Није ми циљ да објављивањем видео прилога од Др Јована Деретића:”Забрањена Историја Срба” доказујем да су Срби најстарији народ, да су сви на свету Срби, и да су амебе Срби. Ово истичем одмах на почетку, јер чим се неко усуди да Србима укаже да они не да не знају своју историју, већ да има и пуно фабрикованих лажи које приказују потпуно искривљену историју Срба ( и не само Срба), одмах се појаве испрани мозгови и душебрижници утеривања кривице Србима зато што су Срби, и као такви увек некакав реметилачки фактор, и на Балкану и у Европи, и целу ствар омаловажавају и исмејавају као ето, стално се Срби позивају на ту прошлост и оптерећени су тиме да су најстарији народ, да су сви Срби, и амебе су Срби и све тако…
Наравно, неко то ради зато што му је дугим погрешним и искривљеним историјским образовањем испран мозак, а има и доста оних који би да очувају своје угодне ухлебљене позиције у хипокритичном и дилетантском Српском политичком естаблишменту као заступници идеје да Србима стално треба убризгавати у свест како су као народ нико и ништа, тиква без корена, и да им се зато све лоше и догађа кроз историју.
Циљ ми је да Деретићевим предавањем укажем људима како стварно и постоји завера над Србима у смислу искривљеног и лажног приказивања њихове историје, као и историје Словена, не би ли се Срби са својом слободарском свесћу укротили као народ, да им се избрише самосвест, и културна, и национална, да се лажима прикажу као неки варвари и да се самим тим у Српским главама дизајнира потпуно другачија безлична и аморфна слика о њима самима, заправо да ти људи постану како Деретић каже:”тиква без корена”…ти си нико и ништа и може да те “шутира” ко хоће…
Старо правило гласи:
“Ако хоћеш да уништиш неки народ, уништи му истортију“
Др Деретић нема могућности ни да докаже да је званична Историја Срба, почевши од Берлинског Конгреса, потпуни фалсификат, јер да је то заиста лаж, он је то увидео проучавајући Античке историчаре који још 18 година после Христа помињу у својим списима постојање Срба на овим просторима, а Деретићу је проблем у доказивању тај, да не може да докаже било шта, јер у Србији у библиотекама нити постоји стручна литература Античких писаца као што су Плиније стари и остали Антички писци.
Антички писци нису превођени ни на један савремени језик. Сву Античку литературу коју је Деретић проучавао, проучавао је у иностранству.
Прво је савладао Француски и Енглески језик због животних потреба, а касније и курс Латинског и Старогрчког, да би читао и проучавао све Античке писце.
Сваки Антички писац је помињао Србе!
1972-ге Деретић долази у Србију и давао је разним издавачима понуду за издавање књиге, и свих неких девет тадашњих издавача је то одмах одбило без и да виде рукопис!?
Први том:”Историја Срба” Деретић објављује 1975-те, а 1977 и други том. Обадве књиге су биле забрањене у Југославији иако се у тим књигама говорили о Античкој историји. Ако би неко случајно прошверцовао ту књигу, милиција би то заплењивала.
У САД Деретић објављује своје главно дело:
које се темељи на светом писму. У тој књизи је потпуно завршио циклус Библијске етнографије, те је тако отишо и даље од чувеног Античког писца Бохардуса који је сматран за најбољег Античког писца Библијске етнографије.
Деретић је издао и књигу:
За наше историчаре Деретић каже:”…од Немање [ Стефан Немања (1113-1199)..] нешто и знају, а пре тога…ништа…!”
Он каже да ни један професор Универзитета не зна где је била престоница Србије пре Немањића ако то претходно у разговору са њим није сазнао.
Престоница Србије пре Немањића био је Скадар и то више од 1000 година, каже Деретић.
Он још истиче да је период пре Немањића малте не био забрањен за проучавање.
Има један детаљ што истиче Деретић…мапе Немањићеве државе прављене су, код нас, тек после Берлинског Конгреса (Берлински Конгрес од 13.06.1878 – 13.07.1878).
Рецимо, за Душаново царство из тог доба, Холандска мапа из 15 века је за пола већа од мапе коју су по диктату Берлинског Конгреса урадили наши Станоје Станојевић, Стојан Новаковић и Владимир Ћоровић…!?
По том диктату, граница је била постављена на Дрини, а била је на заправо на реци Крки.
