Свесни смо колико се у последње време светом шири глобална хистерија вирусне болести свињског грипа и почећу овај чланак једним текстом блогера Илије… (његов блог: http://hhogorivo.wordpress.com/).
Веома забрињавајуће !!!
Сад у јулу месецу, концерн Baxter International Inc. (прочитајте линк у вези ове комапаније (oвде) испоручиће прве вакцине против СВИЊСКОГ ГРИПА (АH1N1) Вакцина ће се звати Celvapan и добио одобрење European Medicines Agency.
Baxter International је иначе компанија која је била умешана у неколико скандалозних случајева продаје контаминираних вакцина авијарног вируса H5N1 и то у 18 земаља света. Срећа је била у томе сто су чеси претходно проверили вакцине на животињама које су све за ред изумирале. Ово криминално дело стигло је до јавности, међутим све се брзо заташкало и дато је у заборав, под наводом да је у питању била “грешка”. “Грешка” која је могла угрозити животе ко зна колико милиона људи………Надовезао бих се на овај Илијин чланак и пружићу вам видео материјал где истраживач и публициста Милан Видојевић говори:
Милан Видојевић – шта се заиста крије иза свињског грипа ?!
Линк ка видео клипу на http://www.vimeo.com/
Ко се не снађе око скидања видео клипа, упутство о томе може погледати овде.
Изнећу неке од чињеница о којима је говорио господин Видојевић… Данас се у стручној јавности зна, и то више није никаква тајна, да је вирус АИДС-а вештачки створен вирус, у лабараторијама где је такозвани вирус “FB 40″ који се налази у зеленим мајмунима у Африци, комбинован са људским генетским материјалом и тако је добијен вирус сиде на које организам нема одбрану. Комбинација животињског генетског материјала и људског генетског материјала не може се десити природним путем. Дакле… животињски вируси комбиновани са људским, могу се мешати и комбиновати само у лабораторији, тако добијени вирус је вештачки, и за њега организам човека нема одбрану, што значи да не постоји могућност да се вируси животињског порекла и они у људском телу, природним путем негде сретну, препознају и помешају. Tакође је и Видојевић поменуо компанију “Baxter”, гиганта који прави вакцине, да је компанија званично признала да је “грешком” контаминиран материјал са живим ћелијама вируса послала свом подизвођачу у Аустрији, ради прављења вакцине против птичјег грипа, а ови су све то када су са тим контаминираним материјалом вакцину направили, такође “грешком” проследили даље, једној Чешкој фармацеутској кући!? Заиста је невероватно и лудило максимално да је Светска Здравствена Организација и поред свих ових “грешака” указала поверења да компанија Baxter направи и дистрибуира вакцину против свињског грипа !? Но добро , кад већ имају толико поверења у ту компанију, не би било лоше да се проба изврши над челним људима те компаније, па ако ови пандркну, нека кажу: “грешка, шта да се ради
…” , а челницима компаније могли би после постхумно да одају велико признање за допринос у борби против заразних болести…У информативном смислу најважније је да је Видојевић говорио нешто о књизи Vens Ferelа: “Вакцине, нови геноцид – Основи биолошког ратовања” која је изашла и код нас, где Амерички лекари износе застрашујуће примере и последице вакцинисања по децу и одрасле, чак и за најбезазленија оболења, заушке, мале богиње итд…Користите интернет да се информишете, јер о овоме тешко да ћете нешто чути на великим електронским медијима, а код њих нема грешке, они вам приказују само оно што је негде пројектовано, и то не мора увек да има везе са истином, реалношћу…”ако се нешто није десило на ТВ екранима, није се десили ни у животу”, тај модел манипулације и контроле људи увелико функционише.
“Вакцине – нови геноцид?
Основи биолошког ратовања”
(књига је преузета са Scrtibda)
Пр ви део
Дечје вакцине
Други део
Масовне вакцине за одрасле
На доњим линковима можете прочитати текстове на исту тему:/strong>
Дејвид Ајк – Не вакцинишите се против свињског грипа!
Подигнута оптужница против Светске здравствене организације и Уједињених
Нација за биотероризам !
Венс Ферел – Вакцина нови геноцид?
Најновији текстови о свињском грипу:
- Прва јавна трибина о свињском грипу и вакцинама
- Доктор из Америке Др Kent Holtorf не пристаје да вакцинише ни своју децу, ни себе против свињског грипа!
- Пропаганда застрашивања свињским грипом је на тако ниском аматерском нивоу
- Наши нити знају шта има у вакцини за свињски грип!
- Светска економија и свињски грип – Руски академик Валентин Власов
- Пољски парламент тек расправља о вакцини против свињског грипа, а наши је купују
- Свињски грип и истина о вакцинама…!
- Вакицина против свињског грипа је опаснија од самог свињског грипа!
- Министре здравља, потпишите да је вакцина против свињског грипа безбедна по људски организам!





































јун 24, 2009 у 06:48
Коментар у вези филма дух времена-малкице истине о тајним друштвима и наравно обиље пропаганде теозофског друштва (џордан максвел је припадник тог друштва) усмерене против религије. Свима који се баве тајним друштвима предлажем рад Ратибора Ђурђевића,као и да се,за почетак позабаве теозофским друштвом
јун 24, 2009 у 07:06
Ово је текст о вакцини за свињски грип, о неодговорној фирми која то производи, опасности која произилази из тога што је описано у тексту, и ваљда је јасно да суштина коментара треба да буде о томе, а не о филму ”Дух времена”. О филму Дух времена коментар можеш да оставиш овде.
јун 26, 2009 у 23:54
Strasno, nema vise sta da se kaze, sve je receno.
јул 21, 2009 у 18:18
Zvuci ko “Krvava bajka”:
“…od istih bolesti svi pelcovani,
i svi umrli u istom danu.”
новембар 3, 2009 у 22:24
Uzas…I sad kao neko pametan treba meni da puni glavu pricama kako su vakcine bezbedne,a sve cinjenice su izvedene da to nije istina ! Jos sam obrnuo oko 10ak linkova i web stranica koje protivrece ovim vakcinama , i ne pada mi na pamet da im uopste prilazim. I ove drzavne bolnice u kojima se sve to obavlja, te vakcinacije i gluposti , sve to pokvareno i NE MOZE IM SE VEROVATI !!! Glupi su oni koji im veruju nakon svih onih gresaka i neuspelih slucajeva smanjenja svecke populacije…..
новембар 4, 2009 у 09:58
Posto sam jedva preziveo grip pre 8 godina kada sam citav mesec proveo u krevetu sa visokom temperaturom, herpesom, kasljanjem i ostalim simptomima, odlucio sam otada da se svake godine vakcinisem od influence-znaci vec 7 godina! Upitanju je uvek ista vakcina VAXIGRIP, francuske proizvodnje i nista mi nije, hvala Bogu! Cinjenica je da od ovih vakcina postoje ozbiljne komplikacije u vidu neuroloskih oboljenja koja iznose 1:1.000.000, 00, sto je morate priznati zanemarljiv broj a 90% se potpuno oporavi. Problem lezi upravo u soju virusa H1N1, koji je izazvao Spansku groznicu pocetkom 20-og veka od koje je umrlo preko 50.000.000,00 ljudi, u vakcinama protiv gripa za sezone 2008/09 i 2009/10 nalazi se upravo ovaj soj koji izaziva pomenuta neuroloska oboljenja! Sto se tice novog virusa, misljenja mnogih epidemioploga je da je virus svinjske infuence napravljen vestacki jer je prosto neverovatno da se tako brzo iskombinuju pticiji, svinjski i ljudski grip i da se vakcina pronadje u tako kratkom roku kada pronalazenje genoma traje po nekoliko godina! Ipak, to sad i nije bitno jer je bolest tu! Na vakcinaciju protiv virusa A H1N1 treba ipak malo pricekati, godinu do dve da bi se utvrgili svi negativni efekti koje vakcina moze da izazove. Sto se tice zive, ona se nalazi u svim vakcinama i predstavlja konzervans! Dobro zdravlje svima!
новембар 4, 2009 у 10:36
Знате шта, Бојане… у свим овим текстовима и књизи Венса Ферела што сам поставио, и у садејству са видео клиповима, имају функцију упозорења, све је објашњно, анализе, смртни случајеви, прикривања истине, заташкавања, како све то делује, и не бих да понављам оно што је написано. Ствари су јасне, све су то студије лекара који су да се сазна истина. Но наравно, свако је одговоран за своје здравље и ако сматра да је жива конзерванс а не отров, слободно му поље, нека се шприца.
Што се мене тиче, јок…!
новембар 4, 2009 у 10:51
Ja odlicno znam sta je ziva i kolikio je stetna, ali imajte na umu da se ziva nalazi i u nasim plombama!!!!!
новембар 4, 2009 у 12:22
Знате шта, немате потребу за “дерњавом” не требају вам толики узвици…
Хајде да буде све у вашем стилу:
Кажем, све је ствар избора.
Знам да знате да је жива као жива отров, али мој контекст је био доза живе која се ставља у вакцинама, да и као таква делује као отров, “тихи” отров, не ради се о томе да људи одмах падају мртви од вакцине у којима има мала доза живе као кад би унели литар живе у организам, уосталом… то причају доктори који пишу студију о томе, а не ја као ја, њихове текстове ја само преносим. Треба само прочитати књигу…
Но, опет, кажем, ко опет сматра да је жива и у малим количинама у вакцинама само “конзерванс” ( по логици “да се жива налази и у нашим пломбама” и ко зна где већ …) слободно му поље, нек се вакцинише, јер он је одговоран за своје здравље, не ја, нити Венс Ферел.
