Небојша, до даљнег, неће писати на свом сајту, нити га администрирати


Аутор: gorchilo

Поштовани пријатељи, текст који следи ми је Небојша издиктирао „у перо“ јер ових дана више није у могућности да користи компјутер. Све је објашњено у наставку:

„Драги посетиоци,

Због изненадних здравствених сметњи, нећу моћи да пишем на свом сајту, нити га администрирати. Због преоптерећености очног система, изненада сам добио упалу ока, десни, зубобољу, температуру и сав хаос који следи иза тога. Сада ми је боље, али упалу је највише погодило лево око и извесно време не смем да га изложим надражајима гледања у монитор.

Код очног лекара имам заказан преглед тек 31.08. и видећу шта је.

Док се не опоравим потпуно, улогу администратора преузима мој пријатељ који вам поставља овај текст.

Наравно, морао сам и код зубара, и после првих прегледа ту тек предстоји рударски посао.

Мора да ми се сече мост на горњој вилици, да се поваде многи зуби, разне интервенције ту треба обавити, и када се све то среди, очисти… треба ми се направити нова вештачка вилица. То морам да урадим што пре, и то код приватника, јер у борском Дому здравља цела ствар има да се одужи до ко зна кад…

Да би се цела ствар одрадила код приватника, требаће ми 300 евра, и док не сакупим потребну своту, не почињем ништа.

Незапослен сам, и једва крпарим крај с крајем…

Свима онима који ми својим донацијама помогну да прикупим потребну своту, бићу вечито захвалан!

100, 200 динара, 5 евра… ко колико може.

На страници Помозите овај блог имате банковне рачуне на којима можете уплаћивати донације.

Ето, наши драги Срби из дијаспоре који прате мој сајт, пре 7-8 дана уплатили су ми две донације, и од тога сам успео да уштедим 60 евра, дакле остаје да сакупим још 240 евра.

Доста сам уложио у свој сајт, блог, целог себе, живце, непроспаване ноћи, и на крају крајева своје здравље. Искрено пишем, иза мене не стоји нико, никаква странка, политичари, групације, само моја маленкост која у ствари представља обичног човека. Вероватно то људи препознају и зато у солидном броју посећују мој сајт, а њихове све бројније посете су моја сатисфакција!

Ни трећину нисам дао од онога што могу, али премор, и здравствене тегобе учинили су своје.

Но, када се опоравим, биће још доста тема од мене, текстова, али мораћу потпуно да се опоравим и одморим, са здрављем нема шале.

Наравно, овај мој апел за донацијама је искрен и чист, није морање…

Бујица мојих мисли ме је изненада избацила на интернету, бујица живота ме можда и изненада уклони са њега. Но, видећемо шта ће бити…

Ви драги посетиоци, можете и даље остављати коментаре на разне текстове, мој пријатељ ће то администрирати и регулисати како већ то иде.

Аутори блога нека пишу и даље у склопу концепције овог сајта.

Сви који ми пишу на мејл једно време им нећу моћи одговарати, надам се да ће ме разумети.

И на крају да вас поздравим све, све посетиоце, све Србе у дијаспори, све ауторе на сајту, разне сараднике, помоћнике, нарочито свог пријатеља који ће док се не вратим администрирати блог и посебно користим прилику да поздравим једног вредног сарадника и драгог пријатеља који ми помаже на оћириличавању свих текстова на будућем блогу! Нека настави са послом и даље, па кад се вратим финализираћемо све. До што скоријег виђења… све вас које сам навео још једном од срца поздрављам.

Небојша“

Објављено у Инфо. 9 Comments »

9 реаговања to “Небојша, до даљнег, неће писати на свом сајту, нити га администрирати”

  1. Stefan, Impresije sa tribine Says:

    Nebojša da nam se brzo oporaviš i nastaviš sa radom…

    • Nebojša Says:

      Hvala ti prijatelju na lepim željama!
      Pozdrav!

  2. als011 Says:

    Žao mi je čoveka i toga što mu se dogodilo. Ne slažem se sa 90% onoga što piše na svojim blogovima, čak mogu reči da mi se ne dopada ni njegov stil pisanja, ali drugo su naša ubeđenja a drugo kad je zdravlje ili neka druga nesreća u pitanju. Da što pre ozdravi i da sve prođe bez posledica.

    • Nebojša Says:

      Als011,
      Hvala ti na lepim željama!
      Znam da se ne slažeš sa mojim pisanjem, ali me intersuje kako si uspeo da se ne složiš sa 90% od onoga što pišem, jer kažeš da zaobilaziš ovakve blogove?
      Ja imam 200 svojih članaka…ti zaobilaziš ovakve blogove…i kako si lebati uspeo, zaobilazeći ovakve blogove, da pročitaš svih 200 tekstova, pa da se ne složiš sa 90%?

      Naravno…ovo je šala Als011, jer ti si verovatno to sve skontao nakon par pročitanih rečenica… 🙂
      pozdrav.

    • als011 Says:

      U pravu si, rekao sam besmislicu. Ovo „u pravu si“ ulazi u onih 10%. Stvarno ne čitam mnogo tvoje postove, ali mi se nekako automatski pojave, nemam pojma zašto.
      U svakom slučaju, što skorije ozdravljenje.
      🙂

  3. Sabrina Says:

    Nebojsa, zelim Vam brz oporavak!

    • Nebojša Says:

      Sabrina,

      Hvala Vam mnogo na lepim željama!
      Pozdrav!

  4. пролазница Says:

    Поштовани господине Небојша,
    желим вам заиста пуно здравља. Здравље је најбитније и ако се оно изгуби, онда је то велика мука.
    Желела бих да вас питам, а Ви ако желите, да ми одговорите, да ли сте ишли код неуролога? Јер колико могу да приметим, вама се предпостављам мало изиритирао живац који инервише зуб, око.
    Искрено, консултујте се са неким стручним неурологом пре него што легнете под „нож“ код максилофацијалног хирурга или било ког хирурга.

    Све најбоље и брзо оздрављење!

    • Nebojša Says:

      Поштована пролазнице,

      Боље ми је сада, па да одговорим…
      Хвала Вам на лепим жељама за здравље, јер здравље је заиста најважнија ствар, зато и постоји узречица:

      “Док живот тече, здравље је најпрече“

      Не, нисам био код неуролога, јер када сам био код лекара опште праксе, добио сам упуте код ушног, очног и зубног лекара. Зубар је констастовао да стари мост треба да се сече и да се стави нови.
      Данас сам био и код очног, јер данас сам имао заказан преглед без обзира што сам имау упалу очију још 10-ог августа, а дијагноза је :“коњуктивитис“.
      Добио сам неке капи и маст, и то треба да стављњам наредних 5 дана…
      Иначе…горњи мост(“круница“) на вилици је већ почео да се клима, а у току ове упале десни уочио сам да су ми два зуба, од четирти на којима је постављен мост, отпала, тако да све то треба да се мења, јер кад се мост расклима и храна почиње да продире унутар моста.

      Још једном, хвала Вам на лепим жељама за оздрављење, и поново ћу преузети сајт 5-ог Септембра.
      Поздрављам Вас!
      Небојша


Затворено за коментаре.