Прича о сеоби Словена прослеђена је тек после Берлинског Конгреса, а пре тога није постојала!
Затим, прича о Константину Порфирогениту као о историјском веродостојном извору, дошла је такође после Берлинског Конгреса, када је Стојан Новаковић био министар просвете.
Деретић каже да је то тотални фалсификат наручан под покровитељством Ватикана против шизматика Православаца ( о томе ћете детаљније сазнати из видео клипа). Ту историју заправо није писао Порфирогенит који је био Византијски цар, а не историчар. То је њему по наредби Ватикана придодато, као да је он то писао, а то су у ствари писали неки Хрватски фратри који такође нису историчари, већ су то писали по неком чувењу, тако да је од историје остала само нека папазјанија, где је чак и до 200 година помешано и побркано у хронолошком временском току догађаја, а при томе су и помешане личности, јер су све писали по неком чувењу, каже Деретић….
О Титу
У архиви “American Office Of Strategy Study” која је била претходница CIE…Деретић је нашао податке, записе и фотографије о правом Јосипу Брозу из Кумровца, и о овоме кога смо ми знали као Тито.
Прави Јосип Броз и овај наш Тито, немају никакве сличности. Онај прави из Кумровца имао је црне обрве и црне крупне очи, велике и округле, док овај лажни сви знамо да је имао плаве очи.
Овом лажном Титу право име је било Валтер, а презиме Вајс, и пореклом је био Пољски Јеврејин из околине Кракова. Но, он је рођен у Америци у Бруклину код Њујорка где се његова породица доселила. У кући су говорили пољски, а Валтер је научио и Јидиш, Енглески…знао је језике.
Даље…
Отишо је са Јеврејима из Њујорка у Совјетски Савез да помогне светску револуцију. Тамо је убачен у спољну службу НКВД-а при Совјетским амбасадама.
Прво службовање му је било у Кабулу, друго у Техерану, треће у Анкари, четврто у Истанбулу при Совјетском конзулату…
Одатле га Коминтерна као делегата шаље у Загреб да помогне обнову ЦК КПЈ који се био распао. Прави Јосип Броз Тито из Кумровца је стрељан у Барцелони 1939-те године, јер је био оптужен за ликвидацију комунистичких кадрова. То нико није знао пошто је све било тајно урађено!
Тада су у Загребу: Хебрант, Бакарић, Копинич, и од Срба Ранковић и Чолаковић, стали иза тога да је овај Валтер прави Јосип Броз Тито, значи Генерални Секретар КПЈ.
Валтер није смео да обавести Коминтерну да се он сам прогласио за Генералног Секретара КПЈ, као да је сад он прави Јосип Броз.
Стаљин је 1941 захтевао да му се да извештај до Јесени, ко је Генерални Секретар КПЈ. Када је сазнао да је то Валтер, послао је Мустафу Голубовића да га ликвидира. Међутим…Голубовића је откуцао Гестапо, тако да је Голубовић био убијен.
Ето…то је тајна о Титу каже Деретић…
Берлински Конгрес и сеобе
Од Берлинског Конгреса (13.06.1878 – 13.07.1878) па надаље, прекида се права историјска нит наше Српске историје, све је окренуто наглавачке и тек тада долази прича о сеоби Словена, не пре!!
Та прича нас је приказала да смо дошли у туђу земљу, а не да смо аутохтон народ који је одувек постојао на овим просторима.
А да смо одувек присутни овде говори и списак за регрутовану војску Римске Империје из 18-те године после Христа! Деретић је проучавајући Античке писце код Плинија открио тај списак где се појављују имена Српских племена! Детаљније о свему томе сазнаћете гледајући видео материјал.
Али,…по причи са Берлинског Конгреса, Срби су на овим просторима дошли у 7-ом веку иза Карпата. Драгољуб Антић, научник који данас ради у Винчи, вршио је математичку анализу кретања народа и великих армија.
По тој анализи, војске се могу кретати, али не и Народи.
Војници могу да заплене храну у неком селу, да се прехране, али кретање народа је нешто друго. Поставља се питање, како ће се толики милионски народ прехрањивати током сеобе, како ће теглити толику храну?
Да би се народ прехрањивао, потребно је да на сваких 25км. постоји нека прихватна станица за прехрањивање, а да је и тако…ко ће уопште прехрањивати други народ?
