Никола Алексић: Захтев Председнику Републике Србије, Борису Тадићу


Никола Алексић се лично обраћа Председнику Републике Србије, Борису Тадићу, поводом запрашивања Србије непознатом хемијском материјом из необележених авиона посебне намене, који свакодневно крстаре небом изнад Србије.

Аутор: Никола АлексићЕколошки Покрет Новог Сада
Преузми оригинал захтева

ПРЕДСЕДНИШТВО РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ
Н/Р ПРЕДСЕДНИКА ЛИЧНО

З А Х Т Е В

Којим ја, Никола Алексић, директор Еколошког покрета Новог Сада, у име грађана Србије захтевам од Председника Републике Србије лично, тренутно издавање наредбе о престанку запрашивања становништва непознатом хемијском материјом из необележених авиона посебне намене који свакодневно крстаре небом изнад Србије.

Наведено запрашивање становништва Србије непознатом хемијском материјом из ових необележених авиона, представља најмонструознији атак на животе и здравље становника Србије, најбестидније кршење Устава Републике Србије, најнеморалније свођење становика Србије на ниво инсеката и опасно угрожавање природе Србије.

Зато захтевам од Председника Републике Србије да обавести јавност Србије о лицу или државном органу које је одобрило запрашивање становништва, о субјекту коме је дозвољено запрашивање, са којом хемијском материјом се становништво запрашује и са којим циљем се над становницима Србије спроводе виво експерименти.

Због тога захтевам утврђивање одговорности лица или органа које је дозволило монструозно запрашивање становника Србије као да су у питању инсекти, а не људи.

Уколико запрашивање становништва не буде престало од тренутка уручења овог Захтева, ја, Никола Алексић, позваћу грађане Србије на самоорганизовање и општенародни бунт ради одбране неотуђивог права на живот и здравље, на одбрану Резолуције Уједињених нација о забрани извођења експеримената in vivo коју је прихватила и Република Србија, на одбрану Устава Републике Србије и неотуђивог природног и уставног права на живот, здравље и здраву животну средину.

Такође сам дужан да обавестим Председника Републике Србије, у случају да се мени, Николи Алексићу, или члановима моје породице било шта насилно деси од тренутка слања горњег Захтева, дао сам упутство својим колегама – члановима Еколошког покрета, да га лично сматрају одговорним за било које и какве последице овог чина и о томе обавесте јавност Србије.

Директор
Никола Алексић

7 реаговања to “Никола Алексић: Захтев Председнику Републике Србије, Борису Тадићу”

  1. Maki Says:

    Pozdrav, Nebojša!

    Iako se ne pojavljujem ovde zbog gužve i svih obaveza koje imam, pratim sve što se dešava putem mailove koje dobijam sa bloga. I evo, da ti kažem nešto:
    BRAVO, BRAVO, BRAVO!!!!!! Podržavam te svim srcem, uz tebe sam i uz sve borce za istinu! Dakle, podržavam i gospodina Nikolu i samo napred… veruj mi, ima nas sve više!!!

    Puno te, puno pozdravljam i ako sve bude u redu, nadam se da ćemo se videti na proleće, već ćemo se nekim povodom okupiti, a nadam se da će biti „na radost“!

    • Небојша Says:

      Здраво Maki,

      Где си, ја сам мислио да си испарила 🙂

      Шалим се, знам да си ту негде и пратиш ситуацију. Хвала ти на подршци. Осим борбе за истину, све остало је добровољна апатија губитничког живота и мирење са таквом ситуацијом. Али све више људи се буди, и тачно је што кажеш, има нас све више и више, јер ово са запрашивањем, односно Chemtrailsima, ГМО, Codex Alimentariusom, директно и монструозно атакује на наше здравље, наше животе, животе наше деце и будућих покољења. И ако спавамо над том чињеницом, значи да смо добровољно пристали на геноцид и само чекамо на ред, кад ће ко да оде са ове прекрасне ЖИВЕ Планете.

      Зато је ова борба најбитнија, и кад нас Никола позове, требамо сви отићи на протест!

      Да, видећемо се некако Маки, највероватније на пролеће, уклопиће се ситуација некако.

      Пуно те пуно поздрављам и желим ти свако добро…!

      Случај CHEMTRAILS – Последице по здравље и природна одбрана 1/3 – 16 од 35

      Линк »

  2. Maki Says:

    😀 Mnogo si mi nedostajao, samo da znaš! Piši kad budeš stigao, potpuno mi je jasno da imaš i previše posla, neću da navaljujem. Još jednom te puno i iz dubine duše pozdravljam!

    Po pitanju protesta: NARAVNO da ću da protestujem!

    • Небојша Says:

      И ти си мени недосталала, као и овом блогу. Да, и превише сам сада заузет, јавићу ти се сутра.
      Хвала ти на подршци Маки.

      Поздрав!

  3. Vesna1 Says:

    Пошто сви ћутимо, ево дете од 12 година има нешто да нам каже.

    • Небојша Says:

      А ово кад сам гледао ову девојчицу кренуше ми сузе због снаге тих искрених дечјих речи, али недовољне за ретарде преко пута у УН, који су је слушали, јер то је било 1992-ге, ретарди су аплаудирали испразно, али су зато до дана данашњег уништавали живот на Планети Земљи где су стигли, и ког су стигли.

  4. Vesna1 Says:

    Ма да, И ЂАВО ЗНА ШТА ЈЕ ДОБРО, АЛИ НЕЋЕ ДА ЧИНИ, речи су нашег Симе Лукина Лазића. То ми се допада јако. Они се клањају новцу и своме богу, а ми нека поцркамо и пола света са нама. Не знам где су нестали част, понос, саосећајност, солидарност, храброст. Шта смо постали? Јер те вредности постоје и у животињском свету, али код понеких људи не.


Затворено за коментаре.

