Небојша: Од 4-ог јула сам на одмору од рада на компјутеру


Драги посетиоци,

Од 04.07.2010-те до 24.07.2010-те одмараћу 21 дан од интернета и рада на компјутеру. За цело то време затворићу цео сајт за коментаре, тако да ћете на крају свих текстова уместо рубрике за коментаре видети следеће натписе, да је сајт затворен за коментаре:

„Затворено за коментаре.“

“ Коментари су искључени“

За тај двадесетједнодневни период нећу се јављати и одговарати на E-mail.

Већ 3 године и три месеца (од 20.03.2007.) радим непрекидно и свакодневно на компјутеру за потребе мог сајта и сајтова које одржавам тако да ме је стигао огроман премор и презасићеност. На сајту до данашњег дана имам 394 текста (318 мојих, а остали су од других аутора овог сајта), затим 2005 коментара, и то је био огроман посао да се уреди, среди и пише. Уложио сам огроман труд, здравље и целог себе, јер требало је обрађивати за потребе сајта брдо видео и аудио фајлова,  сурфовати по интернету у потрази за информацијама, осмишљавати текстове, пренети их адекватно и много тога што само знају они који раде и одржавају блогове и сајтове.

Коментаре затварам, јер ако их не би затворио то би ми одвраћало пажњу, морао би да пратим сајт и пропуштам коментаре, а то признаћете и не би био неки одмор од компјутера 🙂

Хоћу да се психички одвојим и потпуно одморим од компјутера да би после одмора што свежији и одморнији наставио са радом.

Дакле, коментаре ћу да пропуштам закључно са 03.07.2010-те до 24:00 а од 04.07.2010. до 24.07.2010. (24:00) затварам коментаре.

Моје поновно пуно ангажовање око сајта почиње 25-ог јула 2010-те. Тада ћу поново да отворим сајт за коментаре…

Свим посетиоца желим свако добро и пре свега да будете здрави, јер неко рече:

„Док живот тече здравље је најпрече“. 🙂

Поздрављам вас све…!
Небојша

П.С. Ко не може да иде на море нака слуша ову дивну музику морских таласа…

2 реаговања to “Небојша: Од 4-ог јула сам на одмору од рада на компјутеру”

  1. Vlada Says:

    Е вала заслужио си одмор после три године! И ја сам стално за овим сокоћалом, па знам шта причаш.
    Поздрав, одмори се.

    • Небојша Says:

      Владо,

      Хвала ти на лепим жељама да се одморим, видим из исте смо бранше и разумеш ме. Е вала одморићу се, ми борани имамо дивну околину за одмор попут Брестовачке бање, Борског језера, а ту је и ходочашће у природи попут оближње Лазареве пећине и Лазаревог кањона који су мелем за душу, да се човек одвоји од овог компјутера и градског „кавеза“.
      Ево још једног заборављеног звука који смирује и релаксира:

      Звук кише

      Поздрављам те.


Затворено за коментаре.

