Фармаколошка мафија хара светом – они су најопаснија „куга“…!


А отпор је тај, што ће се људима ширити преко интернета информације које се скривају од њих на главним електонским медијима, и тако им дати могућност да чују рецимо доктора Ричарда из Канаде како прича да је подизање пандемије шестог нивао од стране Светске Здравствене Организације, због свињског грипа, научно неутемељњено, неодговорно и беспотебно дизање панике, панике која ће натерати владе многих земаља да поступају ирационално и неразумно. Један други доктор, др Joseph Mercola (Они који знају енглески,обавезно поглдајте овај видео) , оспорава и потпуно стоји иза тога, да вакцина није баш тако добро решење за грип ( постоје добре шансе да ми се пoмогне да овај видео прилог буде преведен, па да га поставим на сајту), и даје савете како да се људи са тим пренапумпаним грипом изборе превентивно, уз помоћ витанмина Д. Кад све те информације људи чују, сами ће се организовати и одлучити да ли ће де се вакцинишу или не, неће се препустити у рукама неразумних и аморалних политичара! Но како ствар тече, и чују се вести преко интернета, многи људи у Европи не прихватају вакцинисање са вакцинама компанија против којих је дигнута оптужница, које за своју вакцину траже изузеће од одговорности за нежељене последице ( да није то неки доказ да је она безбедна?), све се пребацује на владе земаља увозника, док помахнитали политичари тих влада непрекидно причају да је ваквцина „безбедна“(!??), што још више чини да им људи не верују, јер пропаганда је тако пацерска, што је и добро.

Цео сценарио сејања панике је припремљен, јер пошто сезонски грип и свињски имају сличне симптоме, да би се оправдала масовна вакцинација правиће се лажне статистике, па ће се можда као што помиње Дејвид Ајк, попут Велике Британије сугерисати и код нас телефонска „дијагноза“, без лабораторијских налаза: “ хало, ја имам повишену темперсатуру… да, да… то је свињски грип“… тако се службене статистике надувавају, и то се корости да се и даље шири паника и страх, само да би људи у паници пристали на „чаробни лек“. Лепо је то говорила још једна паметна жена, Наоми Клајн, ради се о владавини људима путем „доктрине шока“.

Или ће се у многим земљама можа попут Америке, где су у Massachusettsu донели закон да сви они који не поштују наредбе о вакцинисању у ванредном стању и стању пандемије, могу бити новчано кажњени од по 1000 $ по дану, или 30 дана затвора.

Следите сада следеће информације које ће обрађивати два постављена видео клипа…

На самом почеткуовог прилога обратите пажњу на Центр за истраживање куге, који је у бившем Совјетском Савезу био погон за прављење биолошког оружја, док на крају имате прилог проглашавања новог светског поретка од стране Џорџа Буша.

Оптужба због контаминирања вакцина вирусом птичјег грипа

Линк ка видео прилогу на:http://www.youtube.com/

Видео клипове можете скинути следећи ово упутство.

Следи делимични упечатљив транскрипт видео прилога…

……………

(Центар за изучавање куге)

Директор института је био шеф овде током Совјетског раздобља. Није нас баш утешио што се тиче ситуације са осигурањем.

Цитат:

„Кад бих хтео проширити вирус као научник, могао бих се инфицирати, изаћи вани, инфицирати друге људе са вирусом и онда се излечити. Могао би то учинити – да ме довољно плате „!?

(ево терористи… човек је расписао јаван конкурс,“тендер“)

Пољска министарка здравља наставља наглашавати да произвођачи вакцине не желе преузети одговорност за могуће нуспојаве. Произвођачи су предложили договор по којем се одговорност пребацује на владе земаља потписница.

Чешки министар здравља признаје да је потписао такав договор. Цитат министра:

Закупили смо ‘Pandemrix’ и влада је преузела сву одговорност за нуспојаве које узрокује вакцина. Зато јер је Чешка потписала споразум као и друге Европске земље коју су купиле вакцину

( пазите ову накарадну логику они преузимају одговорност, „јер су потписали споразум“, а не зато што су сигурни у безбедност вакцине јер знају њен састав )

Зашто се фармацеутске компаније заштићују на такав начин када би њихове вакцине наводно требале бити сигурне?

Све више чујемо о лобирању које те компаније покушавају наметнути  владама и међународним организацијама које се баве здравством.

Jane Burgermeister:

Фармацеутске куће су присутне као проматрачи у Саветодавном Већу „СЗО“ (Светска Здравствена Организација) а многи су чланови тог Већа повезани су са фармацеутским компанијама. Две трећине финансирања за Европску Медицинску Агенцију (ЕМА) која је прихватила нетестиране вакцине за A H1N1 -долази од фармацеутских компанија.’

