Помоћ


Драги посетиоци,

Пре 2 дана задесила ме невоља, док сам јео јабуку испало ми је отприлике 3/4 моста са горње вилице. О проблему са зубима и очима, јер је то повезано код мене, писао сам нешто у овом чланку, заправо не ја него један мој пријатељ, јер ја тада нисам био способан да пишем. Дакле, све је кренуло још средином 2008-ме године. Првобитно сам мислио да ми је за поправку зуба и намештања комплетне вештачке вилице потребно 300€, мећутим преварио сам се, јер кад сам се распитао код једног зубара кога сам одабрао да ми ради на зубима, испало је више.

За комплетан рад око намештања вештачке вилице потебно ми је 600€ а одлучио сам се да одем код приватног зубара, јер ако одем код зубара у државној болници, поправка зуба би се отеглила на годину дана. Ваћ сам раније оставио обавештење да сам изгубио посао, да сам сада незапослен, једино што зарађујем неку цркавицу путем интернета, међутим од расписаних донација на сајту прикупио сам 370€ за поправку зуба, тако да ми остаје да прикупим још 230€ па да кренем са поправком.

Иначе, то ће бити баш „рударски“ рад на мени око зуба, јер имам за вађење доста зуба ( вађење зуба=10€) затим сечење моста,  израда горње и доње вилице кошта по 120€ за сваку. Због свега тога замолио би добровољце који би хтели да ми помогну, да на мој доњи текући рачун уплате ситниш од по 100 или 200 динара да бих што пре прикупио потребну суму и кренуо са поправком зуба. Наравно, све је на добровољној бази, нема никаквог морања, и унапред се захваљујем свим донаторима.

Поздрав свима,
Небојша Јовановић

Динарске донације уплаћивати на следећи рачун:

Banca Intesa

Uplatnicu popuniti ovako:
uplatilac:………. ime donatora….
svrha uplate:…. na tekući račun
primalac:……… banka Intesa
iznos: ……………..

Broj tekućeg računa je:

160-5400100450913-16

Објављено у Инфо. 12 Comments »

12 реаговања to “Помоћ”

  1. Стефан Says:

    Поштовани Небојша,

    Већ неко време пратим твој сајт, на коме сам наишао на прегршт за мене корисних ствари, које се ретко где могу наћи.
    Страшно ми је жао због немилог догађаја који ти се десио и гледаћу да ти помогнем колико могу. Само се не дај, па да те убрзо поново видимо на сајту.

    Поздрав и свако ти од Бога добро,
    Стефан.

  2. Dragan Says:

    Pomaze Bog Nebojsa,
    Voleo bih da budem medju prvima u ovoj akciji a nadam se da tako i ostali pristupe jer ovo nam je eto,pored ostalog i dobra prilika da pokazemo sebi koliko nas ima da smo u stanju da se udruzimo i da uradimo dobru stvar zajednickim snagama.Moje pitanje,da li na ovaj isti racun mogu i ja iz inostranstva da uplatim ili imate neki drugi za takve uplate?Cekam vas odgovor i uplacujem od srca.Dragan.

    • Небојша Says:

      Поштовани Стефане,

      Хвала ти на лепим речима за мој блог, за мој опоравак и што ћеш ми помоћи колико можеш. Писаћу ја на блогу и даље, у мери која је могућа.

      Свако добро од Бога и ја теби желим,
      Поздрав!

    • Небојша Says:

      Помаже Бог Dragane,

      Хвала ти што ћеш ми помоћи. Иначе на овом рачуну се не могу уплаћивати девизне донације, већ само динарске. Те податке сам написао на овој страни. Онда да поновим и овде, мој девизни текући рачун.

      Девизне донације уплаћивати на следећи рачун:

      7A: Account with institution:
      RZBSRSBG
      RAIFFEISEN BANKA AD
      BEOGRAD, RS
      59: Beneficiary customer:
      RS35265050000012360739
      NEBOJŠA (STOJANKA) JOVANOVIĆ
      TREĆI OKTOBAR 32/7
      19210 BOR

      Желим ти свако добро Драгане,

      Поздрав!

