ли видели како је деловало кад сам понудио витамин це и компоненте за њега. Нико се није озбиљно замислио над тим. Било је шале и ту је крај.А верујте ми то заиста постоји и лако се прави и није скупо а имамо све компоненте,нису џабе. Али ја немогу да пијем то уместо вас и немогу га неком нагурати у уста. Шта би хтели чланови овог форума да им витамин це додам већ готов преко нета.
    Неможе тако,морате се мало и помучити,нема ништа џабе и умешено па обешено.
    Исто тако и акција против ГМО је добра ал нек се други боре за то а ми ћемо сачетати да видимо расплет.
    Спасавајте ви себе и оне око себе и биће нас све више.

  4. galacmladen Says:

    Исто тако и акција против ГМО је добра ал нек се други боре за то а ми ћемо сачетати да видимо расплет.

    Ово горе говоре људи који очекују да се неко други избори за њихова права и да добију све готово.
    Нисам мислио на нас и Еколошки покрет,него на оне који очекују све на готово

  5. jelena Says:

    Ideja za misaone obrasce je odlična,ali se slažem sa Ivanom Antićem.Smatram da treba objediniti sve,,a ne samo gmo.Uspećemo!!!!!Veliki pozdrav za Vas i Ivana.

    • Небојша Says:

      И ја се слажем са Иваном, али организатор свега тога, у свом званичном прогласу нема флуор и остало. Међутим, у оквиру Кодекса има мали милион штетних материја које обухвата, и довољнио је рећи Кодекс Алиментаријус.

  6. Ivana Says:

    Sad sam stvarno uzasnuta galacmladen sa onim sto pricas. Kad sam da kazem suptilno trazila recept za vitamin c , sta si ti meni odgovorio da ne mozes vise o tome, nesto kao nije za javnost, a kad sam te pitala na clanku radijacija kako da napravim petoprocentni rastvor zeolita i sl. da mi pojasnis, samo si me izignorisao.
    A sto se tice misionarenja da lepo ljudima objasnis njihovim recima o cemu se radi i oni ce sve da shvate, ja to radim vec jako dugo vremena sa jako mnogo ljudi i znas sta okarakterisana sam kao: opterecena(sa ishranom), zaludjena, frik, fanatik(jer samo takvi veruju u kem trejlove) i ko zana sta sve jos, ovo mi je receno u lice, a mogu da zamislim sta mi pricaju iza ledja. Tako da te price da ce se ljudi osvestiti ako im lepo objasnis, iz licnog iskustva nisu bas najtacnije, jedino ako ti imas neku moc objasnjavanja, a posto meni koja slicno mislim kao ti nisi hteo za sada da objasnis dve stvari na moju molbu ne znam sta bih jos dodala.
    A da zanam, ajde majketi objasni mi kako da zasejem bastu i da primenim zeolit i koji (vidim da preporucujes ovaj iz Hidroponike, ali koja granulacija) i da li da ga prospem pa preorem ili da ga samo prospem i zatrpam seme ili sta da radim, molim te detaljno prvi put sadim bastu, ne zezam se ovo je ozbiljno pitanje. Valjda me ovaj put neces ignorisati.

  7. galacmladen Says:

    Ивана

    Рекох ли ја да Небојшин сајт помаже више него параде и протести.
    Ево га линк где има све о Зеолиту,само пажљиво читај и небрзај.
    http://j.mp/gsZbAQ
    И на остало ћу ти одговорити само да све то нађем

  8. galacmladen Says:

    Ово горе није тацан линк,исправи Нешо молим те.
    Мислио сам на
    http://bit.ly/fl0thp

  9. galacmladen Says:

    Немогу да нађем те чланке али мислим да сам све упутио на личну поруку и емаил-молим Небојшу да Ивани проследи моју емајл адресу.
    Друго петопроцентни раствор је када пет грама зеолита додате у 995 грама воде.Није баш хемијски исправно али је то применљиво.Хемичари иду преко молекуларне масе,ал нема потребе за усложњавањем.
    А немам дар за говорништво већ људима само објасним да су се некад ђеца рађала а сад нема беле пелене да видиш на ленци-жици за веш. Јел ово тачно?
    Ето како ја објашњавам људима,немају места за коментар и да ми кажу да сам луд.
    Само им предочавам дело Господње,Истину коју и они имају у себи али не желе да је виде.
    И успева,успева,Богу хвала
    Још нешто око Зеолита-Лазар Панић вам је дао смернице у вези Зеолита из Хидропонике па се држите тога.
    И молим вас да читате и мало између редова јер ово је незванично тема која не одговара креаторима…
    Сваки помен одређених речи или комбинација знакова на нету се одмах путем одређених служби прегледа и класификује,зато мало опреза није на одмет.
    Гоогле зна целу вашу историју прегледања нете,све ваше лозинке,сва ваша корисничка имена,све оно што ви мислите да штитите је у њиховим рукама.
    Једноставно немогу све на јавност,мени су већ претили,па ме разумите.

    • Небојша Says:

      Уреду, даћу Ивани твој мејл.

    • Небојша Says:

      Још једно појашњење око ове мисаоне сугестије. ГМО није поменут јер Кодекс Алиментаријус обухвата ГМО и многе друге ствари које нису поменуте. Ствари против којих се боримо обзнањене су у протесту, а ова мисаона сугестија је само потпора томе, и зато треба да буде јасана и концизна, јер кажем, ако би у њој уносили разне појединисти и она буде дугачка, људи је неће запамтити, можда ће се чак приликом изговарања у мислима те сугестије десити застој, да се особа присећа шта треба да понавља, па каже нешто чега нема, а поента је да сви у истом временском интервалу мисле исто, зато сугестија треба да буде кратка, јасна и лако памтљива да би се несметано понављала.


Затворено за коментаре.