Дакле, није се могао народ кретати, већ само ратници.
По тој причи са Берлинског Конгреса, речено је да су Словени населили простор од Јадрана до Татре.То је огроман простор. Да би се тај простор населио тај народ би морао да буде вишемилионски! Одакле…
Осим тога, поставља се питање староседеоца, јер ко ће прихватити толике дошљаке? Деретић наводи, да ни један од тих који су писали о сеоби Словена, нису описивали ни једну битку са староседеоцима. Да се толики милионски народ стварно доселио, морао би да храну узима од других, јер да би се плодови сетве и жетве реализовали, потребно је да прође 6 месеци.Али, да ли би ти староседеоци баш давали храну, толииким масама, морао би да се води неки рат, битка.
Константин Порфирогенит ( 905 – 959)
Само ћу укратко рећи оно што је Деретић изрекао о лажној историји за нас Србе, од Порфирогенита. Нешто сам споменуо, али да додам и следеће…
1611-те,… по налогу Ватикана настаје спис под називом: “О народима”. Тај спис нису писали историчари, већ се то писало по неком чувењу, по неким причама како се тим фалсификаторима и допадало. Ту је, каже Деретић, побркано све, и личности, и догађаји, прескакано је и по два века у односу на право време догађања. Затим, све је то после приписано Порфирогениту који није био историчар, већ Византијски цар. Он није ништа писао из историји, већ је само оставио два списа свом сину, први је био о церемонијама на двору, а други о административној подели царевине.
Затим, свима је наметнут Порфирогенит као једини мугући извор за историју Словена, дакле и нас Срба, којег се сви упорно држе ко папагаји, а у самом спису су све саме небулозе, што говори о научном неутемељењу, јер ако су сви Антички историчари помињали Србе у својим списима, зар то не говори о завери над истинитом историјом нас Срба, не о теорији завере…?
Зашто ми у Србији, у библиотекама, немамо Античке писце и историчаре на основу којих би могла да се на научним принципима хронолошки проучава историја…?
Деретић наводи случај из садашњег времена да је у уџбенику из историје који је написао Раде Михаљчић, редовни професор на Београдском Универзитету, а рецензент је био Сима Ћирковић, академик, где је тачно подешена лекција онако како Шиптари врше пропаганду о Великој Албанији!
“Е то није незнање, то је намерно учињено”…говори Дерертић…
Када је то открила организација Српске историјске школе на челу са Деретићем, упутили су протестно писмо тадашњем министру просвете Вуксановићу, да се ради о фалсификовању историјских чињеница. Вуксановић је само механички одговорио да је све то урађно по стручним налазима и одобрењу тог тог и тог,…..
Из Српске историјске школе су остали запрепашћени, видевши да он ништа не разуме нити зна! Чињенично и конкретно, као министар просвете, Вуксановић не зна о том фалсификовању података ништа…!
Заправо, све одобре да се ради, и после нико не контролише веродстојност и истинитост података, када је реч о овом конкретном случају.
Забрањена историја Срба
И да не дужим даље, пре него што погледате видео материјал, да вам кажем да Деретић говори и о БИХ, о Црној Гори, о Косову и Метохији, о Албанцима, о Шиптарима, о Европској Унији…
Линк ка видео клипу на http://video.google.com/
Преузми видео клип (140 мб.)
Ко се не снађе око скидања видео клипа, јасно упутство о томе може се прочитати овде.









































април 3, 2009 у 18:47
Занимљив навод из песме дубровачког властелина Рањине (16. век):
http://solaric.wordpress.com/2009/03/05/2752av/
април 3, 2009 у 18:50
ПЈЕСНА О ДРЕВНОСТИ СЛАВЈАНА од Павла Соларића (поч. 20. века), иначе једног од најобразованијих Срба тог доба:
По језику (и прави суд), ми смо пређе Грека,
У Азији, више Раја и његови р’јека,
Висили се са престоли и словом цвјетали,
Писмо наше не примили, но другима дали.
Черног мора брег сјеверни жилишта Славјана,
Као Кавказ, преко Истра всегда втора грана.
Но случај, ка’ и ина, наша разсну царства, 55
Разжену нас и см’јешају у крјепча варварства.