  3. Vesna1 Says:

    Свакако Небојша, добро је што сте поставили рачун, сутра ћу уплатити скромни допринос за Вас. Свако по мало, да покажемо солидарност.
    Срдачан поздрав,
    Весна1 (како ме назвасте).

    • Небојша Says:

      Vesna1,

      Хвала Вам Весна1 за помоћ, а назвах Вас Весна1, јер се пре Вас јављала једна друга Весна, овде се то може видети, но нема је нешто дуже да прокоментарише нешто.

      Свако добео Вам желим,
      Поздрав…!

  4. PančevacT Says:

    Nebojša,za ovo što radiš samo Bog može adekvatno da te nagradi a ja svojim skromnim doprinosom ( jutros uplaćeno)koliko mogu. Zato što si dobar,iskren i pošten čovek solidarnost nije teška. Svako dobro.
    Malo da se našalimo:Naš velikan Nikola Tesla je u svom poznatom intervjuju na jednom mestu reče: …“ jabuka je mnogo,ali je jedan Njutn…“ a ja bih dodao – biće još puno jabuka ali, jedan je Nebojša.Samo napred.Pozdrav

    • Небојша Says:

      PančevacT,

      Хвала ти на послатом новцу и лепим речима. Заиста је лепо чути кад те људи схвате, да радиш искрено и несебично, а ја тако и пишем и радим, за обичног човека, онако како осећам и мислим, а наравно, истинитост тога што пишем ми је водиља, у свим сферама живота, са аргументима и методама детаљног и јасног анализирања, раскринкавања методологије лажи и указивања на светло истине. Не знам ни сам како сам све ово издржао, јер све радим сам, али то је тако, кад си гоњен одређеном идејом, не примећујеш ни умор, ни да ниси ништа јео, ни кад је јутро, кад је дан, ништа, само радиш гоњен идејом, јер у овом времену за све нас, најбитнија пре свега информација, то је најважнија „храна“ од које све почиње, поготову у овом и предстојећем времену. Са правом информацијом, човек може из пакла безнађа, да угледа зору препорода и буђење новог живота, може губитнички живот да преокрене у поезију живота…

      Хвала три још једном,
      Поздрав!

  5. PančevacT Says:

    Znam da ti nije lako. Put do istine je težak i trnovit.Traži žrtve.Ovaj sajt ima dušu,pamet,znanje, … ISTINU, kao izvor iz koga svi „žednji“za istinom, trebaju malo „popiti“kako bi otklonili ovaj nametnuti mrak,ovi beznađe.Svim ozbiljnim ljudima sadržaj sa ovog sajta preporučio bi kao „obavezna“literatura-pogotovo tkz.političarima.
    Nebojša,svako vreme ima svoje junake.Jedan od tih junaka si sigurno Ti. Hvala ti. Svako dobro.
    P.S. Kao Maje do 21.12.2012. posle će valjda biti „lakše“
    Pozdrav.

    • Небојша Says:

      Да, пут истине није лак, тражи жртву и посвећемост, али то тако и функционише, одувек. Ова предстојећа времена биће бурна и преломна, зато је битно да људи што пре уђу у позитиван ток пута истине и промена. Човек се мора мењати, сада је шанса да одбаци „старо одело“ и обуче ново. Ако се човек не мења, одуваће га ветар негативниог тока кретања. Главно је за све позитивце да се ни подсвесно не закаче на негативан енергетски канал којег зацртавају политичари и њихови строго контролисани медије. То људи дакако све вуше виде, и зато их све више има који се селе на интернет у потрази за правим информацијама., а после ти је лакше, јер имаш отворем видик и циљ.

      Хвала и теби још једном на лепим речима и подршци и желим ти свако добро.

      Поздрав.

  6. Vesna1 Says:

    Драги Небојша, јутрос сам уплатила мој скроман допринос, у Интези не треба чак ни уплатница, они све ураде. Желим ти да брзо средиш твој порблем, и да се и даље бориш уз нашу помоћ.
    Поздрав!

    • Небојша Says:

      Хвала и теби Весна од срца на помоћи. Добио сам већ 4000 динара до сада.
      Да, ово је наша заједничка борба, сви за једног – један за све!

      Пуно те поздрављам и желим ти свако добро!


Затворено за коментаре.