( Ето, Милосављевићу… то су те „строге контроле“ Европске Агенције за лекове које нам гарантују њихову безбедност…)

СЗО је прогласила пандемији вируса A H1N1 11-ог јуна ове године. А већ су следећи дан фармацеутске корпорације изјавилле да имају вакцину против A H1N1 грипа!? То изгледа врло чудно др Claudia Wild из Бечког Института „Ludwig Boltzmann“ каже да по њениом мишљењу тај случај није посве јасан.

Њен цитат:

СЗО је поставио пуно ниже стандарде за задовољење услова потребних како би се прогласила пандемија“ Открила сам да је група: „Европски научници у борби против грипа“(eswi.org) – лобистичка институција из Bruxellessa чини се да су одржали: „Радионицу за припрему пред пандемију“ , већ у Јануару 2009-те!? С тога сам скептична. Шта су они знали и зашто су се припремали већ у јануару 2009-те !?

Чланови Европских научника у борби против грипа, на својим интернет страницама хвале се да су саветници СЗО. Међу њииховим спонзорима налазе се и три произвођача вакцина! У јануару 2009-те чланови ове организације су расправљали о припремама за пандемију грипа A H1N1 , вирус је откривен у априлу 2009-те. СЗО је прогласио пандемију у јуну 2009-те.

Постоје многа питања, било би добро када би фармацеутске корпорације одговориле на њих. Према привременим подацима, могле би зарадити милијарде долара на вакцини против свињског грипа.

Џорџ Буш проглашава нови светски поредак 11.09.1991-ве:

Имамо пред нама прилику створити, за нас и будуће генерације , Нови Светски Поредак. Свет у коме ће владавина закона, а не закон џунгле, управљати понашањем нација. Кад будемо успешни, а бићемо… имамо стварну прилику за тај нови светски поредак. Поредак у коме крeдибилне Уједињене Нације могу користити своју улогу миротворца како би испунили обећање и визију оснивача Ун-а.

………..

Интересантно… па баш до тада када је Буш објавио нови светски поредак, у свету је постојала како-тако владавина закона, а нe закон џунгле којег он сугерише, и баш је он почео да спроводи закон џунгле и насиља над нацијама, почео је са Ираком… а данас је људима то још јасније.

Линк ка видео клипу на:http://www.youtube.com/

Овде Jane Burgemaster до детаља објашњава своју оптужницу против фармацеутске корпорације „Baxter“. Инцидент је признат, истрага је покренута, па прекинута. Независно испитивање и провера Baxterovih лабораторија није урађена до момента када је Burgemasterova дала овај интервју, у септембру, али Baxter ради пуном паром, прави вакцине за свињски грип. А људи су препуштени судбини компаније која је приликом птичјег грипа направла „грешку“ и послала Чешкој контаминирану вакцину са живим вирусом!

Монструми који воде овај свет су без и трунке савести, људи ће морати да се сами или групно изборе за своје слободе, морају се борити и довести на власт нове људе, за нови бољи, хуманији свет, потпуно нов систем власти, јер овај у којем живе креација је монструма, који се само довијају како ће још више искоришћавати човека и хранити свој болесни ум.  Само тако се може објаснити ситуација да  ти монструми у људима виде живе апотеке за тровање  и богаћење и то све иде преко званичних институција власти. Што се тиче здравства овакви људи и доктори су потребни свету и Србији…

Doctor Says Vaccines Are TOXIC & Vitamin D Cures Swine Flu

 

(прича Др Joseph Mercola)

8 реаговања to “Фармаколошка мафија хара светом – они су најопаснија „куга“…!”

  1. Jo-jo-san Says:

    Odlični tekstovi. Vidi se da si dobro informisan o svemu.
    Ubedio si me da su vakcine ustvari prevara milenijuma i, zahvaljujući tebi, zabraniću svojoj deci i starim roditeljima da se vakcinišu. Ali ako neko, nedajbože, umre zbog toga što se nisu vakcinisali, kunem se svim na svetu da ću tebe naći i sa uživanjem porazgovarati zašto ovo pišeš i za koga sve to radiš.
    Tekstovi su toliko dobri da sam link tvoje stranice poslao ministarstvu zdravlja Srbije, kao i munistarstvu unutrašnjih poslova. Mislim da bi i oni trebali da se upoznaju sa tvojim stavovima.

    • Nebojša Says:

      Jo-jo-san,
      Ok, ja sam tu!
      Niti se krijem, imaš i ime i fotografiju i grad gde živim i lako je doći do mene.

      , ali velika si neodgovorna kukavica ako odgovornost prepišeš na drugoga, jer si čitao njegove tekstove, konkretno moje.

      Ako si čitao moje tekstove, uvek napomenem da svako treba da odluči za sebe, da li da se vakciniše ili ne, tekstove treba pročitati, ali svako preuzima odgovornost na sebe, jer njegov život je njegov život, kao i odgovornost, tako da mi je savest mirna!