Уосталом… у књизи све лепо пише, не ради се само о живи, треба је само добро читати и прочитати и онда донсити закључке. Има у вакцинама свачега. Читајте књигу, добро је прочитајте. Ово је мој апел свима који читају овај текст.
Ево неких цитата из књиге Венса Ферела…
……….
Male boginje
– Wendy Scholl, testimony given to Hearings Before
the Subcommittee on Health and the Environment; 98th Congress,
2nd Session, December 19, 1984; u Vaccine Injury Compensation
Даље…
(20th Immunizatio Conference Proceedings, May 6-9, 1985, p. 21).blockquote>
– Federal Drug Administration Workshop to Review Warnings, September 18, 1992, p. 27 (reported by Dr. Atkinson of the Centers for Disease Control [CDC]).
– Paavo Airola, Ph.D., Every Woman’s Book, 1979, p. 279.
Uvod
Opasniji od vakcina su ljudi koji ovo ne vide.
William Howard Hay, M.D., naveo ga Usher Burdick u Predstavničkom domu, 1937; odštempano u Congressional Record, December 21, 1937.
.
новембар 4, 2009 у 13:02
Pitanje je koliko se mi pitamo kada nasa deca dobijaju vakcine jos u porodilistu a da mi to i ne znamo. Da li mozete da upisete dete u skolu ako nije primilo sve vakcine koje su propisane? Verujte mi da ne mozete. Gde su tu Ljudska prava koja su nam Ustavom zagarantovana. Mene niko nije pitao da li hocu vec kada cu vakcinisati svoje dete. A koliko slucajeva autizma ima koja su nastala posle vakcinacije deteta na MMR? I to je naucno dokazano i opet se deca vakcinisu. Postoji udruzenje u Americi cija su deca autisticna i traze od farmaceutskih kuca da iz te vakcine izbace jednu supstancu koja uzrokuje autzam ali ne vredi.
Mislim da bi se trebalo organizovati i stvoriti udruzenje koje ce se izboriti da roditelji odluce da li ce i na sta vakcinisati decu.
новембар 4, 2009 у 13:26
Да, у праву сте потпуно ово за децу. Нема ту људских права, све је декларативно, јер зашто сад здрава деца која нису вакцинисана морају да се вакцинишу да би уписала школу, испада да су и као здрава “опасна”?!
И поред свих тих доказа што причате власти раде исто, лудило је максимално, и једини лек је да се створе јака удружења родитеља и сва могућа удружења на нивоу грађана која не желе да се вакцинишу… и да као таква, регистрована, врше притисак на власт са свим овим стручним извештајима и студијама о штетности вакцина.
Добро би било да на челу таквих организација по могућности буду здравствена лица, доктори, но могу грађани да се организују и без њих.
Међутим, ми сад имамо информативни проблем, јер све што ми причамо овде, за сада, чује се само на интернету, док главни електронски мас медији ћуте.
Зато би ове организације са родитељима и грађанима добиле на ефикасности, јер грађани имају право да се организују.
новембар 4, 2009 у 14:53
E, pa niste me razumeli. Ne derem se i znam prilicno dosta o tome, vakcine protiv malih boginja su izavale u UK epidemiju autizma kod dece! Samo kazem da vakcine na svaciji organizam deluju drugacije. Ja nisam dobio grip od kada uzimam vakcinu, pratecih pojava ima: bol u misicima, glavobolja ali to prodje za dan ili dva. Pomislite samo da nije izvsena vakcinacija u SFRJ protiv Variole Vere, pa stanovnistvo bi bilo desetkovano. Jednostavno neciji imuni sistem ne moze da se sam izbori protiv bolesti.
Sto se tice plombi, svaki stomatolog ce vam preporuciti amalgamske plombe zbog dugotrajnosti, bele plombe imaju rok trajanja oko 2 godine i skuplje su, tako da vecina naseg stanovnistva ima veliki procenat zive u svom organizmu!
Protivim se prinudnoj vakcinaciji protiv novog gripa sve dok se ne ustanove sve opasnosti koje ona sa sobom nosi, dakle 1-2 godine!
Pozdrav i samo zelim da budemo sto zdravija nacija jer nas je sve manje!
новембар 4, 2009 у 15:17
Interesu je me, da nedaj Boze, vase dete ujede besan pas da li bi pristali na to da mu daju vakcinu ili ne, obzirom da je besnilo 100% smrtonosno?
Pozivati se na misljena iz 1937 godine, prilicno je ne ozbiljno. Imunitet je drugaciji kod svakoga kao sto sam vec rekao.
Unosenjem odredjenog soja virusa u telo, dolazi do toga da vase telo prezivi bolest na mestu uboda nakon cega se stvaraju antitela koja vam omogucavaju da vas imuni sistem prepozna bolest i uspesno se izbori sa njim. Agensi koji se stavljaju u vakcine su vec druga prica, njihova stetnos je dokazana, to ne sporim.
Samo da napomenem da su moji roditelji lekari pa ce mozda oni jos bolje odgovoriti na ovu temu, ja samo prenosim njihove stavove, ja sam pravnik
новембар 4, 2009 у 19:04
Bojane,
Мислим да сам схватио да отприлике тако размишљате.
Да, тачно је, не делује свака вакцина исто на сваког, не падају сви покошени, али због вакцина људи константно губе имунитет у тим пратећим нус појавама. Срећом, код вас није било погубног дејста, а шта да је било?
Хоћу да кажем, све је ствар среће и лутртије, јер како ће човек унапред знати како ће његов организам да реагује? А тек кад се још упозна са овим материјалима и студијама о штетности вакцина коса има да му се диже на глави.
Ово причам из разлога зато што и ја познајем стање ствари, а то је да човек може да буде веома здрав ако поштује свој организам што здравијим начином живота, и тако ће да сачува имунитет као главни одржавач здравља…! Ваша изјава да имуни систем не може сам без вакцине да се избори, је потпуно нетачна, то управо говори студија лекара из Ферелове књиге где су лекари анализирали многе ствари, и управо то говори један цитат из мог прертходног коментара, али ви видите само оно што желите да видите, ево га тај цитат, доле… а и комплетан овај мој коментар биће поткрепљен многим стварима које побијају те ваше тврдње, и то замислите, све су рекли лекари, додуше не ваши родитељи лекари, а том се чињеницом претпостављам служите да би сад сви помослили да шта год кажете, све је тачно, јер су ту ваши родитељи лекари који вам све то говоре…
Paavo Airola, Ph.D., Every Woman’s Book, 1979, p. 279.
Из овог се јасно види да је стопа болести већа код деце која су се вакцинисала, док ова која нису, више од 10 пута је мања, зашта је заслужан њихов имунитерт, а не вакцина…!
Из свега овога види се да су те ваше тврдње паушалне, што је веома неозбиљно.
По извешају Светске Здравствене Организације ова наша медицина, да је назовемо Западна, је на 4 месту по излечењу, редослед најуспешнијих медицина по резултатима лечења је следећи:
Кинеска медицина
Хомеопатија
Акупунктура
Западна медицина
По чему сте сигурни да би становништво било десетковано у бившој СФРЈ од “ВариолеВере”, а да нису били вакцинисани? Како то да утврдимо…?
Хммм…
Види сте да причате на празно, јер чак нисте гледали ни видео клип који сам поставио у тексту, где Милан Видојевоћ прича између осталог и о “Вариоли вери” односно великим богињама. Његова сестра била је директна жртва те вакцине, баш за време догађаја из СФРЈ које ви помињете, цитирам:
И још је напоменоу интересантну ствар, да је по тадашњим тврдњама, доносиоц Вариол Вере дошао из Саудијске Арабијев у Југославији, односно у Србији. Дакле, тамо је наводно покупио вирус, разболео се, дошао је овде и умро, а овде је у Србији настао невиђени хаос, сви су се вакцинисали, али гле чуда, у Саудијској Арабији није избила епидемија, само се локализовала у Србији, тамо се нико није разболео од Вариоле Вере. Изгледа да су вируси постали мало пробирљиви, баш интересантно…!??
По свему овоме се јасно види да је Вариола Вера била измишљена епидемија у Србији, била је непостојећа, јер у Саудијској Арабији одакле се наводно заразио дотични и дошао овде, није избила! Много се чудних ствари догађају у овој нашој “цивилизацији”. Наравно, није било много жртава после вакцинисања, али зар је све било вредно да само и једна особа попут сестре господина Видојевића тешко оболи?
А све у светлу спознаје да је Варила Вера била измишљена…
Питам се… колико само има примера попут сестре господина Видојевића, али људи немају где то да изнесу.
Зубар може Бојане да ми препоручи шта хоће, али ја сам тај који бира, и између јефтине пломбе са живом и скупље због здравља, бирам скупље пломбе.
Иначе, ако би ми дете ујео бесан пас, прихватио бих ту вакцину, јер нисам луд човек.
Но ово није никакав плус за остале вакцине, јер ово што причате за беснило је свршен чин, нема се где кад те уједе пас.
Заиста је смешна та ствар, пошто су вам родитељи лекари, да говорите да се позивам на 1937 годину, а све су то студије лекара, и какве везе има које је то године било када се ради о студијама о људском здрављу…?
Осим тога види се да нисте читали књигу, јер има и студија из новијег времена, што не мења суштину..
У том мом претходном коментару имате и цитате базиране на извештајима здравствених организација из 1985-те о штетности вакцина, и зашто се хватате само за и 1937-у јасно ми је. Да ли је и овај извештај из 1979 “бајат” и више не вреди, мислим није тачан пошто је сад 2009-та?