Многима се име затре, многи ново приме,
Многи језик свој изгубе, и божества с њиме.
Разботјеју опет неки, као пустиње красна,
Опет в’јенац свој обрјете с жезлом царска рјасна.
Све од Истра до Истрије, нижи виши страна,
Од Бојара до моравски и даље Славјана.
април 3, 2009 у 19:12
Да, лепо је и истинито зборио наш Соларић. Ми тек треба да се упознамо са његовим делима.
април 3, 2009 у 22:13
Небојша, до пре недавно нисам нија сам знао за њега. П.Соларић је нарочито игнорисан од стране режимског књижевног критичара Скерлића који је Српски Књижевни гласник претворио у политичко-идеолошко гласило. Један од сасвим заборављених магова је и Антун Фабрис, иначе Србин католик са Корчуле одн. Дубровника, где је уређивао лист Дубровник. Немам обичај да некоме ласкам али твој ме рад и залагање подсећа баш на Фабриса. Чланак из Српског Књ. Гл. о том изузетном и пожртвованом новинару и књижевнику:
http://solaric.wordpress.com/antun-fabris/
април 3, 2009 у 22:33
Соларићу,
Нисам чуо ни ѕа Фабриса, али ако те мој рад подсећа на његову пожртвованост, хвала ти.
Прочитаћу сад овај чланак о њему што си линковао.
Поздрав.
април 4, 2009 у 19:02
Небојша, пошто је чланак о Фабрису прилично дугачак издвојио бих, ако дозволиш, један одломак који сам имао у мислима у предхопдном коментару:
„А требало је често бити консеквентан и смео, у оној по Србе страшној политичкој атмосфери у Дубровнику од 1899 па дуго на овамо, која се дај Боже поменула а не повратила; а Фабрис је био смео (то су му и противници признавали), и против својих интереса често, и у пркос разноструким опасностима.
Још свему томе додајте оно што га је највише пекло, његову унутрашњу патњу, опет као јавног радника, то што је гледао како бедно стоје српске ствари, упркос свима плановима и тежњама његовим. Као патриота, желео је пуно ; као политичар, тражио је позитивне путове да ма најмању жељицу оствари, бадрио је да се створе ма у колико повољније прилике за наш злосрећни народ, ма само толишно да се лакше и срчаније издржи даља борба, а сваким даном гледао је како, поред местимичног и спорадичног подизања главе, народ његов пада, малаксава, одустаје од борбе, губи терен који је једанпут тобож чврсто ухваћен. Са својим свесрдним а скромним, стварним патриотским жељама, он често није био задовољан ни стањем у Далмацији, ни стањем у осталим српским покрајинама.”
април 9, 2009 у 21:01
Краћа биографија цара Ликинија, Дачанина:
Flavius Galerius Valerius Licinianus Licinius (c. 250 – 325) was Roman emperor from 307/8 to 324.
Of Dacian peasant origin, born in Illyria,… After the death of Flavius Valerius Severus, Galerius elevated Licinius to the rank of Augustus on November 11 307. He received as his immediate command the provinces of Illyricum, Thrace and Pannonia.
Врхобрезнички родослов о цару Ликинију:
Константин, док је царствовао у Риму, имаше бољарина некојега Србина, по имену Ликиније. И Дајет јему сестру своју Константију за жену.
Препис родослова у издању Друштва Србске Словесности, 1853 г :
http://solaric.wordpress.com/2009/04/09/16501853/
јун 27, 2009 у 14:09
Пиши ЦИРЛИЦОМ!!!
јун 27, 2009 у 15:49
Ваљда ћирилицом
јул 7, 2009 у 11:34
Све у свему, лепа расправа и добра тема.
Проблем је што до званичних, аутентичних, записа из времена пре примања Хришћанске вере скоро да не можемо или уоште неможемо доћи. Нигде и ни на који начин. Поставља се реално и тешко питање: како нашем, или било ком, просечно образованом човеку објаснити да историја коју је досада знао није баш тачна.
У нормалним условима је то јако просто, позовете се на литературу и то је то.
Узевши у обзир да ми немамо услов за тако нешто, оваква расправа и писање се своди на на, ето, битку са ветрењачама.
Молио бих да у наредним коментарима дате, уколико их имате, више линкова са којих би могло преузети информације, нарочито за период пре хришћанства. Казем ово са једним јединим разлогом. Узевши у обзир да сви, или већина знамо као је написана историја вере итд, потребно је знати и оно што је било пре ње.