      Mirna mi je savest, jer sve potkrepljujem argumentima i izjavama doktora koji pričaju drugačiju priču od tih doktora i epidemiologa iz ministarstva zdravlja…!

      Ako ti je ovo neka fora, samo da me kao zaplašiš da ne pišem kako pišem,a vidi se da jeste, zeznuo si se, pisaću isto, jer kažem… sve biram izveštaje lekara i ostalih stručnih ljudi, analiza… ono što se ne iznosi na glavnim elektronskim medijima, a ti kako hoćeš, naređuj drugima šta da da rade, a odgovornost prepisuj meni kukavico, ali na pogrešnom si putu, jer ako tako razmišljaš nezreo si, ti ćeš snositi najveću odgovornost…!

      Znači, ko god pročita moje tekstove, a zna i ove zvanične, sve treba sam da prevaga i razmisli i odgovornost je na njemu, da li će da se vakciniše ili ne, a ne na meni, tu je sve jasno!

      Moje tekstove o ovome vide iz ministarstva zdravlja, unutrašnjih poslova, BIA, ovi, oni i bez tebe frajeru moj, mogu da me nađu kad hoće, ne sekiraj se, prate oni sve… no ako hoćeš šalji im redeovno moje tekstove, ustvari: „odlične tekstove“… to si zaboravio da napomeneš pod ovom tvojom maskiranom pretnjom!
      Jer ako su moji tekstovi „odlični“ i tako su te „ubedili“ verovatno ih šalješ ministarstvu poslova da i oni odluče da se ne vakcinišu, nije valj da mi pretiš, ne bi ti to, jer kažeš frajeru da sam „dobro informisan“…tako „ooodlični tekstovi“…

      No glavno je pitanje, zašto se kriju od naroda ove informacije, jer ministarka zdravlja iz Poljske, takođe doktor, iznosi i sve rizike vakcinisanja, a i ne zna žena sastav vakcine! Video prilozi koje prenosim prikazuju se u americi javno, na njihovim tv stanicama, pa zašto to ne bi radili i elektronski mediji u Srbiji?

      Evo šta savesni doktori iz amerike pričaju:
      Russell Blaylock part 1 of 4

      Ko čita moj blog, za sve ovo što pišem, ne samo za vakcine i vakcinisanje, jasno mu je da iza svega stojim ja, samo ja, jer uvek i spominjem da su stranke i strančarenje najveće zlo kod nas…! Nemam ni razloga da se nešto pravdam, jer znam ko sam i šta sam.
      Ne znam skim ćeš da razgovaraš ako vakcine učine nešto loše tvojima, nećeš moći ni da priđeš tima koji su te to savetovali , a kamo li da „sa uživanjem porazgovaraš“…

      No, vidi se da samo hoćeš nešo da me kao zaplašiš, da ne bi pisao kako pišem, jer nelogično je da kažeš da su tekstovi odlični, a posle ćeš navodno ako ti neko umre da vidiš „za koga radim“, a kažeš da sam navodno „dobro informisan“.

      Kažeš da si zabranio svojoj deci da se vakcinišu, jer sam „te ubedio“, a ne govoriš za sebe, da nećeš da se vakcinišeš, jer verovatno ćeš da se vakcinišeš, za svaki slučaj, neko mora da ostane živ, da bi presudio, zar ne (?) i posle da gledaš da li će neko tvoj da umre, da bi meni presudio. Providan si lafe, i neodgovoran!!! Odgovornost je sva na tebi povodom vakcinisanja-nevakcinisanja, kao i na svakom građaninu ove zemlje!!!

      No ja sam tu, ne bežim nigde i snosim punu odgovornost za ono što pišem…! Ali i govorim da svako kad pročita moje tekstove, treba sve da izvaga, pa da odluči sam za sebe i svoje bližnje, rodbinu, prijatelje da li da se vakciniše ili ne!

      Kad odluči, i u zavisnosti šta odluči, vakcinisanje ili ne-vakcinisanje, odluka je njegova, samo njegova, a ne moja, kao i što se tičre odgovornosti, biće to njegova odgovornost!!!

      Dobro je što si se javio, da ovo malo još jednom razjasnim.

    • Nebojša Says:

      Jo-jo-san,

      Анонимна „херојчино“… а коме да се јаве родитељи од мале бебе Ian Larsen Gromowski која је умрлао од реакције на вакцину против хепатитиса Б ?
      Кликни и ти и остали на слику испод речи родитеља, посвећених својој умрлој беби, права је грозота и гледати, али то је реалност.
      Цитат:

      This site is dedicated to giving voice to our son Ian Larsen Gromowski. Our child died of an adverse reaction to the hepatitis B vaccine. Our hope is that Ian’s story will inspire you to learn the benefits and the risks of vaccines, so that your decisions are informed and best suited for your child.