То што су вам роидитељи доктори не мења ствар, јер и ове студије о штетности вакцина су урадили доктори, а не врачари. Не желим ја ове никога да убеђујем да се не вакцинише, зашто би?
Ако вам родитељи говоре да се вакцинишете, занемарите све ово, у чему је проблем?
Свако је господар свог здравља и одлучује за себе.
Али добро ме инспиришете да се људима још више појасне ствари и ово зашто се ја борим, да се сазна комплетна истина. Прочитајте следеће чланке са сајта новинарке Ивоне Живковић, чији су текстови и анализе засноване на студијама лекара који су решили да проговоре:
Истина о Вакцинама
Како и зашто се ствара епидемија од непостојећих вируса
Измишљотина звана патогени вируси?
А и ово са мог сајта, прилози се види одмах кад кликнете на линкове, преко целог екрана, а све је извучено из књиге Венса Ферела: “The vaccination crisis”:
Истина о вакцинама 1
Истина о вакцинама 2
Ево још неких извода из Ферелове књиге:
DTP vakcina
DTP predstavlja kombinovanu vakcinu, sastavljenu od vakcina protiv difterije, tetanusa, i pertuzisa (velikog kašlja). To je verovatno vakcina koja se najčešće daje maloj deci. Takođe je jedna od najopasnijih. Sledeći opis se pojavio u istaknutom časopisu Pediatrics:
– G.S. Marshall, et al., “Diffuse retinopathy following measles,
mumps, and rubella vaccination,” Pediatrics, 1985, Vol. 76, pp. 989-
DTP: vakcinacujski rulet” (DPT: Vaccine Roulette) reportera Lije Tompson (Lea Thompson), prikazan
je preko stanice WRC-TV u Vašingtonu, aprila 1982. godine. Obrаdio je zapanjujući broj nesrećnih slučajeva neuroloških oštećenja kod dece nakon DTP vakcinacije.
– Journal of the American Medical Association, July 2,1982.
– Glen C. Dettman, “Immunization, Ascorbate, and Death,” Australian Nurses Journal, December 1977.
Толико о вакцинама, а и о “јачању имунитета” путем вакцина.
новембар 5, 2009 у 00:53
Kao prvo, nema potrebe za tolikom zustrinom, ja sam poceo da se vakcinisem protiv gripa, upravo na predlog mojih roditelja posto sam, ako sto rekoh bolovao mesec dana sa teperaturom oko 38C skoro svaki dan! Otada nisam imao grip, dakle vec 7 godina. Moj imunitet je narusen prvenstveno time sto sam rodjen u 7 mesecu, nisam doijo jer je majka dozivela sepsu nakon carskog reza (prezivela srecom) a inace sam astmaticar. Roditelji lekari , predlazu vakcinaciju svima protiv sezonskog gripa, a nikako protiv A H1N1 i sigurno mi ne sluze kao paravan da bih vas ili bilo koga drugog ubedjivao da su moje tvrdnje istinite jer kao sto rekoste “svako odlucuje o svom zdravlju”.
Predpostavljam da ste bili u vojsci i da ste tamo primili sijaset kojekakvih vakcina pa vam, nadam se, nije nista kao i vecini ljudi koji primise i tu protiv VV.
A, zaista nemam nameru da slusam nesto sto se emitovalo na TV Palma, uz duzno postovanje!
Doktora postoji svakakvih, od onih sto veruju u vanzemaljce i ceo zivot provedu trazeci iste do onih koji pokusavaju da izlece narod onako kako su nauceni!
Ako vam je za utehu, kao pravnik mogu vam reci da niko ne moze da vas natera na vakcinaciju osim u slucaju pandemije! Stoga se opustite i uzivajte, ja vam vise necu dosadjivati jer ovo nije sajt za mene, ocigledno, nam se misljenja ne slazu po nekim pitanjima. Jos samo da ste pomenuli negde masone i prava svetska zavera ili da zapocnete pricu o “stetnosti” transfuzije pa da pomislim da sam na sajtu Adventisticke “crkve”! Treba raditi sutra, pozdrav Vama i drugima!
новембар 5, 2009 у 04:20
Bojane,
Није код мене било жустрине, већ само аргументације на неке ваше тврдње које су лако биле обориве, и то баш из књиге Венса Ферела, и ако су аргументи убедљиви, то није жустрина. Чак могу да кажем да сте заправо ви кренули са жустрином, када сам ја коментарисао овај ваш коментар где сте нам пожелели добро здравље, твдрећи да је жива у вакцини конзерванс, као да се малте не ради о некој зимници:
Још је само хвалило “живели” да кажете, и онда сам ја само изразио своје мишљење без икакве провокације:
Овај мој само један знак узвика само сам ставио да нагласим свој став, то није било никакве жустре провокације, јер сам реко да ко хоће да се вакцинише нек изволи…
И сад ви реагујете жустро:
Имате 5 знакова узвика и ако ово није жустрина, незнам шта је.
И ко је сад жустар, ви или ја?
После сам сматрао да треба да дам јаке и видљиве аргументе на ову вашу следећу нетачну твдњу:
И баш у мом претходном коментару је био податак Светске Здравствене Отрганизације који демантује ову вашу тврдњу, и то није жустрина, већ убељива аргументација:
Ставио сам само један знак узвка, да појача аргументаљцију коментару, ту нема речи која би вас испровоцирала да сам жустар. Било ми је само чудно да ви то нисте видели, мислим ову аргументацију за имунитет у мом претходном коментару, и све то причају лекари, не ја, и сад ту испада као да противуречите лекарима, а заправо вакцинисани су више побољевали, него ови што су се ослањали на имунитет.
Осим тога, поставили сте ми сасвим неумесно питање:
И шта сад, и сами знате који је подразумеван одговор, јер ако неком дете уједе заиста бесан пас, а једини избор има вакцину, па нормално је да ће да вакцинише дете. Стављате ме пред свршен чин са алузијпм да је ово неки прилог у корист вакцина. Но добро је што сте се поново јавили, ево још нечега о беснилу:
Изводи из Венс Ферелове књиге, стр. 61:
Беснило (хидрофобија)
Istoričar Hjum (E.D. Hume) navodi šta se potom desilo:
Да, тачно је, примио сам сијасет вакцина, и у војсци и у цивилству, срећом сам преживео, али то је било пре појаве интернета на коме се изгледа једино могу презентовати алтернативне ихформације, и од када сам ово сазнао, не вакцинишем се, и није то ствар опуштености како ми ви препоручујете, јер претпопстављам да алудирате да сам се ја сад сав укучио од стртаха и drhtim pri помисли на вакцине, што је смешно. Да ли сам и када напет, или не, то није уопше битно за мој темељни став против вакцина, јер то је само то… мој темељни став, а опуштен, а неопуштен…
Помињете ТВ Палму , као та ТВ је нешто лоша, али поента целе приче је зашто велике ТВ станице не пуштају људе попут Видојевића, а и осталих људи, стручних људи који су против вакцина.
Зашто не пусте неког да презентује материјал из Венсове књиге, да се чује и друга страна, да људи све чују, зашто то има само на интернету…?
Човек прича тамо где га позову и није поента ТВ на којој се прича, мислим у крајњем случају, већ треба слушати саму суштину приче, јер да је Видојевић причао и на ТВ Марс, прича би имала исту суштину.
Што се тиче мене, невезано за ову тему о вакцинама, велике ТВ станице су право лудило, ако хоћеш да будеш идиот, гледај ТВ Пинк и остале веће ТВ станице, тамо има пуно “образовних емисија” као што су “Фарма”; “Велики брат”, “Гранд шоу”… који се спрдачи са болесним ретардираним људима и тотално деградира те болесне људе, док на мањим ТВ станицама нисам видео да имају такав “образовни програм”
Ето, сад ми попуно некоректно подмећете некакву адвентистичку цркву , и њихову одвратну “штетност трансфузије” мада у овој теми ни на целом сајту те алузије уопште нема, у овој теми тога нигде мема, све је базирано на студијама лекара, светске здравствене организације итд… а ви видите адвентисте.
Но добро, нема везе, поздрављам вас и ево још мало аргумената из Ферелове књиге:
– E.D. Hume, Bechamp or Pasteur? 1963, pp. 217-218.
новембар 5, 2009 у 23:09
Posto si Bojane pravnik,ne pricaj o plombama,posto vidim da ne znas o tome nista,a ni onaj ko ti je to napricao!
Konkretno bele plombe imaju svoje mane kao i amalgamske,ali da traju 2 godine-to je GLUPOST!
Moja supruga ih ima od 1996.god. i jos su dobre i odlicno sluze,samo je bitan “majstor” koji ih postavlja.
I amalgamske plombe bi trebalo menjati na 5-6 godina,pa nekima stoje i po 20,bez problema!
Bele plombe su skuplje,ali zadovoljavaju jedan vise kriterijum od amalgamskih,veoma bitan kod savremenog coveka,a to je ESTETIKA!
Ne bih sada nasiroko o ovoj temi,jer i ovde ima slicnih stvari koje se rade samo da bi neka farmac.kuca zgrtala profit-konkretno izbacuju se iz upotrebe dugogodisnji jeftini i pouzdani lekovi,a preporucuju se novi,jos neispitani i SKUPI!
Pozdrav!
