Ђинђићев интервју на радио Девићу из 1995-те године


Oво је Ђинђићев интервју којег је он дао радио Девићу 27. Септембра 1995 године у Смедеревској Паланци. Верујем да мало људи, осим оних из Смедеревске Паланке, уопште и зна за овај интервју.
Интервју је веома обиман и опширан, иде у дубину и ширину проблема свих нација из бивше СФРЈ, па и о проблемима нас срба највише. Ђинђић је говорио о тадашњем тренутно ратно-политичком стању у БИХ, о томе да је погубно за све три нације да се створи Унитарна БИХ. Говорио је о својој идеји решавања нашег националног питања формирањем Савеза СрБских држава.

Констатовао је, да је наша највећа грешка што смо уопште и стварали Југославију 1918 године, јер у њој смо једини унели државност, своју државу, за разлику од осталих нација, а приликом распада те вештачке творевине, све нације које ниису имале своју националну државу, из Југе су изашле са својим државама, а Србија је најгоре прошла, остала је без државе, и ми смо, по речима Ђинђића:

Оно што остане, кад сви узму оно што им треба, и што нико неће

Како Ђинђић каже, за неке нације, Хрвате, Словенце, Југославија је била само „чекаоница“ до стварања повољних услова за стварање својих сопствених националних држава. Ђинђић је такође говорио и о Србској и Црногорској „нацији“. Шта је то, да ли је то једно те исто, или има разлике. И да не дужим, интервју је заиста интересантан, видећете, поготову што имамо временску дистанцу од 13 година и врло добро знамо шта нам се све, и зашто догађало.

Интервју је састављен из 8 делова за преслушавање, у једном плејеру. Кад стартујете презентацију, у горњем левом углу плејера имате команду „Chanel guide“. Кликните на њу и унутар плејера приказаће вам се свих 8 делова целог интервјуа, тако да кад преслушате један део, ви пређете на други и тако редом до краја. А доле, испод плејера, имате и 8 линкова да скинете целу презентацију. Кликом на опцију „full“ на дну плејера, отвориће вам се плејер пореко целог екрана.

……….
Данас, 23.06.2009.

Приметио сам да постављена презентација не функционише, па сам сада све поставио на други начин. Поставио сам сваки од 8 делова посебно у WordPress аудио плејеру, јер због различитог степена компресије фајлова у оригиналу што сам првобитно нашао на YouTube и скинуо, нисам имао времена да се бакћем са тим да све изсинхронизујем и поставим као један аудио клип. Иначе, приметићете, ово што сам скинуо са You Tube је мањкаво урађено, али се ипак добро чује. Послушајте…

……….

Данас, 28.03.2017-те

Постављам цео интервју из једног дела у WordPress аудио плејеру, јер претходни сервер којег су ми бесплатно понудили неки пријатељи да користим више не функционише, будући да су они престали да га користе за своје потребе, а самим тим и да га плаћају, тако да сам цео интервју поставио на бесплатни сервер (до 2 ГБ.) „Kiwi6„.

Преузми аудио запис (13 мб.)

3 реаговања to “Ђинђићев интервју на радио Девићу из 1995-те године”

  1. Nebojša Says:

    Данас сам приметио да ова презентација Ђинђићевог Интервјуа не функционише, али поставићу то све наново у току данашњег дана, у WпрдПресс плејеру…

    • Milan Says:

      Пошто видим да имате проблем са овим, могу да вам за постављање звучних записа препоручим сервис Дившер на коме се звучни записи могу постављати слично као и на пример видео запис на Јутјубу, дакле може се користити кoд угњежђивање (embed code) а поред тога на страници датотеке може се и преузети датотека.

      На овом сервису се могу исто тако постављати и видео записи, документа и слике, а једино што постоје одређена ограничења за бесплатне кориснике, али мислим да је за просечно коришћење понуђена довољна количина бесплатног простора и протока.

    • Nebojša Says:

      Е, хвала ти Милане на овој информацији. Ја сам претходно ставио осам снимка Ђинђићевих говора sa Ју Тубе у један сплашкаст плејер са мојег бесплатног налога код њих. Све је добро функционисало, били су ок, све је било добро поставњено, али изгледа да су нешто променили, јер кад сам хтео да се улогујем да видим о чему се ради, писало је да ми је налог истеко код њих. Изгледа да су неке услове коришчења накнадно променили и ја сам отпао, а све је пре тога било бесплатно.

      Но добро, почећу од сада да користим и овај Дившер који си предложио.

      Хвала ти Милане, поздрав


Затворено за коментаре.