      We are Scott and Deanna Gromowski. We live in southeast Wisconsin just outside of Milwaukee. Our two sons are Ian (deceased) and Vance. We also have a yorkie-poo named Roxy.

      Jan


      Шерлок Хомсе, доста њих пишу на интернету о опасности од вакцина, али добро, ја сам изгледа „најуверљивији“. Но нема везе, одмах проследи линкове ка министарству здравља и унутрашњих послова, они незнају за то, требају им такви курири, а замисли изашла је у продаји књига Венса Ферела:„Вакцина нови геноцид?“. ( кликни и скини књигу, и носи им на читање, јер они су неинформисани, шта би они без тебе Шерлок Холмсе). Ту имаш доста извештаја лекара и њихових студија о штетности вакцина, о тешким последицама по здравље, о смртним случајевима, а ево, ако кликнеш на доњи линк видећеш, чућеш да:
      Доктор из Америке Др Kent Holtorf не пристаје
      да вакцинише ни своју децу, ни себе против свињског грипа!

      … и замисли човече да књигу читају ликови попут тебе, или да чују како Др Kent Holtorf прича да су те вакцине нерафинисане, да имају и до 100 пута већу дозу тих токсичних супстанци од минимално дозвољених. И замисли да тебе то све убеди да не дозволош деци да се вакцинишу, и потпишеш за то папир Милосављевићу, а мораћеш, пошто он то инсистара ( али не секирај се много, ниси ти одговоран, ни ови доктори, већ ја, сећаш се, јер „ја сам те убедио“ мамлазу један). А како би ти слатко после поразговареао и са свим овим докторима, јер они су те „убедили“, они су одговорни анонимни фрајеру за твоје одлуке, а ти, ти си тако слабашан и неспособан да будеш одговоран за своје одлуке, али си „храбар“ када као анонимус претиш, нема шта, мамлазу један!!

      Ево ти овде линк да скинеш овај видео клип где говори специјалиста за инфективне болести, Др Kent Holtorf, говори против вакцинисања за свињски грип, и то јавно на ТВ. Како се само усудио то, требао је да пита ДР Милосасвљевића који све зна, он зна чак и састав вакцине иако није контролисана овде.

      Они који праве вакцине, када потписују уговор са земљама увозницима, одричу се за одговорности за евентуално тешке случајеве по здрављње људи, обезбеђују се против кривичних гоњења, јер вакцина је наравно „безбедна“, а одговорност за то у овој тако „одговорној и моралној цивилизацији“ не сносе они који праве вакцину и знају њен састаљв, већ они који је увозе, и не знају, као Милосављњевић.

      Скини то са Др Kent Holtorf-ом и пошаљи што пре Милосављевићу, БИИ, МУП-у, чак шта више, саветујем ти да то нарежеш на диск и лично то свима разделиш, да би сви они знали ко ће да буде одговоран за твој потпис не-вакцинисању, ако се-евентуално деси оно не „дај Боже“, а то сам ја, пошто ја верујем том доктору, а ти верујеш мени, не њуму који то прича са своје стручне тачке гледишта, већ ја који само то пренисим, јер „убедио“ сам те ја, баш ја, јер у твојој глави је изгледа промаја, мамлазу један неотесани и неодговорни!!

      Кад други пут будеш овако неком претио, јер се не слажеш са његовим текстовима,употреби мало бистрину…

  2. Biljana Says:

    Prosto sam zapanjena reakcijom gospodina koji se predstavio kao Jo Jo San (Japanac/Japanka, San/Noćna mora?).
    Ulazimo li mi to u eru krvnih osveta, novog doušništva i Golih otoka, toplih zečeva, sada, nakon pobede demokratije nad morama komunizma?

    Razmotrimo preteću poruku ovog vernog komesara Novog svetskog poretka:

    Prva rečenica je data u vidu vrednosnog suda:“Odlični tekstovi.“
    Tačno. Tekstovi su odlični. Izvanredan sajt sa preciznim analizama i komentarima Nebojše Jovanovića: multimedijalni prostor kao paradigma istraživačkog novinarstva koje ubrzano nestaje sa novinarskog horizonta kolonizirane Srbije. Ubedljivo najbolji novinarsko analitički i informativni sadržaji i analize, nešto što smo samo mogli poželeti da imamo u nedosanjanoj demokratskoj Srbiji.

    Druga rečenica glasi: „Vidi se da si dobro informisan o svemu.“
    Ovu rečenicu bi mogao da izgovori (napiše) samo onaj ko ZNA šta se zaista dogadja, pa da na osnovu tih svojih saznanja oda priznanje autoru bloga za „dobru informisanost o svemu“.