новембар 6, 2009 у 00:10
…odavno traje ova massinerija,pocev od samog nastanka jednog sistema*monetarnog*,u kojem 3 posto covecanstva poseduje 70 posto svetskog bogatstva….u takvom sistemu ,ne postoji vreme za humanost,moral..takvom sistemu odgovara da kontratezza postoji,da za koru hleba,bez love,potezzemo za onim ssto i njima odgovara i kako ga oni nazivaju kriminalom…sa kriminalom,dobijaju na tezzini sve institucije politicke,vojne ,religiske…….zbog profita ,sve krize su nastajale u Americi,a posle njih i nova ressenja za svetliju buducnost,ubijanje konkurencije,ubijanje volje ljudima da smo na ovoj planeti slobodni,i srecni…sa stvaranje straha,laksse ce nas umiriti u ideji da nas upakuju u cetiri unije,kasnije jednu svetsku vladu,jednu banku ,jednu vojsku…!!!
Sistem centralne banke ,koja je u rukama privatnih lica bankara,tvorcima monetarnog sistema…(J.P.MORGAN,ROKFELER,WOLSBUZI.. pioniri i kreatori jedne ideje,u kome borba za profit je toliko jaca od gubitka ljudskog zzivota) stvaraju centralnu banku…koja u prvoj krizi pre one cuvene 1929… proturaju ideju, i preko svog coveka u kongresu usvajaju dokument o postojanju centralne banke. Dsstampa svaki americki dolar i koji isti posudjuje svakoj americkoj vladi sa svojim ili demokrtski izabranim predsednikom…ako bude mnogo znao,zavrssice ko Kenedi….a ako budess smetao sve tvoje informacije koje ce biti u jedinstvenom programu ,bice izbrisane jednim potezom prsta…joss ima nade,ali…vidite i sami kako ce ljudima biti nametnuto ressenje…sami ce trcati da prime vakcinu,donece zakone ,kojei ce obavezivati da se to uradi….koliki je profit i kome ide tolika lova…pa na nama ste nassli da izadjete iz krize koje je zapocela u USA…NJIHOVA VAKCINA…..PA SRUSSILI SU BLIZNAKINJE,DA BI USVOJILI ZAKON O TERORIZMU,KOJOM SVAKI AMERICKI GRADJANIN GUBI SVAKO PRAVO,KOJE JE DO TADA IMAO…UDJU VAM U KUCU,UHAPSE,PROGLASE ZA TERORISTU,OBJAVE U NOVINAMA I PUSTE KUCI….
новембар 8, 2009 у 18:12
Само што го догледав клипот и ја прочитав вашата страна и добро знам дека е лабораториски произведен вирусот на свинскиот грип ама во Македонија за 24 часа има 20 нови заболени.Мајка сум на две деца и се плашам за нив секој момент, ги пратам сите новости во врска со ова и што да одлучам и одберам од две зла?Уплашена сум од фактот дека на некои луѓе ништо не им свето и доста. Каде е нивната граница, морал и човечност?
новембар 8, 2009 у 22:44
Ana,
Разумем Вашу узнемиреност, али одговорићу Вам касније детаљније, јер припремам још један текст о овој вакцини против свињског грипа, са најновијим информација, прилозима, видео клиповима, јел изгледа да ћемо ми овде у Србију опет бити неки експериментални кунићи као за оне невиђене санкције светских мођника, па бомбардовање НАТО пакта, па сад и овај свињски грип… Много има нејасноћа и великих контраверзи око ове вакцине, али то ће бити у најновом тексту.
Чувајте се и поздрављам Вас.
новембар 9, 2009 у 23:56
ana-makedonija,
Свако треба да донесе одлуку за себе, на интернету има довољно прилога који говоре да је ово чиста манипулација ради богаћења богаташа и да још више учине људе болеснијим да би вечито куповали лекове, а и да прореде мало становништво.
Обични грип је смртониснији од свињског, то сваки доктор зна, али нико није дизао панику због њега икада.
То је психологија маса, и делује, знам да постоје људи који знају да је ово манипулација са свињским грипом, али када крене јурњава према болницама за вакцинисање, кренуће и они, по принципу:
Не треба паничити, није страшно ни када се добије тај свињски грип, излечиво је то!
Ја препоручујем превентиву, и пре него што дам упутства за превентиву од Dr. Vinay Goyalа, можемо само констатовати сурову истину.
Чувајте се.
Поздрављам вас.
Превентивни савети Dr. Vinay Goyalа да се не добије свињски грип:
новембар 10, 2009 у 15:04
grip…ili trip…pitanje je sad.
новембар 10, 2009 у 15:33
Ни једно ни друго, питање је погрешно, јер прво иде трип, па грип…
новембар 12, 2009 у 11:24
Ja sam jedna od retkih osoba koja je 1946 dobila difteriju, jer tada nije bilo vakcine. Bila sam stara dve godine, tri puta mi je otvaran dušnik i prezivela sam samo zahvaljujući ćinjenici da sam bila u Beogradu, i da mi je otac bio vojno lice pa sam mogla da dobijem u to vreme veoma redak antibiotik, streptomicin. Kao posledica difterije, pored ožiljka na vratu, imam jako česte upale dušnika, jer mi je dušnik sužen zbog ožiljnog tkiva. Prema tome i bolest može da ostavi posledice za ceo život. Pa o čemu mi to onda ovde pričamo. Koliko znam, moja deca i unuci su vakcinisani, uključujući i vakcinu od difterije i niko nikada nije oboleo. Ako ćemo pravo i sam život je lutrija. Tu poslednju epidemiju difterije, koju sam ja preležala, preživeo je samo veoma mali broj dece.
Moj brat je dobrio astmu, kao posledicu primanja nečiste vakcine BSŽ, koja se posle dve godine upornog lečenja povukla i danas nema više nikakvog traga toj bolesti. Prema tome, sve je lutrija i kako kome šta zapadne u životu.
новембар 12, 2009 у 13:12
Koliko ciničan i bezobziran može biti ovaj večiti ministar? Ima li on i trunčice srama ili ga je odavno izgubio – negde oko drugog madndata, kada je i formalno predao dušu đavlu politikanstva?
Elem, Evropska unija obuhvata skoro celu Evropu – pa to što smo mi “prva zemlja van EU” znači – ništa! Pogotovo što je i ta izreka laž.
Pod 1 – nema nikakve vakcinacije, a i kad započne, obuhvatiće samo Cezare, senatore i njihovu pretorijansku gardu, i po nekog običnog građanina.
Pod 2 – većina zemalja, koje nisu u EU, već uveliko sprovodi vakcinaciju, a vakcine su uredno nabavili (redovnim putem, a ne – daj da čekamo dok ne bude hitno, pa da niko ne pita za provizije)
Pod 3 – zašto ministar ne kaže ko su “dobitnici” 5000 vakcina koje su dopremljene pre 2 nedelje avionom Vlade Srbije?
новембар 12, 2009 у 17:53
Ми овде причамо о вакцини, а наравно да знамо да и болести могу имати последице за цео живот, то је тако само по себи разумљиво, да је бесмислено било шта даље рећи. Поента је што министар здравља као и остали лекари јавно не говоре о штетним последицама вакцина, које евидентно постоје, о томе говоре управо лекари, али то можете наћи само за сада на интернету, не на великим електронским медијима.
Кажите ми, пошто министар здравља каже да су вакцине безбедене и да их препоручује становништву, ко ће да одговара за неки иззгубљени живот ако се утврди да је то због вакцине…?
Друго је то ако се јавно каже, у некој расправи у нашем Парламенту… од вакцине могу бити те и те последице. Тако би људи имали то на уму, и после би свако преузео одговорност на себе ако се вакцинише и после се разболи од те вакцине.
У овом мом чланку:
“Пољски парламент тек расправља о вакцини против свињског грипа, а наши је купују!” можете видети да је министарка здравља у Пољској иницирала расправу у Пољском Парламенту, јер је њихова правна служба нашла 20 сумњивих тачака у уговоро за куповину вакцина који још није потписала. Друго… Пољски доктори нити знају шта све има у вакцинама, јер их има три различите.
Осим тога, докторка из Пољске говори и пита се, зашто нико никада није прогласио пандемију за сезонски грип, који је много опаснији од свињског, годишње од сезонског грипа у свету се разболи милијарда људи, умре њих милион, и нико никада није проглсаио пандемију, а за свињски се проглашава.
Ако министасрка здравља у Пољској не зна шта има у вакцинама, да ли мислите да је наш министар “посвећен” у неке тајне, и то зна, а ми треба да имамо поверење у њега?
Зашто се овде ћути о томе…?
Из тог текста можете видети, који је транскрипт њеног говора, да се Немци који традиционално “воле” да се вакцинишу, сада су подозриви, пријавило се само њих 13% да се вакцинишу против свињског грипа, а наш министар би да вакцинише целу Србију.
У моја горња два видео клипа можете да видите целу ту прљаву игру око свињског грипа за време безразложног сејања панике од њега 1976-те у Америци.
Погледајте то, па ћете схватити о чему се заправо ради. Данас је још и горе, јер и креатори тога су све гори и гори, и сада све исто раде, али на глобалном плану.
Тада је било код њих 2 вакцине. Људи су попуњавали образце сагласности око вакцинисања, а да им се у тим документима нису предочавале нежељене последице. Прва вакцина је била тестирана, али је одмах замењена новом која није била тестирана.
Да ли вам то говори нешто о тим људима који то раде?
Погледајте та два видео клипа добро, а ускоро ћу са њима направити нови текст.
У најновијем тексту на мом блогу:
“Светска економија и свињски грип – Руски академик Валентин Власов” можете видети која се игра игра.
Нико овде не прича да ће људи чим се вакцинишу да падају ко покошени на улицама, већ се ради о томе да вакцине имају и нежељена дејства, мања, већа.. неког то захвати, а неког не.
