Мајкл Паренти – агресија САД на Југославију!


Ово је бриљантан говор бриљантног Америчког интелектуалца и антиглобалисте Мајкла Парентија ( Michael Parenti) о бруталној и некажњеној агресији САД на Југославију. Има ту и других ствари и чињеница о некажњеном терору Америке над другим земљама, много тога значајног што би људи у Србију требали да чују, а то је да нисмо сами, има и Запад поштене и часне интелектуалце који су на страни правде и истине, који раскринкавају прљаве лажи и пропаганду контролисаних светских медија о нама, који осуђују бруталну силу САД која исценира ратове где жели и како жели, јер њихова главна индустрија, која им само одлаже пропадање, је ратна индустрија. Ја сам овај говор , гледајући га 3-4 пута, схватио, али ипак не могу због недовољно перфектног познавања Енглеског језика да урадим титл на Српском.

Зато бих замолио неког ко одлично познаје Енглески језик, да ми помогне и пошаље комплетан превод ове видео презентације.

Крајње је време људи да се на добровољној бази удружимо и волонтерски радиму у своју корист, у корист Србије, на пропаганди за нашу ствар, за истину о нама, не може све да ради један човек, сам, овде је потребан тимски рад…!
Све друге Нације раде на превођењу видео кипова са You Tube који иду њима у прилог, а ми спавамо…докле људи?

Крајње је време да се организујемо, да образујемо и информишемо наше људе, да знају да нисмо сами, да је светска поштена интелектуална елита са нама…!

TalkingStickTV – Michael Parenti – The U.S. War on Yugoslavia

Линк ка видео прилогу на YouTube
Видео прилог можете скинути преко овог сајта.

7 реаговања to “Мајкл Паренти – агресија САД на Југославију!”

  1. kroz prizmu Says:

    Poslacemo prevod sledecih dana. Ovo zaista treba svaki covek da cuje.

    • Nebojša Says:

      Uredu,
      Hvala ti.

  2. Nebojša Says:

    kroz prizmu,

    Zaboravio sam da kažem, da mi pored Srpskog prevoda govora Majkla Parentija, treba i transkript na Engleskom, da bi se prilikom titlovanja na Srpskom, prevod stavljao, odnosno određene reči, u tačnom vremenskom rasponu i intervalima kako je to Parenti izgovarao. Ili, ako tamo kod tebe, neko ima tehničkog znanja, vremena i volje, i ko vlada perfektno Engleskim jezikom, da uradi titl i pošalje mi.

    Isto mi treba i za ovaj divan govor u našu korist, briljantnog i slavnog, nedavno preminulog Britanskog nobelobva, Harolda Pintera.

    Slava mu!

    Harold Pinter o NATO agresiji na Jugoslaviju

    P.S. Ne mora da se žuri…

  3. kroz prizmu Says:

    radi se na projektu…treba vremena ali bice uskoro spremno…

    • Nebojša Says:

      Da, znam, ima tu dosta posla.

  4. aaa Says:

    Gde da se posalje prevod projekta?

    • Nebojša Says:

      Pošaljite prevod na moj mejl:
      orgonster@gmail.com


Затворено за коментаре.