    Zanimljivo je, medjutim, da naš anonimni komesar Novog svetskog poretka i preporučilac povampirenja golootočke prakse i krvne osvete, želi da poruči ili isporuči nešto drugo: veoma jasnu pretnju, koju bih, da sam na Nebojšinom mestu, pod hitno prenela svim nezavisnim domaćim i stranim medijima.
    O tome svedoče dve sledeće rečenice:
    1. „Ubedio si me da su vakcine ustvari prevara milenijuma i, zahvaljujući tebi, zabraniću svojoj deci i starim roditeljima da se vakcinišu. “
    Jasno, zar ne? „Ubedio si me ( ne, dakle , objavljeni tekstovi, ne video prilozi, ne argumenti koje oni sadrže, koje u ostalom možete čitati, gledati i slušati na internetu na bezbrojnim relevantnim sajtovima: preporučujem Globalresearch koji je ove godine u Meksiku dobio nagradu na medjunarodnom takmičenju u oblasti istraživačkog novinarstva kao najbolji svetski sajt) već onaj koji ih je postavio na svoj blog, (o ovome svedoči sledeća, uzročna rečenica: „zahvaljujući tebi“) Nebojša glavom i bradom, koju i onako ima da izgubi, jer, ukoliko: „…neko, nedajbože, umre zbog toga što se nisu vakcinisali, kunem se svim na svetu da ću tebe naći i sa uživanjem porazgovarati zašto ovo pišeš i za koga sve to radiš.“
    Kako će naš anonimni junak „porazgovarati“ sa Nebojšom ako „…neko, nedajbože, umre zbog toga što se nisu vakcinisali“?
    Nožem, bombom, puškom, pištoljem ili sa iglom u ruci?
    I zašto je naš anonimni povodljivac siguran da se on sam neće razboleti od gripa ukoliko vakcinu ne primi. Da li su to doušnici, zagovarači Golih otoka i krvne osvete IMUNI OD OVE POŠASTI. Može biti. Berija je umro prirodnom smrću a i inkvizitori su bili dugovečni. Stražari i doušnici koji su oterali nebrojeno ljudi na Goli otok žive i danas. U vreme Španske groznice ili kuge u Engleskoj brojne uštve su preživele, netaknute virusima.

    Bilo kako bilo, naš anonimni junak, iako inficiran virusom krvne osvete, i neizllečivim virusom gluposti, zna i za preventivu pa je, za svaki slučaj, zlu ne trebalo “ link tvoje stranice poslao ministarstvu zdravlja Srbije, kao i ministarstvu unutrašnjih poslova. Mislim da bi i oni trebali da se upoznaju sa tvojim stavovima.“
    I sada, napokon, zahvaljujući revnosnom Jo Jo Snu, možemo mirno da spavamo i u velikom spokoju čekamo na vakcinaciju, dok udruženi organi medicinske nauke, reda i zakona otklanjaju poslednji bastion (Nebojšu Jovanovića) izmedju vakcina (života !?) i svinjskog gripa (smrti !?).

  3. Nebojša Says:

    Hvala vam Biljana na podršci i lepim rečima za moj blog!
    Hvala vam i za britku analizu pretnje pomenutog anonimnog „junaka“!

    Zamislimo sad da se ta junačina obrati na sličan način ministarstvu zdravlja, pošto voli da komunicira sa njima, i recimo da kaže:

    „Gospodine Milosavljeviću, ubedili ste me vašom odlučnom retorikom da je vakcina dobra iako ona neće da se prekontroliše ovde u Srbiji, iako na internetu postoje video snimci o štetnosti vakcina, gde čak i pojedini doktori glavom i bradom to tvrde, ali ja vama verujem, vi ste doktor, ministar zdravlja, odgovorna ličnost, tako ste ubedljivi i narediću mojima da se svi vakcinišu, jer ste me vi ubedili, jer ovde je u Srbiji konačno došla demokratrija, iz civilizirane Evrope, a sami kažete da je vakcinu proverila i odobrila Evropska agencija za lekove, i zašto da ja sad sumnjam u to, čak iako vidim da na internetu postoje video prilozi gde neki doktori pričaju da je vakcina i štetna, jer oni, Evropljani, imaju „evropske standarde“, Evropa je to bato, a ne sad da paranoišemo mi ludi Srbi na ovom divljem Balkanu, kao sad svi nas mrze, pa žele da nas potruju, i sad kao treba da proveravamo vakcine, i da verujemo tim doktorima koji govore o štetnosti vakcine, ne, to su glupusti… to su teoretičati zavere. Ali, gospodine Milosavljeviću, ali… ako se ne daj bože desi ono najgore mojima, onda, onda ću ja to…to i to… tad dolazi… Jo-jo-san…“

    Da li bi ovaj gospodin to napisao ministru zdravlja na sajtu ministarstva zdravlja, ako to već tako „hrabro“ saopštava Nebojši? Ni pod razno, ni u snu, ni u ludilu, ni u bunilu.