И ја сам се вакцинисао од свега и свачега, нисам ни слутио да може бити било каквих тешких последица, и срећом све је добро прошло.
Али немам поверења у ове који праве вештачке вирусе и после ми исти дају вакцине да ме излече, и они нити гарантују за своје вакцине да немају штетно дејство.
Јер то не побуђује сумњу?
Зашто онда и прагматични Немци сумњају…?
Зашто се у Србији непотебно проглашава епидемија, када знамо да се за сезонске грипове који су тутњали, а и опаснији су, то није никад радло?
Како то да наш министар још у Јулу месцу предвиђа да ће се у Србији инфицирати свињским грипом чак 2.5 милиоона људи до јесени и зиме, десет пута више него што је то у то време било у читавом свету…?!
Да ли то значи, као што је Милан Видојевић то споменуо у једном свом текасту, да ће нас неко запрашивати можда….
И Зашто рецимо наши не купе вакцину од Руса, јефтинија је! Руси праве своју вакцину против свињског грипа, не купују ове од Америчких компанија које нити званично говоре о нежељеним дејствима, нити сносе одговорност за то на тлу Америке, јер им је Америчка министарка здравља дала правни имунитет од кривичних гоњења, ако се деси да неко има теже последице од вакцине, или умре.
Које су то 20 сумњивих тачака у уговору за потписивање око куповине вакцина, јер Пољска министарка није ништа рекла око тога?
ДА није једна од њих, да им и овде дају правни имунитет од кривичног гоњења…?
новембар 27, 2009 у 19:04
Da li je moguce , sada citam sve ovo i kosa mi se dize na glavi , zar drzava ne vodi brigu o svojim drzavljanima , da li je zaista taj prokleti novac u pitanju?Zasto ministar zdravlja toliko insistira na vakcini?Danas je u skoli biloa anketya da li zelimo da primimo vakcinu?Da li cemo dobiti otkaz ako ne pristanemo da nas ubodu ?Gde ovo drustvo ide , cemu sve ovo?
новембар 28, 2009 у 11:40
Da, u ovom medijskom kontrolisanom mraku sve je moguće, no internet nam pomaže da uđe malo i svetlosti. Ljudi će se sami organizovati, svako će odlučiti za sebe, kao što su recimo počeli Hrvati. Evo prenosim vesti šta se događa kod njih:
Većina stanovnika Hrvatske ne želi da se vakciniše
Ceo članak možete pogledati sa donjeg linka:
“U Hrvatskoj počelo vakcinisanje protiv novog gripa”
новембар 28, 2009 у 16:06
Postovanje
Zamolio bih nekog citalaca bloga ako se razume u vremsku prognozu ,da isprati oblake iznad Srbije .Mogu ce da je virus spakovan u kisi.Ako budu mestimicne kise ,a sutra dan suncano ,vrlo je moguce.Proveri te ,
UMORNI SMO
децембар 3, 2009 у 22:45
znate sta, nisam mogao da ne napisem nesto ovdje posto vidim da su sve strucnjaci moj do mojega. nisam akademik, po zanimanja sam doktor veterinarske medicine i mozda se malo bolje razumijem u ove stvari nego vecina vas ovdje ne zeleci nikog da vrijedjam. bolje bi bilo da se bavite profesijama za koje ste kompetentni i da se ne bakcete u stvari o kojima nemate pojma. sve vakcine koje se koriste koliko god bile stetne imaju vise koristi nego stete tako da nemojte da pricate o tome da su to otrovi i tako dalje. sve nezeljene efekte jedne vakcine niko ne moze da uzme za razlog da se ne vakcinisemo protiv istih bolesti. prvi vi bi bili u redu da pljujete ljude koji vas ne bi vakcinisali a u slucaju da ste oboljeli od neke od ovih bolesti. postoji toliko studija i pozitivnih iskustava o primjeni vakcina u koja vi ne vjerujete a vjerujete u tamo neke redove teksta koje objavi neko ko ima bilo koje namjere kao u americkim filmovima kad ga najure pa im se sveti. zivio internet koji vam pruza mogucnost da budete strucnjaci kao u pinkovoj seriji agencija za sis. ako cemo po logici “ljudi milijarde muva ne mogu biti u zabludi. jedimo govna”, onda nemojmo se ni vakcinisati. toliko doktori, farmaceuti, biolozi, teoreticari zavjere i ostali strucnjaci. na zdravlje!
децембар 4, 2009 у 09:28
sta da se kaze zastrasujuca istina
pa jos i ovaj skup protiv vakcinisanja gde nemacka hemicarka prica o stetnosti vakcina samo da se koza najezi
ali to je zapad
a sta je sa nasim tajkunima koji nam valjaju vakcinu koju zamislite niko u svetu nece da primi a sto je najgore uvoznik je jugohemija u vlasnistvu delte a zna se ko je vlasnik delte ali to manje vise nije vazno neko je morao da je uveze da li ti ljudi imaju decu plase li se boga strasno nemam reci
децембар 4, 2009 у 10:52
jovane,
Prvo i prvo ako si ti zaista doktor veterinarske medicine kao što kažeš, to ti onda nije zanimanje, već školska sprema, a zanimanje ti je veterinar, ako si veterinar. Ovde su postavljeni video prilozi i i tvrdnje doktora da su vakcine štetne, čak ima izjava jednog specijaliste za infektivne boilesti da se neće vakcinisati, ni svoju deču, a ja to samo prenosim. Upravo ti je u ovom tekstu knjiga Vensa Ferela u kojoj su napisane razne studije doktora da su vakcine štetne, tako da se radi o kompetentnim ljudima, dakle ne radi se da li sam ja ili ovi koji su protiv vakcinisanja kompetentni, mi samo iznosimo svoje stavove na osnovu onoga što razni kompetetrni doktori o štetnosti vakcina pričaju, valjda to možeš da ukapiraš i ne pametuj mogo, drži se ti veterine, vakciniši se ako želiš, a pusti da doktori pričju svoje, jedni za, jedni protiv.
Tačno je da na internetu ima mnogo gluposti, ali je isto tako i više nego tačno da neka istinita vest može za sada da se objavi samo na internetu, koji nije pod kontrolom moćnika.
Ako ti, ili bilo ko drugi ne veruje ovim doktorima što su protiv ovih loših vakcina, onda se vakcinišite. Ja i pored toga što sam protiv vakcinacije, uvek kažem da svako treba sam da odluči za sebe da li će da se vakciniše ili ne, pa ako hoće, ok, njegov problem, neka se vakcniše.
I ovi doktori koji su protiv vakcina nisu za to da se istrebe sve vakcine, već da se koriste samo one koje su zaista potrebne. Postoje i sveže vesti da ima i umrlih od vakcine za svinjski grip, a to može da se vidi na sajtu Srpske Analitike gde kaže:
Evo ovde se može naći ta originalna vest iž Nemačkog Bilda.
Onda imaš i vest sa RTS-a o slučaju opasnih alergija posle vakcinisanja u Kanadi što se nedavno dogodilo, tako da su povučene 172.000 doza vakcina. Klikni na donji link da to čuješ:
Iz Kanade povučeno 172.000 doza licenciranih i “bezbednih” vakcina
Ako ti brale moj svemu ovome ne veruješ, ili misliš da je to zanemarljivo da je to možda neka teorija zavere, da tebe neće ništa loše da strefi, slobodan si da odlučiš da se vakcinišeš, kao što drugi mogu da odluče da se ne vakcinišu.
I na kraju, tvoj patetično-vulgarni komentar na video prilogu gde Dr Mila Jovanović ćerka našeg slavnog doktora Todora Jovanovića koji sa svojim “Todoxinim” ima najbolje rezultate u lečenju side, govori o štetnosti vakcina i da ti na to kao veterinar prosuđuješ da li je ona doktorka ili ne, to je smešno, još si i vulgaran. Mila je sarađivala na svakom projektu sa svojim ocem. Pusti ti medicinare da pričaju svoje, a ti se drži veterine.
A sada iz tog video priloga izdvajam tekstove u slikovitom prilogu gde Dr Mila ispred firme koju predstavlja govori o štetnosti vakcina, ali isto tako govori da ih ne treba sve istrebiti. Ako kliknete na svakoj od slika da bi je uvećali možete naći zastrašujući podatak da su u “vakcinama” u Africi pronađeni tragovi teških metala: živa, bakar, olovo, nikl. Todoxinova naučna grupa koja je bila u Africi uspela je da iznese više doza tih vakcina i laboratorijskom analizom u Srbiji saznali su da se u tim vakcinama nalaze ovi teški metali.
To je i više nego žalosno šta radi u Africi, taj “civilizovani” zapad, to je genocid…!