Веровали или не, историја за већину почиње са Душаном, а за остатак са Лазаром. Не умањујући, далеко од тога, њихове заслуге и важност личности, покушајте са доста материјала, укколико постоји из времена пре њих.
јул 7, 2009 у 20:03
@Саша,
Ево, да ти ниси дао овај коментар, ја би ко зна када дао на увид овај видео докумнтациони материјал у којем може да се сазна што шта о заиста фрапантним лажима и тенденциозном искривљавању, не само наше, Српске историје, већ и историје Словена.
Ето, ти си ме инспирисао да то урадим, твоја потреба за истином. Урадио би ја то, али вероватно нешто доцнје.
То се само види колико је блог, сајт и интернет, интерактивна ствар и како повезује људе и њихове идеје, трагалаштво, потребу за сазнавањем истине и стваралачког истраживања у том правцу.
Тешко се овде у Србији долази до аутентичне литературе о добу пре Хришћанства, јер су то обрађивали Антички писци, а ту литератуту не можеш наћи, јер је склоњена.
О томе може лично посведочити сам Деретић када је покушао у нашим библиотекама да нађе неку књигу од Античких писаца:
Трибина Сербоне – Српске историјске школе
ДР Деретић је то проучавао, контактирај њега, а и остале који говоре у овој видео презентацији. Ту се могу чути разне информације о литератури око лажне историје Срба, постоје и књиге са обимном грађом и факсимилима са оригиналних докумената, те књиге могу да се купе, а што се тиче Деретићевих књига, потруди се да их нађеш, у горњем тексту имаш наслове тих књига, а ако ја сазнам неку корисну информацију, даћу је у коментару на ову тему.
Поред Дретића, постоје и други аутори који су проучавали праву историју Срба на основу аутентичне архивске грађе и историјских списа, а један од тих аутора је и задивљујућа Олга Луковић – Пјановић, која је упорно и предано 40 година радла на грађи о нашој историји, и као резултат тога је њена књига “Срби народ најстарији“ Многи на први мах одмах погрешно схвате наслов ове књиге, јер јој само по себи није циљ неко пуко доказивање да смо ми најстарији народ, већ, када се чита ова књига наилази се на обиљње чињеница и докумената који говоре да смо старији народ него што је “прописано“ од “светих мудраца“ са Берлинског конгреса, као и о многим детаљима о нама самима из наше културе и историје, који су непознати тзв историчарима, нашем народу и јавном мњењу.
Каква је поента чак и да смо најстарији народ, кад смо сами себи најгори “непријатељ“, јер ми уопште нити знамо своју комплетну и праву историју, (а питање је колико просечан човек познаје и ову званичну), пре Немањића и дубље, а знамо да се спрдамо са њом и са свим оним прегаоцима који мукотрпно покушавају да нам открију истину, проглашавамо их за лудаке и ретарде, а нико не жели да оповргне њихове историјски документоване доказе за то што тврде, па да тако докажу да су лудаци и да им запуше уста за сва времена, и све се окреће на сада тако депласирану “теорију завере“…а људи нуде аргументе, документе античких писаца, све саме документе и архивску грађу за оно што су проучавали, за оно што тврде и иза чега категорички стоје, а не неку своју умоболну конструкцију.
Старо је правило:
А ми смо више него сведоци тога за сво ово време, од нас су направили дивљу стоку, хорду дивљака и кољача без историје, дошли смо “од негде“… питај бога одакле. Сви су нас редом убијали и клали, и “савезници“ , и “браћа“, и непријатељи, а ми испадосмо најгори…кажу геноцидан народ!??
Мало морген!!
Ево, и данас смо сведоци новог кривотворења историје које је у току, шиптари почињу причу да су Српски манастири на нашем Косову и Метохији уствари Византијски, а овде се званично ћути, нема реакције, али када се говори о Европској Унији, свима су пуна уста.
Ако се ми не боримо за своју истину, ко ће…?
У противном…нестаћемо из историје као народ, бићемо расејани по свету ко сада Курди, или још горе, као Роми…!