    Pretnja mi je upućena za moje pisanje, to je očito, a ne da se radi o vakcni, ali je musavo napisana, jer stvarno je pitanje kako će jo-jo da preživi ako se ne vakciniše, u slučaju da se njegovi ne vakcinišu i ne prežive, možda zato što sam ga „ja ubedio“, možda ga to spasi, možda sam ja ubedio i vakcinu da ga ne ubije, da ne deluje samo na njega, na Jo-jo-sana.

    A inače, ovo je dobra prilika da se spomene jedan fenomen, fenomen totalne gluposti, onih koji etiketiraju „ovo je teorija zavere“.

    Ima par tih blogera koji su dolazili na moj blog i komentarisali da ceo moj blog odiše teorijom zavere i da pričam gluposti o novom svetskom poretku, i to je čudno, toliko ima argumentovanih priloga za ono šta pričam, da je potpuni besmisleno reći „da je to teorija zavere“, a da se ne da ni jedan kontra argument za to, ako se već hoće da se to radi. Recimo, postoje video prilozi gde Džordž Buš još 1991-ve proglašava novi svetski poredak, ti im sve to daš, i još mnogo drugih argumenata, a oni se glupiraju kao da su udareni mokrom čarapom.

    Razmišljao sam o tome i došao sam do toga da su mnogi prosečnoumnici, čuli i videli kako to rade neki tzv intelektualci, neka poznata imena, ali su oni ipak imali nekave svoje argumentacije, možda ne činjenične, ali psihološke da, i donekle prihvate polemiku. Ali ovi sa nižeg sprata, ništa, samo lupe „to je teorija zavere“.

    No dobro je što je tako, jer to je znak da dobro radiš, ali i uvek treba da se iskoristi prilika da se upravo oni ismeju, argumentovano naravno, da se udari na njihovu ličnost, kao što oni udare na ličnost onoga koji samo argumentuje, jer cilj im je da ga kao ličnost diskredituju i vređaju.

    No oni gube korak sa vremenom, sa ovim surovim vremenom koje ih samo demantuje, ali ostalo ih je još malo, preživljavaju nekako.

    Evo ovo ludilo oko vakcina što se stvara u svetu i kod nas, svršeno je dobra stvar da se spozna da zavera može da postoji, ona je deo života na ovaj ili onaj način, u pozadini su interesi naravno, svakakvi, a ne kako etiketaši predstavljaju čak i kada im stotinu argumenata daš, oni ti kažu da si kao umobolan, ludak u pižami, jer misliš da oni to rade samo zavere radi, oni navodno nemaju interese koji se kriju iza toga, ne, oni samo mrze Srbe, čovečanstvo, ljude, hoće da ga malo prorede iz čista mira itd… tako to prikazuju i pored toga što se isključivo služiš činjenicama i argumentacijom.

    Naravno, ti intersi su intersi psihopata koji se bolesno tripuju da „vladaju celim svetom“, jer ne vladaju sobom.

    Ovo sa gripom se radi na tako jednom amaterskom i primitivnom nivou, tako da se to lako uočava, čak ne znaju ni da propagandno manipulišu, lažu, s obzirom da znaju da na internetu postoje alternartivne informacije, već samo koriste moć kontrole velikih elektronskih medija misleći da je to valjda dovoljno za laž, da deluje. Ljudi sve više ovo uočavaju, ne gledaju TV već se sele na internet, ali apatija je njihov problem da se pokrenu i organizuju.

    Evo ne znam kako bi mnogi Jo-joi reagovali kada bi im dao na mom blogu kao što i sada činim, najnoviju vest, sa RTS-a, a to je da su građani Kanade počeli da dobijaju ozbiljne alergijske rakcije na britansku vakcinu, pa čak se javio i sam proizvođač koji im je prodao „bezbednu“ vakcinu „strogo kontrolisanu“ , „prečišćenu“ i napravljenu po „najsavremenijim dostignućima“, ali sada savetuju medicinsko osoblje Kanade da „izvestan broj spornih vakcina“ ne koriste, dok se ne utvrdi zašto su te njihove „bezbedne“ vakcine sada mutirale poput virusa i postalel nebezbedne. Jako su brižljivi, nema šta. Kliknite na link i poslušajte…

    Vakcine u Kanadi izazivaju alergiju.
    Jo-jo.. . pošalji ovo ministru odbrane Šutanovcu, jer tek sam te sad ubedio, ono prethodno je bilo zezanje, da vidi za koga ja to radim i kakvi su mi to stavovi.

    Da li sam sad to ja nešto obedio Jo-joa, ilii ova vest? Ma ja sam to njega ubedio, ja, jer zaboga „to je na mom blogu“ ne na RTS-u. Ali, ako su slučajno desi ono najgore, e onda, jo-jo neće razgovarati sa Tijanićem, već sa Nebojšom, da vidi „za koga on radi“.

