Хомосексуалцима и хомофобичарима


Аутор: Јелисавета Живковић

Живимо у свету где баш и нема много разумевања за различитости. Људи се готово на смрт плаше једни других и то с пуним правом. Данас живимо љутити, пуни мржње, имуни на све патње које доноси свакодневница. Некако негде нестаде стид, не постоје забрањене ствари.

Како би смо могли да престанемо да бивамо жртве?
Хајде да престанемо да мрзимо једни друге, да се међусобно не вређамо
Хајде да једни другима престанемо да говоримо ружне ствари.
Хајде да победимо јаз који се створио.
Хајде да савладамо силе које нам очигледно никако не доносе ништа добро.
Нема потребе да се истиче да ли сексуална опредељеност може угрозити било кога уколико је она приватна ствар сваког појединца. Први корак ка узајамном разумевању је свакако признавање и схватање различитих видова живота.

Идеални односи подразумевају да се људи понашају с поштовањем и уважавањем. Да би остварили поштовање, није потребно много. Уколико некоме смета да се суочава са сексуалним навикама и потребама неких људи, било ког опредељења, довољно је рећи, смета ми… молим те уважи то и своје потребе задовољи са својом сабраћом, немој и у мом присуству. Немамо разлога да раскидамо можда сјајно пријатељство, али ако радиш оно што ми заиста смета, сматраћу да немаш добру вољу за нашим пријатељством.

Мислим да би се тако много лакше пребродио све већи јаз. Тада би много лакше свако са својим интимним потребама ускладио своја сексуална интересовања и пред нашом децом, и пред нашим родитељима, рођацима, младићима или девојкама, мужевима или женама.
Довољно је само мало добре воље и схватања шта је заиста за понос, а шта је брука и срамота за овај народ. Парадирање нам свакако није на част и углед!

16 реаговања to “Хомосексуалцима и хомофобичарима”

  1. GORAN0808 Says:

    E JBG NISAM JA ZA OVO? ne ne !!
    Pise i u mom profilu „da je bog zeleo pedere on bi stvorio adama i stevu“ mada kazu za dobrog muskarca pol nije bitan!!! Ali neka fala ja ocu da ostanem glupi i zadrti balkanac koji ne razume novi poredak a ono u sustini me ne doticu ljudi sa tim opredeljenjem samo mi niko ne moze reci da je to normalno i da treba da se ponosim ako sutra (ne daj boze) moj sin ode u tom pravcu

  2. zelenavrata Says:

    Prihvatanje razlicitosti, po meni, je normalno ophodjenje prema ljudima, ni po cemu nismo isti.
    Moj zivotni moto je i inace a i za ovu temu; „Zivi i pusti druge da zive“.

  3. Тајни Свет Says:

    Да се нешто разумемо, у животу никада се нисам тукао. Али биће секса на улицама Београда у септембру. Људима је пукао филм, а педери ће доћи као вреће гована за све што мучи овај пренапаћени народ. Биће удри до зоре, од зоре ће сам…

  4. CIGRICA Says:

    Skrivena kamera-Aparat za pronalaženje pedera

  5. Mirjana Says:

    Drago mi je što postoje ljudi koji poštuju tuđu volju, možda je bolje reći tuđi identitet. U tom smislu, podržavam ovaj tekst. Potrebno je nalaziti kompromise, nalaziti načine da čuvamo one koji su nam prijatelji, ili prosto one koji žive u našoj blizini. A to se može samo iskrenim razgovorom. Ta otvorenost i želja za sporazumom (uprkos, baš uprkos svim našim razlikama) velika su vrlina ovog teksta.

    Ali pomislimo i na to da je poštovanje identiteta pustiti druge da budu baš ono što jesu: ako je neko homoseksualac, on to želi da bude uvek i na svakom mestu, kao što i mladi heteroseksualci to žele i čine (a tu je, bojim se, razlika u odnosu na ove druge): kada vidimo dečka i devojku koji se grle dok šetaju ulicom ili sede u parku, da li to vređa naš moral? I zaista, ko im može zameriti? Zar nismo svi, barem nekad, barem sa nekim, radili baš isto to? A sada zamislite nekog ko to ne može da uradi, zamislite da vam to brane.

    Sada vam je lako da razumete kako se osećaju homoseksualci. To me u velikoj meri podseća na one stare seoske priče: roditelji (ili rodbina, ili zajednica) ne odobravaju vezu dvoje mladih, pa je sprečavaju. Ali, znate, takvo nasilje nad tuđom voljom je uvek bilo osuđivano u seoskoj patrijarhalnoj zajednici, a ugroziti nečiju ljubavnu sreću smatralo se najvećim grehom. Pitam vas, zašto su ti stari, prosti, seoski ljudi bili mudriji od nas danas? Zašto se i onda znalo da je ljubav sveta i neporeciva sila, a danas to nikom više nije jasno?
    Poštovanje!