децембар 6, 2009 у 10:27
ma ajte nebojsa sad ste me jos i nasmijali. rijecnik doktorke jovanovic kojoj je glavna referenca sto je cerka tamo nekog doktora, pa jos proslavljenog je takav da najvise slici studentu koji odgovara na ispitu, a da nije taknuo knjigu. sta ste vi po zanimanju da mi ne dozvoljavate da ja ne ucestvujem u ovoj raspravi. moje zanimanje je doktor veterinarske medicine i nemoj molim te da se ponasas kao neki nepismeni covjek.drugi su sigurno kompetentniji, publiciste, vajari, trgovci i svi koji imaju internet i bujnu mastu. veterina je struke koja ja u sluzbi zdravlja ljudi vise nego zivotinja tacnije lijcimo zivotinje zbog ljudi uglavnom. otkud ovom publicisti strucnost da komentarise vakcinaciju i vuku bojovicu (uz duzno postovanje za brigu o zooloskom vrtu) da prica o pticijem gripu. kako mozete da prihvatate stavove i tvrdnje diletanata pa nek su i amerikanci. nema svrhe da se vama objasnjava sta sve ima u vakcinama kad vi nemate mogucnost da razumijete o cemu je rijec kao vjerovatno ni dr mila jovanovic, ekspert(smijesno). kakav vens farel i knjiga. “trece oko” (novine) je doktorska disertacija za ovo smece. pa ubodite se vi hrdjavim ekserom i operite ranu sapunom i svim sto pise u knjizi vensa farela pa da vidimo kako cete se provesti. ja iskreno kad procitam sve ovo pozelim da vjerujem da se vi dobro zezate, ali mi je zao sto nije tako. dr mila kaze da se treba vakcinisati kad se nesto pojavi, ljude u fabrici, kao da oni zive samo u fabrici, kao da ne putuju prevozom, idu na koncerte kako ona da ispostuje vakcinaciju ugrozenih kako ona da utvrdi s kim je ko bio u kontaktu… ona i njeno znaje je isto kao i one voditeljke preko puta nje.
nemojte mnogo da se brinete vi zbo vakcina nego nemojtte da pusite i pijete alkohol, vozite polako, ne pljute na ulici, slusajte muziku, cistite po ulici iza vasih kucnih ljubimaca, ustupite mejsto starijima, trudinicama i ivalidima u prevozu, ne istresajte komsiji ispod mrvice poslije rucka na terasu, ostavite se mlacenja prazne slame.
децембар 6, 2009 у 10:41
dr jovanovic ima apoteku koja nesmetano radi, protiv njega niko ne vodi medijski rat, javno se reklamira, uspjeh zagarantovan itd. volio bi da on stvarno lijeci sidu i rak. iskreno vam kazem. onda se ne bih brinuo za svoje najblize, za sebe manje vise. ovdje sam maksimalno iskren. ali, na zalost, bojim se da to nije istina. volio bi da armija zivih bude preporuka njegovim proizvodima i da ljidi koje sam poznavao i dalje vidjam i da mi svjedoce da ih je izlijecio proizvod dokora todoara jovanovica i njegovih saradnika. nemam nista protiv njih licno iskreno volio bi da je to sto tvrde tacno bar 70%.bojim se da nije. zao mi je.
децембар 6, 2009 у 12:57
jovane,
Хе, баш сте чудан тип, овде се говори о вакцинама, а сад убацујете понашање према трудницама, па “треће око”, па убацујете неистину и чисту глупост мислећи да ћете тиме нешто постићи:
“otkud ovom publicisti strucnost da komentarise vakcinaciju”(!??) Ферел ту износи студије лекара, не врачара, он је само то прикупио. То све говори да сте изгубили контакт са логиком, јер у Фереловим књигама говоре доктори, а Ферел то преноси, јер га та тема интересује, јел треба да се то нацрта да би се та једноставна ствар схватила?! А уосталом, откуд ви знате шта је по струцу Венс Ферел?
Ако би неко публиковао неку књигу где ви причате о ветерини, а није ветеринар, да ли онда значи да та књига не вреди ништа мада је што се тиче ветерине била исправна? Само зато што ју је публиковао неко ко није ветеринар? Јел ви слушате самог себе кад причате?
Па доктори мора да траже неког публицисту да им се објаве студије, ако то већ немају времена ни срдства да то сами раде, јер они раде оно што је најважније, стручне студије које су најбитнија ствар у књизи, а не ко ју је публиковао.
Слаби су вам аргументи, а и начин размишљања, Или… кажете неистину, служите се лажима, намећете ми лажи тврдећи:
То је крајњи безобразлук, лаж и израз немоћи, јер ја сам говорио да су то американци доктори!
Један од њих је и овај доле. Кликините на доњи линк да погледате шта каже:
Доктор из Америке Др Kent Holtorf не пристаје да вакцинише ни своју децу, ни себе против свињског грипа!
Да ли је он само Американац?
А ево, у првој јавној трибини у Србији, о свињском грипу и вакцинама наш ДР Бранислав Несторовић је реко ово, што се може и проверити кад се преслуша аудио запис са те трибине:
Јел то иде у прилог вакцинама, јел ово говори шарлатан или Др. Бане Несторовић – шеф одељења за плућне болести на дечијој киници у Тиршовој?
Ако ви не верујете ни овоме, већ само што причају званичници који би и трудни
це да вакцинишу, без обзира што је то противзаконито, отворите блог и пишите о томе.
Кад пишете овде служите се истинитим чињеницама, а не да ми изврћете речи.
Ја лепо причам ко верује да је вакцинисање за свињски грип безбедно, слободан је да се вакцинише, али нико не може присилити неког да се не вакцинише ако то не жели, нити да пише о томе, тачка!
Друго, опет проблем са логиком, ја не помињем чињеницу да је др Мила ћерка Др Тодора да би се само на основу тога слепо веровало њој, већ да се на основу њене приче скрене пажеа на то. Она је и доктор, а ви ко ветерринар судите стручно о томе?!
О земљо отвори се….
Она је такође износила студије разних експерата доктора за своје тврдње, али то се слабо народу прича, и како сте бре безобразни да је дискредитујете, а ветеринар сте?
ДР Јовановић је још 1984-те лечио најбогатије Амере од сиде, када овде нико није ни чуо да постоји то. Он има резлтата, најбољих резултата у лечењу сиде, а ви не морате да верујети ни у то.
Свако има слободу избора да верује шта жели.
Срамота бре да ветеринари доносе судове о експертима попут Др Јовановића који је држао предавања о вирусима на најпознатијим институтима широм света који се баве инфекцијама и вирусима, гриповима, и где је увек био радо виђен гост!
Још једном, ако не верујете томе, па не слушајте га човече, пишите против њега, прихватите вакцине бре, ко вам брани човече?
децембар 20, 2009 у 13:36
Dragana,
vakcina uopste nije garancija da ne biste dobili difteriju u okolnostima u kojima ste je dobili. Postoji more informacija, istrazivanja, kniga, emisija, relativno je lako do toga doci posredsvom Interneta, koje jasno iznose da upravo povecavate mogucnost od obolevanja od bolesti ako ste protiv iste vakinisani. Zvuci kontradiktorno, ali je na zalost izgleda tako… To sto su vasa deca i unuci vakcinisana protiv difterije a nikada je nisu dobila je posledica poboljsanja zivotnih uslova, higijene pre svega, a ne posledica toga sto su vakcinisana. Uglavnom ako zelite da saznate vise na ovu temu zasucite rukave pa na google, sta drugo da vam kazem.
јануар 3, 2010 у 22:04
Radim u zdravstvu i nisam se vakcinisao. Žena takodje i nije se vakcinisala. Dete nismo vakcinisali. Šta da kažem, molim se Bogu, preventivno delujemo koliko god se to može, a ne verujem više ni sebi. Paranoja? Svedksa zavera? Ili mi je dosta ne istina i prikrivenih polu istina?
Nadam se samo da će naša tela razviti sopstveni imunitet na ovaj grip i to što pre. U kontaktu smo sa obolelima, na sreću još nismo oboleli. Da li to nešto govori, Bog će znati.
Neki od mojih kolega su se vakcinisali i svoju decu. Ali samo neki.
Sretna Vam svima 2010. i želim Vam zdravlja kako god ono došlo sa ili bez vkcine.
јануар 4, 2010 у 00:38
Hijavata,
Поздрав и Вама и целој Вашој породици са жељом да наравно сви будете здрави на природан начин, уз помоћ одбрамбеног организма Ваших тела, односно природног имунитета.
Милосасвљевић и епидемиолог Кон се чуде што нема великог одзива вакцинацији код становништва, криве за то “неодговорне” лекаре, па затим нас на интернету који само ширимо вести лекара који причају о штетности вакцине, а Кон “прети” некаквом оставком, говори о неповерењу у стручњаке, а сам је још у Јулу прошле године прогнизирао на основцу “поузданих показатеља”да ће од свињског грипа на јесен и зиму болети око 2,5 милиона људи.
До сада нема ни приближно толико оболелих, а и питање је колико је по статистици оболелих стварно оболело од свњског грипа, јер по прогласу СЗО за време проглашене пандемије обзнанили су дефиницију да се свака пнеумонија, по дефиницији, сматра вирусом свињског грипа?! Дакле… лекари немалу потребу за лабораторијским доказивањем да ли је неко оболео од свињског грипа или сезонског, већ оболелог могу одмах да сврстају да је оболео од свињског грипа, мада је он можда оболео од сезонског, а знамо да су симптоми за свињски и сезонски грип слични.
Све о томе има доста на мом сајту, све су то информације од ваших колега, лекара, разних специјалиста, а на доњем линку можете погледати где наши лекари говоре о томе:
Прва јавна трибина о свињском грипу у Србији
Заиста је несхвастљиво, да само Др. Бранислав Несторовић – шеф одељења за плућне болести на дечијој киници у Тиршовој, говори да су вакцине против грипа законом забрањене за труднице (!), а Милосављевић и Кон не говоре ништа о томе! Дапаче, они пропагирају да се труднице могу вакцинисати против свињског грипа?! Како је могуће да се ово дешава, ово су јако контрадикторне ствари, а Томица и његово министарство говори супротно! Зашто нема емисија о овоме, округлих столова обеју страна, и за и против, већ се народ обасипа само једносмерним причицама “како су вакцине спасиле човечанство” као и заглупљујућим “Фармама” и сличним емисијама?
Послушајте укратко шта доктор Бранислав Несторовић каже о томе, кликните на линк:
За труднице су вакцине против грипа законом забрањене…!