    Ali ima tu još jedna stvar. Da je ova vest recimo pročitana samo na maloj privatnoj stanici, recimo na TV Palma Plus, nigde više, opet bi to za pileće mozgove bilo sumnjivo, jer to je nekakva Palma Plus, a ne „zvanična Istina“ RTS-a.

    Evo svim Jo-joima link ka RTS-ovoj stranici, da i tamo vide kako je to Nebojša njih ubedio, a vest o vakcini je na kraju emisije:
    Dnevnik RTS-a u 20h. 24.11.2009.

    Evo, opet ja… Nebojša sad hoće da bude još ubedljiviji, ne Dr Mercola sa svojim prijateljem Dr. Blajlokom, već Nebojša. Pogledajte, imate 12 povezanih video klipova
    Dr. Mercola – Swine Flu Interview with Dr. Blaylock (Part 1)

    Inače Biljana, ovo sa reakcijom medija na ovu Jo-jo pretnju nism ni pomislio, ali bilo bi interesantno videti kako će da reaguju. Šta da uradim da jo -joa proslavim, njegovo „junaštvo i veličinu“ da bude popularan, medijska zvezda? Možda ga posle pozovu na „Farmu“.

    Ne znam da li bi to moglo da bude izvedeno i na Globalresearch-u koga pominjete. Sa njima sarađujem, imaju na stranici za Srpski jezik video klip sa mog bloga, to je govor Majkla Parentija iz 1999-te o bombardovanju Jugoslavije, to je ovo:

    VIDEO: Majkl Parenti diskutuje građanski rat u SFRJ

    Biljana… baš umete da napišete komentar.
    Pozdravljam vas.

  4. Biljana Says:

    Da, odavno je svaka suvisla analiza, koja neminovno vodi dokazima kojima vrvi i vaš sajt, proglašena „teorijom zavere“, retrogradnom svešću paranoika, kvazi teoretičara i novinara koje treba baciti na smetlište istorije, gde im je i mesto. Pakao mogućnosti da vas proglase za teoretičara zavere pokazuje se čim krenute na put analize, pa zato i ne možemo pojmiti da je na delu tiho sprovodjenje plana „zlatne milijarde“.
    Da li ste na bilo kom mediju našli analizu činjenica u vezi sa „pandemijom“ svinjskog gripa, onako kako je prirodno izložiti ih i inako kako ste vi uradili na svom sajtu: suočiti ministra Milosavljevića sa gomilom kontradiktornosti koje je govorio iz dana u dan, predočiti javnosti sadržinu tužbe austrijske novinarke, govoriti o kontaminiranim vakcinama u Češkoj, jasne dokaze da se u Ukrajni izvodi smrtonosni eksperiment koji treba da se prenese na svet (u kojoj je sada zabranjeno govoriti negativno o vakcinama), istražiti uzroke tretmana našeg Torlaka koji je od uglednog instituta postao ispostava Svetske zdravstvene organizacije i mesto ispoljavanja pravoverne odanosti Novom svetskom poretku?
    Niste! I nećete!
    Naše Ministarstvo zdravlja priprema teren za postavljanje vrlog ministra Milosavljevića u redove te iste organizacije, Big Pharma je u njemu našla vernog i odanog komesara a naše stanovništvo se u svemu tome tretira kao potencijalna kolateralna šteta, humanitarni otpad, stado sa kojim se može po volji manipulisati ( tu su i ovčarski psi -Jo joi, koji bdiju da stado slučajno ne nadje i na najuži puteljak ka informacijama koje bi mu pružile priliku da misli i preispituje.)
    Mediji i medijski poslenici, prodani i predani kapitalu i profitu, svetu spektakla i zabave, nemaju za cilj iznalaženje istine već služenje interesima Novog svetskog poretka i njihovih ovdašnjih ispostava, omogućeno prizvodnjom panike i sejanjem straha, sludjivanjem naroda beskrajnim talk show programima i sportom, čiju je upotrebu u svrhu proizvodjenja ovog satanskog sveta, beskompromisno, argumentovano i precizno analizirao Duci Simonović. Cenzura, autocenzura, pretnje i ucene su opšte mesto u novinarstvu.