Свима препоручујем да пажљиво погледају ову видео презентацију, и чуће што шта интересантног, о лажима сеобе, о лажима Порфирогенита који није ни био историчар, али се зато наши званичници и академици ко папагаји држе њега, а где ја научно и објективно изучавање историјске грађе, не почиње истотија са Порфирогенитом!
Узгред буди речено, сам Порфирогенит нема ништа с’ тим, јер кроз њега говоре Ватиканска “уста“, да смо ми некакви дошљаци на овим просторима, а на аутохтон народ, Порфирогенит нам је само подметнути “неприкосновени историчар“.
Зашто се забија глава у песак око овога…?
Чућете научника из Винче, Драгољуба Антића, који се такође помно занима за историју, он је својим математичким аналазима доказао да су сеобе толиког милионског народа биле немогуће! Зашто ни том чевеку од наших силних “зналаца“ нико не изађе на “мегдан“, научно, аргуменовано, као и он што ради…?
Па дошли би до истог закључка, и то је оно што је “опасно“.
Када се слушају сви ови људи, није проблем да човек схвати да је званична историја о нама и самим Словенима пуна лажи, чак неке одмах уочљиве, јер су на тако уочљиво површном нивоу, већ да се психолошки суочи са чињеницом да смо се ми највише лагали сами са собом, и то онако званично, академски.
Данашњи најмлађи нараштаји, тако им се сервира, с коро да и ништа не знају о историји свога народа. Нису они криви за то, већ старији који им остављају само пустош и мизерну свакодневницу, тренд тривијалност и “хистерију“ масовне естрадне културе, спорта и спектакла.
А о наркоманији да и не причамо, у порасту је све више, млади животи просто нестају у трен, чим узмеш фикс, готово је, после је касно…
И шта ће онда неко овде након 20 година да зна о себи, о својој култури, историји, аутентичности? Скоро ништа, јер ће бити “потрошна роба“ медија, мега-капитала и индустрије виртуелне забаве, биће љуштуре без прошлости и будућности, а размишљање уопште…биће мислена именица.
Не дозволимо да се то деси, сваки појединачно “мали корак“ у том правцу, је велики за целину, за заједницу…!
(клкните на доње линкове, да погледате презентације)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 1
Преузми видео клип (12 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 2
Преузми видео клип (12 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 3
Преузми видео клип (12 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 4
Преузми видео клип (11.5 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 5
Преузми видео клип (11.5 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 6
Преузми видео клип (11.5 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 7
Преузми видео клип (13 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 8
Преузми видео клип (12 мб.)
Измишљено досељавање Срба, Јован Деретић, Драгољуб П. Антић и Слободан М. Јарчевић 9
Преузми видео клип (18 мб.)
Ко се не снађе око скидања видео клипова, јасно и сажето упутство може се наћи овде.
јул 9, 2009 у 09:35
Пронашо сам на којој локацији може бесплатно да се скине књига од Олге Луковић – Пјановић:
“Срби народ најстарији“.
Књига има 118 мб.
Идите на овај линк:
http://www.megaupload.com/?d=01AZHF2E
Тамо ћете изнад команде “download file“, одмах видети простор за укуцавање неопходних 4 слова да би скидање могло да се обави. Десно од “Enter This“ имате та 4 слова, укуцајте их у празном боксу после “here“ i онда притисните команду “download file“.
Када вам се отвори нова страница, испод команде “Premium dowmnload“ одбројаваће се одређено време, око 40-сетак секунди до старта скидања књиге. Кад се заврши одбројавање, појављује се команда “Regular download“, притисните на њу и скидање креће…
јул 30, 2009 у 22:47
http://www.scribd.com/doc/15087328/Dr-Olga-LukovicPjanovic-SrbiNarod-Najstariji
јул 9, 2009 у 23:14
Ставио сам на блог неколико тема о цару Ликинију са SerbianCafe-a, све са родословом:
„Србин, цар у Сремској Митровици је царевао Источном Римском Империјом”
http://xrl.us/be2kf4
јул 9, 2009 у 23:52
Да, добро си то урадио Соларићу, погледао сам то…
И ја припремам још видео клипова који говоре о фалсификовању историје Срба и Словена, као и о разним прећутканим и неизучаваним периодима из наше истприје.
Ево нешто од тога:
Проф Др Јован Дерертић Велико Србско царство Остројевића 1
јул 9, 2009 у 23:57
Још…
Проф Др Јован Дерертић Велико Србско царство Остројевића 2
Остало погледатиi овде.