  6. Gordana Says:

    Od kada se BRE Nebojsa bavis i ovim? Ma kakvo OPREDELJENJE??????Opredeljenje je kada se izmedju Pere i MIke opredelim za Miku ili Ziku , a NE izmedju Pere i Mikice za Mikicu.Ne LAZITE VISE DECU DA JE TO OPREDELJENJE.Zna se sta je normalno , a STA NIJE.

    • Nebojša Says:

      To је текст аутора на блогу који обрађује тему хомосексуализма.

      “Ne LAZITE VISE DECU DA JE TO OPREDELJENJE“

      Нико овде не лаже никог, какву децу !?

      Какво опредељење…?
      Шта причаш…?!

      Цитирај ми то…

      Не знам шта си ти то видела да овде неко неког лаже, ваљда умеш да разумеш смисао текста.
      Немој да намећеш нешто што мислиш само ти да се овде намеће.

      Ко уопште у тексту ( цитирај) или коментару тврди да је нормално бити хомосексуалан и да се не зна шта је нормално, а шта не, кад је секс у питању?
      Кажи…?

  7. saki Says:

    Хомосексуализам је природан – поремећај. Једно занимљиво истраживање спроведено над једнојајчаним близанцима открило је да је од Х пријављених хомосексуалаца из тих парова њих незнатно више од Х/2 имало браћу такође хомосексуалце, док је преостала половина имала браћу хетеросексуалце.

    Размислите пажљиво шта то значи?

    То значи да хомосексуализам НИЈЕ генетски једнозначно одређен. Другим речима генетски материјал сам по себи аутоматски НЕ одређује да ли сте хомо или хетеро. Опет другим речима значи да ОКОЛНОСТИ (природне и друштвено-социјалне) почев од оплођења јајне ћелије, кроз развој у стомаку, након рођења, све до смрти, утичу да ли ће неко у јеном тренутку превагнути на хомо- или хетеро- страну.

    Из овога се види, да је хомосексуализам АНОМАЛИЈА према којој се као таквој треба и односити. Ово је од посебног значаја за васпитавање деце: ни у ком случају хомосексуалци не смеју добити децу на усвајање да не би (наравно негативно) утицали на њихово сексуално васпитавање а тиме и опредељење. Из истог разлога све друштвене појаве везане за хомосексуализам треба означити као друштвено непожељне и свести их на апсолутни минимум.

    Са становишта друштва наркоманија није ствар личног избора. Исто тако ни хомосексуализам није ствар личног избора већ озбиљна бољка која угрожава темеље људског друштва. Зато људи треба да почну да разликују шта је шта и да се тако и осносе према овој пошасти.

  8. milos Says:

    Gosn Nebojsa,nije problem sto moj komentar nije objavljen…takvo nesto sam i ocekivao.Problem je shto jedan odlucuje sta se sme a sta ne sme,u ovom slucaju Vi.Ok,slazem se,Vas je site…i Vi odlucujete sta cete nuditi posetiocima ovog site,ali to cinite na osnovu Vaseg subjektivnog stava.Isto to rade i drugi (mediji,korporacije) protiv kojih se Vi „borite“…i po cemu ste vi ispiraci mozga bolji od ovih medijskih(korporacijskih)???
    A primecujem da Vam se i neki ciljevi preklapaju sa njima…ali necu sad o tome.
    Jedan od njih je i Vasa javna podrska gej zajednicama.

    Ps-nisam dobio obrazlozenje zasto moj prethodni komentar nije bio objavljen.

    • Nebojša Says:

      Нисам ти објавио коментар, јер си био увредљив за педере. Можда би и ја тако нешто реко, али ја имам право име и презиме, фотографију, адресу и можеш да ми накачиш баш те „борце за људска права“, јер имају кога да оптуже за говор мржње. А вама тако „јаким“ и безидентитетним фрајеима, где се не зна ни ко сте ни шта сте, лако је да се излупавате на мом сајту, или другим сајтовима. Отвори дечко блог, дај своју праву фотографију, право име и презиме, град у коме живиш, адресу, баш ко ја, и причај тако увредљиво за педере слободно, да видим докле ћеш да догураш.

      А глуп си ко ноћ, јер мислиш да што ти нисам пустио увредљив коментар за педере, да их подржавам, а у текстовима ми је све супротно.

      Шта рећи о таквим жалосним ликовиома ко ти?

      Направи блог, дај своју фотографију, право име и презиме, град у коме живиш, адресу и празни се на педерима колико хоћеш, али нећеш на мом сајту. Да видим докле ћеш да догураш.

      Да те више не видим

  9. petar Says:

    JBOTE sve sami stručnjaci pogotovu oni što brane pešovane a možda su i sami pederčine. A ova gospodja (koja je,usput rečeno vrlo lepa) brka pedere i kosovske žrtve, kakve to ima zajedničke veze, e pa da vam kažem da pederi nikada neće proći kod Srba-poreklom Kosovskih boraca i časnih ljudi

  10. galacmladen Says:

    Nebojsa,slucajno naleteh na ovaj deo tvog sajta i osetih potrebu za par reci.