Шта ви кажете о томе Hijavata као здравствени радник?
Милосављевић и Кон не могу ни здравствене раднике да убеде да се вакцинишу, а после се чуде што им обични људи не верују. Само сеју панику, страх и лудило, умреће овлико, умреће онолико. Само се прича о свињском грипу, а не прича се о нечему далеко горем по становништво, не прича се колико су пута повећане канцерогене болести од осиромашеног уранијума којим је НАТО засуо Србију! О томе се строго ћути…!
Где је студија експерата о томе, а последице тога су дуготрајније?
Која су то подручја? Какву воду пијемо, какву храну једемо? Наравно… на сваком је да све информације око свињског грипа и вакцина узме у обзир, и да сам својевољно одлучи да ли ће да се вакцинише или не.
Још једном Вас поздрављам Hijavata и желим Вама и Вашој породици пре свега здравље!
Поздрав.
јануар 4, 2010 у 23:05
Thiomersal (C9H9HgNaO2S),
U vakcini se nalazi kao konzervans, a uloga mu je da spreči nastanak i razvoj glivica i bakterija.
Za ovu zadnju konstataciju mogu da kažem, da je sasvim individualna i da nism našao nigde tačan statistički podatak , šta je to „mnogo mala koncentracija“.
Šta hoću da kažem. Po jednoj vakcini i jeste, ali uzimajući u obzir da novi virus može da mutira takvom brzinom, da ako bi želeli da se zaštitimo vakcinacijom, bilo bi potrebno da se vakcinišemo svakih šest meseci do godinu dana sa novom vakcinom. To znači da bi pored svih do sada primljenih vakcina za par godina imali u sebi 20-30 raznih doza vakcina.
Da li je i onda to mala doza žive?
јануар 5, 2010 у 01:42
Аутизам код деце и вакцинација
Линк ка видео клипу на:http://www.youtube.com/
Видео клип можете скунути веома лако пратећи ово упутство.
Овде се баш говори о Thiomersal-u, деца се “затрпавају” њиме путем све већег броја вакцина и вакцинација у Америци.
Robert F. Kennedy Jr.
Водитељ:
Robert F. Kennedy Jr.
Шта рећи.. лудило.
јануар 5, 2010 у 14:00
Valjda će to ludilo jednom da prestane, kako kaže voditelj, za 5, 10, 20 godina. To je sada toliko postalo očigledno, da samo potpuno neinformisan ili lakomislen čovek može poverovati u njihove laži.
Malo im je para od obaveznih vakcina, pa hoće ceo svet da vakcinišu protiv H1N1, i to dva puta! Ako se javnost uskoro ne pobuni, njihova pohlepa neće imati granice.
јануар 9, 2010 у 23:06
Nebojsa,
ne zelim da se ovako dopisujem i necu kasnije da odgovaram na postove ako ih bude jer vidim da se cela prica vrti u krug… Ti smatras da je sve ovo neka teorija zavere da se desetkuje ljudska populacija i OK, to jje tvoje pravo, ali da li mislis da uz svu danasnju tehnologiju isti ti koji su smislili ovu ‘prevaru’ sa vakcinama, ne mogu da pronadju suptilniji nacin od necega ovoliko javnog? Zar mislis da, ako s vec toliko mocni, ne mogu da necim kontaminiraju recimo voce i povrce ili ‘Milka’ cokoladu, ili dr proizvode koji ne podlezu takvoj kontroli?? Ne vec su resili da to urade sa necim sto prodje hiljade kontrola do krajnjeg potrosaca! Da bi ljudi koji citaju ovo stekli pravu sliku i da bi imali na osnovu ceega da odluce, zasto ne postavis i neke linkove gde govore ljudi koji su drugacijeg misljenja? pa i takvih ljudi je makar isto toliko koliko i onih koji govore protiv vakcine.
Na kraju, svidela mi se konstatacija ministra zdravlja g-dina Milosavljevica kada ga je voditelj pitao ko ce biti odgovoran ako se pokaze da je vakcina loseg kvaliteta i ima nuspojave, on mu je odgovorio time sto je rekao da ako javnost ocekuje da on bude odgovoran za to, onda i svi koji se tako zdusno zalazu da se vakcina ne primi i koji sve rade da se ljudi odluce da je ne prime, treba da se osecaju odgovornim za svaku smrt od ovog gripa jer vecina ljudi nije primila vakcinu upravo zbog zalaganja tih ljudi!!!
I ako hoces da mi kazes kako ti ne zelis nikoga da ubedis da ne primi vakcinu vec samo da im obezbedis cinjenice, ne gubi vreme jer da je tako, onda bi postavljao i linkove gde se moze cuti i videti i neka lepa rec o toj vakcini…
hvala i svako dobro
јануар 10, 2010 у 13:36
@ Бранко,
Слушај лафе одговорићу , због других, детаљније на твој коментар, не због тебе, који у “културној” форми иде да вређа моју личност, јер ме проглашаваш теоретичарем завере, и цинично кажеш као “имам права на то”, без обзира што мој сајт врви од аргументације доктора који причају против вакцине, ја то само преносим, а теоретичари завере су болесни људи који без икакве аргументације причају против вакцине, у некој психози. У том случају би они без икакве аргументације доктора који су против ове вакцине за свињски грип, причали нешто овако:
Е, то би био тај лудак “теоретичар завере”…
А овако прича онај који аргументовано указује на нежељене последице од вакцине, што је а-р-г-у-м-е-н-т-а-ц-и-ј-а! Он каже..
Бранко ти кажеш:
Шта бре има ја теби да кажем, кад си недоказан, јер зашто не поставиш јавно то исто питање и Милосављевићу, само обрнуто, који стално прича исту причу? Зашто он са Тијанићем не обезбеди ширем аудиторијуму чињенице које говоре доктори против вакцине, где се може чути и видети како Др Бранислав Несторовић, шеф одељења за плућне болести на дечијој киници у Тиршовој говори, да по закону труднице не смеју да приме вакцину против грипа!!! По закону човече!!! А Милосављевић и Кон говоре да се труднице могу вакцинисати! Зашто себи и Милосављевићу не поставиш то питање, па да тако најшири аудиторијум одлучи зашта је, затим наше труднице, будуће мајке, а не да он, Милосављевић само износи своју причу без сучељавања са веома квалификованим докторима као што је храбри и савесни ДР Браниослав Несторовић, коме је он дао ембарго на јавне наступе! Зашто Милосављевић не да шансу трудницама које носе своју децу и наша будућа покољена, да чују на ТВ у некој емисији ове речи др Бранислава, па да тако труднице виде шта ће да раде? А не да као одговорни министар здравља са својим епидемиолозима пропагира да се труднице могу вакцинистати, иако је то противузаконито! Ризикујући тако њихово здравље и здравље њихове дечице!!
Др Бранислав каже:
што се може и чути овде:
За труднице су вакцине против грипа законом забрањене…!
Буди сигуран, да ово није тачно, овај храбри доктор не би био више доктор!
Зашто се не запиташ зашто то Милосављевић не објављује и пропагира на ТВ, или да пусти докторе да причају о томе, рецимо храбри и часни Др Бранисалав? Такви попут Др Бранислава треба да буду министри здравља, а уосталом и сам Др Бранислав каже да није за потпуно избацивање вакцина, већ само за оне које су лоше и непотребне!
Па мајку му, ради се о нашим женама, трудницама, имају макар права ово да чују јавно, да то буде одобрено од министарства здравља, да на РТС-у ово чују све труднице, зар не?! А знаш да попујеш Небојши да треба да прича лепо о вакцинама?!
Е, баш си инспиративан… припремам још материјала, аудио секвенци, а ти Бранко лебати, јави се на сајту Министарства здравља и запитај Милосављевића зашто он не организује емисије где би се појавили доктори попут Др Бртанислава и слични, и оне које он изабере, који су за вакцине, да народ то гледа, па да одлучи.
Мени кажеш да причам једну причу, а испред носа ти је исто једена иста прича од одговорног министра који има на располагању моћнији медиј, телевизију!!
Зашто је вакцинација против свињског грипа доживела фијаско у Европи Бранко? Небојша је крив, је ли?
А можеш Милосављевићу на адреси министарства здравља да проследиш и овај чланак:
Истрага пандемије А Х1Н1
А вест почиње овако:
јануар 10, 2010 у 14:11
Iako ja nisam Nebojša,
ne mogu da ne primetim neka neslaganja u Vašem postu.
Odmah kažete da nećete ovako da se dopisujete, ali sama činjenica da ste poslali odgovor, meni govori o tome da nešto želite postići na ovaj način. Svi koji prate ovu temu, sigurna sam u to, žele da čuju i drugu stranu priče. Pa gde su vam linkovi do tih argumenata, da se informišemo? Ili navodi makar?
Ovo izgleda ne kao teorija zavere, nego kao zavera. A za te hiljade kontrola nisam sigurna, jer ni jednoj nisam prisustvovala. Takođe ne znam nikoga ko jeste. Ako imate neki snimak ili dokument u šteku rado bi ga videli. Ili svedoka, ne morate nam navoditi ime…
Hajde Branko, ubedite me/nas da se vakcinišemo, najbolje što umete, jer niko ovde nema ništa protiv argumenata.
Pozdrav i svako dobro!
јануар 10, 2010 у 23:47
Jelena,
Што се тича тих “хиљаду” контрола то изгледа овако. Говори Др Мила Јовановић, ћерка чувеног доктора Тодора Јовановића:
Како се контролише састав вакцине?