јул 10, 2009 у 00:18
хвала ти Небојша на комплиментима. Трудио сам се све време и од ономад сакупио приличан број аутентичних тема. Посебно ми је драго због хронике Стефана Лазаревића где се изричито наводи да је Ликиније био Србин. (твој земљак; ваљда су Бор и Зајечар још увек у близини
) Додуше у родослову постоји временски раскорак од Ликинија до Техомила и Бела Уроша (од кога потиче Немања) али то му уопште не умањује вредност драгоценог историсјког извора.
јул 10, 2009 у 00:36
Да, Бор и Зајечар су још увек близу
Као и чувено археолошко налазиште, у близини мог родног града Зајечара код Гамзиградске бање, “Феликс Ромулијана (Felix Romuliana)“ … царска палата Римског императора Гаја Валењрија, подигнута у 3 и 4 веку наше ере…
јул 10, 2009 у 00:40
Још мало лепоте из мог краја…
јул 17, 2009 у 00:09
Posle povrsnog citanja ovih rasprava, a citanja mnogih istorijskih knjiga rekao bih da je i sam obrazovni sistem u Srbiji greska. Jos od malih nogu deca uce da smo nastali od starih Slovena koji su naselili balkan. Jos mnogo gluposti se serviraju deci po skolama sto dodatno otezava da prava istorija Srbskog naroda uopste i bude prihvacena……………..
јул 17, 2009 у 14:00
…jel moguce da smo zauvek izgubljeni i konacno porobljeni?
јул 17, 2009 у 22:00
@blauschild,
Нисмо заувек изгубљени, нити онако ,“на парче“, само смо “контузовани“ и “дрогирани“ фалсификатима, неистинама, полуистинама.
Терба да се освестимо, да будемо своји…!
Доке год постојимо, постоји и шанса да се освестимо., зато и нисмо заувек изгубљени…
јул 17, 2009 у 22:22
Српски Родослови: Јеромонах Јосиф Троношац
http://i25.tinypic.com/5p06zq.jpg
јул 17, 2009 у 23:34
Из Родослова српских царева о Немањићима, Ликинију, Константину, Рашкој и о првом цару Римског царства – Августу Октавијану:
http://img294.imageshack.us/img294/3972/ljetopiscarevserbskih.jpg
http://xrl.us/be3vnb
јул 23, 2009 у 09:52
Na sajtu http://www.4shared.com mžete naći knjige prof.dr. Jovana deretića
Kada odete na sajt, u prozor Search files unesite ime pisca.
Knjige su u pdf formatu.
Ko ne može da se snađe evo direktan link:
http://www.4shared.com/network/search.jsp?searchmode=2&searchName=deretic
јул 23, 2009 у 11:44
@babdulija…
Хвала вам на овим линковима за Деретићеве књиге, пребацићу их у догледно време у рубрици Библиотека да све буде на једном месту.
Ако случајно имате Деретићеву имаил адресу, пошаљи те ми је, волео бих да ступим са њим у контакт, око сарадње на мом блогу, па бих на ту тему да попричам мало са њим.
Поздрав.
јул 23, 2009 у 17:47
citam ovaj post i cudim se cudu. A sada da pitam ja vas . mozete li ikako dokazati to u sta verujete slepo kada stoji jedna cinjenica da je balkan jedna vetrometina kojom je sve prolazilo i u koju je svaki narod utisnuo malo svoje kulture i duha. Sta vam to vredi kada su dokazi o slovenima vidljivi i danas zivi. nemam nameru da raspravljam sa vama , samo zelim da vam dam prijateljski savet. cuvajte se zabluda.
јул 23, 2009 у 19:03
@Arajs,
Ovde je reč o lažnoj istoriji za Slovene i Srbe, a ne koji su narodi ovde utisnuli pečat. Utisnuli su ga mnogi, ali, kažem, u ovoj temi nije reč o tome, već o falsifikovanoj istoriji…
Da ste pažljivo čitali tekstove, komentare i gledali video klipove, videli bi da je Dr Deretić sa svim svojim istoričarima saradnicima iz Srpske Istorijske škole, uvek na svojim predavanjima uredno pozivao i naše akademike istoričare, da obore njegove tvrdnje i dokaze svojim argumentima i dokazima, ali niko se nikad nije odazivao.