    Zašto su novinari NIN-a dozvolili da taj bastion istinskog novinarstva postane Ringijerova prćija. Zašto ne podnesu kolektivnu ostavku i ne osnuju novi NIN?
    Zašto se na našim televizijama peva i igra dok stravično siromaštvo razara stanovnike Srbije čim krenete južnije od Beograda?
    Zašto se u medijima ne sprovode ozbiljna istraživanja o posledicama dejstva osiromašenog uranijuma i pravim razlozima uništenja Jugoslavije?
    Zašto u Srbiji nije moguće naći izdavača za studiju Edvarda Hermana o Srebrenici?
    Zašto treba verovati belosvetskim agencijama po bilo kom, a osobito po pitanju sigurnosti vakcina?
    „Civilizacija kojoj pripadamo sprovodi neprekidni holokaust“- rekao je jednom prilikom, nedavno preminuli filozof Klod Levi Stros. „Nad prirodom, životinjama i ljudima.“ Starosedeoci na kontinentima koji su otkrivani u velikom pohodu“civilizovanja“istrebljivani su svim raspoloživim sredstvima u koje spadaju i dometi tadašnjeg biloškog oružja: humanitarnom pomoći u vidu ćebadi zaraženih virusima Velikih boginja. Na osnovu koje argumentacije možemo biti sigurni da svetske organizacije i institucije služe dobrobiti čovečanstva, osobito nakon bombardovanja Jugoslavije, ratova u Iraku, Avganistanu, Pakistanu? Nakon upotrebe atomske bombe, napalma, agent orange-a, osiromašenog uranijuma, belog fosfora i najnovijeg oružja, nakon smrtonosnog širenja AIDS-a, po Africi. Trebalo bi biti vrlo, vrlo neupućen, glup ili naivan pa poverovati u dobronamernost onih koji raspolažu ogromnom moći nad životima ljudi.
    No, u Srbiji nema alternativnih medija u kojima bi se negovalo pravo na slobodu govora i istraživanja. Mi nemamo Democracy now, Aleksa Džonsa, Dandelion Salad, Media Lence, Freespeach i sl. Imamo vas i vaš sajt. Nenavikli na takvo istraživanje ne umemo ni da iskoristimo mogućnosti i izbore koje nam nezavisno i bezinteresno novinarstvo otvara. Otuda je i moguća ovakva reakcija Jo jo-a i njemu sličnih tipova koji PRETE, ne onima koji bi trebalo da snose odgovornost za svoje postupke već onima koji nam omogućavaju da mislimo i donosimo odluke svojom glavom, nakon uvida u raspoložive činjenice.
    I, da, Nebojša, bilo bi dobro da predočite svetu sa kakvim se pretnjama suočava danas u Srbiji onaj koji se trudi da otvori oči i ukaže na moguće opasnosti. Verujem da je sjat Globalresearch-a dobar izbor.
    Hvala vam za veoma važne informacije i uvide i želim vam svako dobro.

    • Nebojša Says:

      Зaиста сте у бриљантном коментару све суштински рекли око овог све већег лудила што се шири. Све је тако чисто, јасно, спознајно и речито речено, и не знам шта сад да вам одговорим. Али ево, примпремио сам неке нове расветљавајуће ствари, и све то сам убацио у чланак:
      „Свињски грип: озбиљне алергијске реакције на британску вакцину!“ као допуну. Ту сам убацио и снимак са РТС-а у аудио плејеру, да изгледа све лепше, о скандаку са вакцином у Канади.
      Милосављевић је певршио све мере, све већу конфузију ствара! После објављене вести на РТС-у да о сканндалу са вакцинама у Канади и опасним алергијама коју изазива британска вакцина, дакле не на интернету, он даје изјаву: нема рационалног разлога против вакцинисања!?? Не знам шта је за овог човека рационално, смртни случајеви?
      Ја сам стално очекивао да ће људи из Торлака дигнути глас против овог лудила, јер се сећам да је имао озбиљну репутацију, но кад сам погледао изјеве челника те установе све сама испразна реторика и додатна конфузија. Изгледа да СЗО ништа не препушта случају, припремне радње су најбитније и после и нјалуђи сценаријо се лако изрежира.
      У том додатку тамо моћи че да се прочита и ово:

      Вакцине нису довољно проверене

      „… Колико је и домаћа потврда потребна довољно говори и чињеница да је Европска агенција за лекове (ЕМЕА) регистровала „focetrie“, али и остале вакцине против новог грипа под, како је наведено, „изузетним околностима“. Наиме, вакцине нису прошле редован пут регистрације и клиничких испитивања због проглашења пандемије и потребе да се што пре нађу на тржишту. У случају „Новартисове“ вакцине, у сумарном протоколу на сајту ЕМЕА јасно је наглашено да тренутно нема доступних података (искустава) о коришћењу „focetrie“ у трудноћи, док се као „ограничено“ описује клиничко искуство у примени вакцине код здравих одраслих особа, укључујући и старије, а уопште нема клиничких искустава о њеној примени код деце и адолесцената…“

      Биљана, захваљујем вам се на бриљантним коментарима, на подршци и свако добро вам желим.

    • Nebojša Says:

      Поштоваоци дела преминулог филозофа Клода Левија Строса, могу на доњем линку да скину његово дело:
      „Дивља мисао“
      Књигу сам скинуо са овог сајта.


Затворено за коментаре.