    Dragi Gospod Bog stvori sve zemaljske stvorove po ‘vrstama i rodovima ‘ i dan danas se tako razvrstavaju u nauci.
    Stvori i coveka i dadu mu se da bude iznad svih stvorova zemaljskih.

    E, sad.

    U zivotinjskom carstvu nije uopste uobicajeno mesanje,seks izmedju vrsta ,pa cak i podvrsta.Iskljuciv je na jednorodne jedinke.Izuzeci postoje koji potvrdjuju pravilo.

    Da li je covek izuzetak,pa postoje ljudi koji je*u zivotinje!

    Gospod Bog je medju ljudima utvrdio genetske i moralne norme,postavio fizicke barijere i na ljudima je samo da se normalno ponasaju.
    Da li je i jednom pederu prijatno kad izvadi onu stvar iz dupeta i jel ga obrise rukom. Mozda ga takvog spakuje u gace.
    Da li bi pederi prihvatili da imaju opredeljenje da je*u koze,ovce,krave,zirafe,nosoroge itd. to je isto opredeljenje i nenormalno kao i njihov odnos muskarac-muskarac

    Molim Vas da mi se javi JEDAN HOMOSEKSUALAC KOJI JE RODJEN U HOMOSEKSUALNOM BRAKU,NUDIM MU SVOJE DUPE NA IZVOLTE.

    A to da i ja podrzavam pedere,to je tacno.
    Evo kako,ja se zalazem da homoseksualci mogu usvajati decu. Uz uslov da su ona rodjena u istospolnim brakovima,zbog toga da takva deca nebi promenom uslova zivota dozivljavala traume.
    Inace sam zeljno ocekivao paradu ponosa.Namera mi je bila da idem i da se pomesam u lezbejke pa kom opanci a kom obojci.Malo bi se i pritrpeo zarad veceg uzitka.
    Dobro jutro,dobar dan ja sam Era vragolan,ja sam Ero s onog svjeta ,oprostite ako smeta

    • Maki Says:

      „Gospod Bog je medju ljudima utvrdio genetske i moralne norme,postavio fizicke barijere…“

      Gospod Bog nije utvrdio ništa. Sve je utvrdio čovek. Sve norme je postavio čovek. Da je neko pre 2000 godina rekao da su homoseksualci „u redu“ i bio podržan od ostatka sveta, mi bismo danas u takvu istinu i postavku stvari bili ubeđeni.

      Gospod Bog je imao savršeno jasnu poruku: uredi svoju baštu (dušu)… i živi i pusti druge da žive. Ako možeš, pomozi… ako ne možeš, idi. Isus je čak onako razapet na krst rekao „Oprosti im…“ a mi dajemo sebi za pravo da ne opraštamo, nego osuđujemo i blatimo. Biće da smo veći od samog Gospoda…

      Ni ja ne volim homoseksualce. Ali to je sve. Ja sam svoju stranu izabrala i živim na toj strani. Druga me ne interesuje. Ako greši, ima tamo neko ko će je razumeti i oprostiti… ja sam previše sitna da i da ih osudim i da im praštam. A i nemam prava na to. Oni nisu moja tvorevina…

    • galacmladen Says:

      Maki,
      nemoj ovo shvatiti kao prepucavanje i repliciranje. Gospod Bog blagi ,coveko ljubac nam je dao slobodnu volju ali je rupa za izbacivanje tvrdih organskih otpadaka jasno definisana isto kao i za tecne otpadke a za polni odnos je postavio vaginalni otvor i pandam njemu kod muskarca penis. Znaci imao je razlog ovo da uredi kako je uredio.
      Nama nije data slobodna volja da to menjamo,jer je to zloupotreba koja se protivi Bozanskim zakonima.
      Sta mislite da nijedan muskarac nema homoseksualne mastarije,vecina ih je imala ali nije podlegla tom satanskom iskusenju da pogazi Bozije delo.
      Homoseksualnost je isto kao i ubistvo,jer ubijate Bozansko u coveku.
      Oprosti im Boze neznaju sta cine

  11. Maki Says:

    Bog nam je podario upravo to: slobodnu volju.
    Pročitaj ponovo šta si napisao…prvo „Gospod Bog blagi ,coveko ljubac nam je dao slobodnu volju…“ a odmah zatim „Nama nije data slobodna volja da to menjamo….“ pa još jednom razmisli: da li nam je data ili ne? Treba odlučiti…

  12. neda Says:

    Oni su najbolji pokazatelj ciscenja ljudskog otpada i zaista ih treba pustiti da idu svojim putem jer posle njih ne ostaje bas nista a gledajte samo da svoju decu pravilno vaspitate i usmerite putem ljubavi i dobrote.


Затворено за коментаре.