Транскрипт говора Др Миле је овај:
Комплетан говор ДР Миле можете погледати доле:
Todoxin – Истина о вакцинама
Ево и њеног оца, славног Др Тодора Јовановића који има најбоље резултате у лечењу Сиде. Имате 5 повезана видео клипа па одгледајте то:
Др Тодор Јовановић
http://www.youtube.com/watch?v=U3IVF9LoaNI
Бранко као нешто тобоже прети Миилосављевићевом изјавом да ћемо ми који само преносимо ставове лекара против вакцине да будемо одговорни ако неко умре, а не вакцинише се, без обзира што ми сви кажемо да иако смо лично против вакцине, баш ове против свињског грипа, да свако треба да одлучи сам за себе. Нема шансе, свако одговара за свој живот, јер глава му служи за размишљање и доноси одлуку за себе. Управои смо ми одговорнији, јер износимо ставове лекара о штетности вакцине које Милосавњевић управо прећуткује!. Чак о томе говори исто тако још један доктор министар здравља у Пољској, Др Ewy Kopac, на челу са експертом професором Brydakom, експертом и специјалистом који је радио на грипу преко 40 година.
И још само да питам Бранка:
Ко ће да одговара за евентуално тешке последице и смрт од вакцине ако се то не дај боже деси код неких трудница, а законом је забрањено вакцинисати труднице против грипа?
Да ли је ико одговарао када је неко умро од сезонског грипа, а био је вакцинисан?
Ко ће да одговара ако се деси да неко буде вакцинисан против свињског грипа, а умре од њега?
јануар 11, 2010 у 12:55
Замислимо једну имагинарну ситуацију у којој промотери вакцине (и профитери од исте) уоче овај изванредан сајт и засмета им беспрекорна евиденција и аргументација којом се дошло до ИСТИНЕ. Могуће је да би онда покушали да на културан начин унесу сумњу у напоре онога ко народу предочава чињенице (само потпуно отупели људи верују великим медијима које плаћа велики бизнис) и то на тако високом професионалном нивоу да би, да је среће, Небојша био давно постављен за уредника информативног програма у јавном сервису, који по дефиницији треба да брине о потребама народа.
Што се тиче воћа, поврћа, меса, чоколада, бомбона и осталих шећерлема Бранко (?) је на добром трагу и у том смислу требало би истражити да ли је усвојен Codex Alimentarius који ће представљати правни темељ за глобални нутрицид.
А питање ко ће и ко би требало да одговара је чисто реторско питање: У земљи у којој се народ третира као гомила имбецила и у чијем ће се Парламенту ускоро усвојити европска Деклерација о Сребреници (упркос свим супротним доказима који су се у свету у међувремену појавили а који се код нас упорно и систематски прећуткују и забрањују), у којој се одиграла тотална пљачка свега што можемо замислити, у којој народ гладује а хапсе се они који су најмање криви (срамота је што се хапсе хирурзи и лекари који су узели мрвице а трунчица сумње не пада на велике зверке и оне који раде за фармакомафују; што се хапсе они који протествују због неисплаћених ратних дневница а уживају они који су земљу довели на ивицу пропасти, који је распарчавају и усвајају деклерације против сопственог народа и против истине) нисмо могли пожелети боље од овог отвореног прозора који нам је Небојша дао на дар.
И, надајмо се да ће комисија на европском нивоу представити бар делимично систем мрежа и односа чији су интереси стајали изнад здравља и живота људи на планети. (Имамо коначно и мало среће јер је ствар глобалног карактера; у супротном верујем да би, као и у случају осиромашеног уранијума, акција била третирана у духу ослобађања од оних који нису вредни жаљења. )
јануар 11, 2010 у 19:13
Biljana,
Хвала вам на подршци и похвалама.
Бранков покушај је невешт покушај моје дискредитације на психолошкој основи, да скрене пашњу да “ја убеђујем људе” , не аргументи којих има мали милион, јер ето не “пишем лепо” о вакцини. И тек кад би ставио и лепо и лоше о вакцини, тек би ми онда веровао. Не аргументима, не стручним анализама доктора са мојим коментарима, већ мени, да ето као обезбедим читаоцима чињенице, и за, и против, док истовремено се не пита зашто Милосављевић и његова епидемиолошка група, не ради то исто, јер имају моћнији медиј него што је интернет.
Наравно, немам нјишта против што је Бранко “за” вакцине, свако има слободу да одлучи шта ће, али нисам сигуран, по тону његовог коментара, да нешто слично барем у мислима каже за Милосављевића, рецимо:
Међутим, не вреди више ни строга контрола медија, људи више не верују ништа великим тв станицама, већ се упућују на интернет. Али нас ова наша тоталитарна власт држи у оковима “позиционо-опозиционог” робства. Принуђени смо да живимо у њиховом паралелном виртуелном свету,али неће то још дуго да траје, лудилу ће доћи крај…!
Када би неко са здравим разумом и поштењем био на челу РТС-а, пропаганда лажи око свињског грипа и којечега од стране светских медија, разбила би се брзо и аргументовано, јер пропаганда тих лажи је у великој мери на аматерским основама, зато се и светски медији строго контролишу, али са овим гриповима су крахирали, и то глобално! Но разбиле би се и оне суптилније лажи, око владања људским умом, итд…
А што се тиче Codex Alimentarius овде се могу погледати преведени видео прилози о томе:
Ubojice covjecanstva – Sto je Codex Alimentarius? 1/6
(Кликните на предзадњи квадратић you tub плејера, да гледате презентацију преко целог екрана)
А са сајта једног мог имењака, можете прочитати и текст превода:
http://nemizr.wordpress.com/2009/12/19/codex-alimentarius/
јануар 14, 2010 у 08:42
За све оне који мисле да код вакцина постоје хиљаде контрола, нека погледају овај кратки део са предавања Аните Петеке.
Ово је исечак са конгреса против вакцина који се одржао у Женеви 2008-ме. Добро погледајте овај део, јер ради се о томе да само фармацеутски произвођач зна потпуни састав вакцине, пошто је по важећим законима то његова “пословна тајна”, тако да није у обавези да да списак са потпуним саставом вакцине институту који одобрава ту вакцину у промет, да је безбедна!? Да лудило буде још веће, Институт коме се шаље вакцина на одобрење, такође не проверава састав вакцине, а одобрава је да је сигурна?! Јер… све је “по закону”?!
Вакцине: Састав вакцине је “пословна тајна” произвођача вакцине, и све је по закону !?
(Кликните на предзадњи квадратић you tub плејера, да гледате презентацију преко целог екрана). Линк ка видео клипу на:http://www.youtube.com/
Цело Анитино предавање, можете погледати овде.
јануар 18, 2010 у 13:43
sutra deca pocinju da primaju vakcine ja se plasim jer sam cula da ima zive hg u njima od koje se moze umreti….. dali bi trebala da primim vakcinu….
јануар 18, 2010 у 22:07
ana,
Поразговарај са својим родитељима, они су одговорни за тебе.
јануар 19, 2010 у 17:30
Драга Ана, вакцинација малолетника по закону не може да се изведе без потписа родитеља.
Има доста материјала за читање на овом сајту, као и шире на ‘интернету’, мада можеш, такође, са родитељима или без њих, да се распиташ и код сваког доктора.
Ја ти нисам неки паничар, па се до сада нисам вакцинисала ни против ‘обичног’ грипа, што теби и није нека препорука, већ само моја констатација.
Свако добро и јави шта си урадила.
ПС. Жао ми је што се г. Бранко није више јавио, било би ми драго да чујем уверљиве речи „у корист“ вакцине за превенцију свињског грипа.
фебруар 3, 2010 у 11:50
mamu vam vasu necu primati vakcinu svi oni hoce da nas povade gde ova drzava ide!
април 19, 2010 у 23:35
……
октобар 18, 2010 у 23:44
Slabo cita srpski, ali ovo je ok .
октобар 18, 2010 у 23:52
Ипак знаш српски, одакле си? Да ниси странкиња која учи српски?
јануар 12, 2011 у 12:18
Veza MMR vakcine i autizma – PREVARA!!!
Pogledajte vise na:
http://bit.ly/eo3ysd
јануар 12, 2011 у 14:09
Marija,
Знате шта, ја практикујем да се овде све лепо објасни на српском а не да се да текст на енглеском и да се каже то је превара. 90% људи који читају овај блог не зна енглески.
Текст сам разумео. Ок, ако ви мслите да нема везе између ММР вакцина и аутизма то је ок, то је ваш избор, вакцинишите децu шчим желите, и колико желите, то је ваше право. Но, многи не мисле тако на основу стручног матерјала који су дати на овом блогу и широм интернета.
Узмимо само један податак који је изнео доктор Бранислав Несторовћ лично, шеф дечје кликине у Тиршовој, на једној трибини, то се може погледати овде.
Рекао је да се религјска групација под назовом “Амиши” не вакцинише против било чега, ни деца, ни одрасли, то им не дозвољавају њихова уверења и смисао природног живота којег практикуј. Живе у својим заједницама у природи и једу потопуно органску храну, непрскану, не вакцинишу се итд…
Никад њихова деца нису боловала од болести и инфекција против којих се вакцинишу деца западне идеологије, нема ни говора да њихова деца имају аутизам. Наравно, све се односи и на одрасле што се тиче вакцинације.
Ето, то је то, довољно да се схвати све око вакцинације, аутизма и свих тих болештна. Али добро, сви који мисле да је вакцинација спас, ок, то је лично њихов избор, нек се вакцинишу.
Истражвања су неумољива, али…
S.O.S. zdravlje – 4.dio – Cjepivo i autizam? 2/11 (15/27)4