Zsšto?
Lako je ko papagaj pričati za nekog:
Dođi, argumentuj, i dokaži kontraargumentima i doklazima da je neko šarlatan. Opovrgni njegove dokaze svijim dokazima.
Ali kako da ovde zvanični Istoričari pobiju Deretićeve diokaze kada niko od njih ne zna ništa o Istoriji Srba pre „dolaska Slovena na balkan“…?
A da bi to znali, treba poznavati Antičke istoričare koji su pominjali Srbe u svim svojim spisima. Ali naši istoričari se slepo drže Porfirogenita i njegove „istorije“, ali Porfirogenit nije bio isrtoričar, već car…
Eto, to je slepo verovanje…
Čovek lepo kaže da se radi o proučavanju Antičkih istoričara, i njihovih spisa, koji su bitisali i postojali pre Porfirogenita, a oni pričaju :
i zapravi se sad sve to pretvorilo u slepo verovanje Porfirogenitu, čoveku koji se nije bavio istorijom.
Šta ćemo sad…?
Sve što se ovde tvrdi o lažnoj istoriji za Srbe i Slovene, nije stvar nikakvog „slepog verovanja“, to je smešno, jer to što tvrdi Derertić nije stvar religije, apstrakcije, pa da se u nešto slepo veruje, već proučavanja Antičke istorije i Antičkih pisaca koji su u svojim spisima i dokumentima uvek pominjali Srbe, a to ide daleko dublje unazad u istoriju od kada se u zvaničnoj istoriji pominju Srbi, i njihovo postojanje, da su na Balkan došli u VII veku.
Nažalost…čak i ove elementarne ligičke stvari koje svako primeti kad sluša Derertića i ostale, treba ih ko papagaj pominjati, da bi se u nečijim glavama „otvorio prozor“, da se malo provetri „prostorija“…
I prosto logičko i smisleno pitanje sledi:
Ako Srbi „nisu postojali“ pre VII veka, jer zvanična istorija to ne pominje niti želi da obrađuje period pre VII veka ( a ako te zvanična istorija ne pominje, kao i da ne postojiš…), odakle se onda stvorio toliko mnogobrojni narod, u tom VII veku, na Balkan, gde je bio pre toga, gde je živeo, šta je radio, kakvu je istoriju imao, čime se bavio…a ne samo: „došli su odatle i odatle“, jer za stvaranje višemilionske nacije potrebni su vekovi, nisu se valjda Srbi stvorili iz „nicega“, “ iz vazduha“, prekršili sve biološko-vremenske zakone i… magično se „doselilili na Balkan…?!
Samo malo logike je poptebno da se pronikne u neke stvari.
Deretić može sve što tvrdi da dokaže dokumentovano ovdašnjoj javnost i zvaničnim istoricčatrima, on se poziva na zvanične istoriske spise i dokumenta Antičkih istoričara, ali ironija sudbine i naše kvazi stvarnosti, istorije i istoričara je ta, da zapravo Derertić ne može to da dokaže, jer kako da dokaže kada u Srbiji ni u Narodnoj biblioteci, ni u bilo kojoj drugoj, nema knjiga sa Antičkim piscima i istoričarima !?
Sve je izbačeno..!?
Zašto…?
Ajde sad dokaži…?
Kako da dokaže čovek, kad ovde nama Antičkih pisaca, a poziva se na njih…?
Ne na veru, ne na religiju, na isprazno umovanje, na priče staraca, već se poziva na Antičke istoričare čije je dokumente i spise proučavao u drugim zemljama, u čijim bibliotekama ima knjiga Antičkih istoričara.
Na osnovu proučavanje te literatrure, Deretić je i napisao svoje knjige, sa pojedinim faksimilama dokumenata i mapa iz tih knjiga.
Jer je onj kriv što mi nemamo u bibliotekama Antičke pisce i istoričare, pa sad ne može da dokaže to što tvrdi..?
Uostalom…koga to ovde od ovih političara diletanata i skorojevica interesuje. Briga njih za istoriju i istinu, samo misle kako da se održe na vlasti što duže, da bi što više opljačkali Srbiju i napunikli svoj žep, i „pozicuija“ i tzv „opozicija“.
јул 27, 2009 у 00:00
Pa i ovi kako ih ti nazivas diletanti, mozda i oni imaju neku misiju,,,, ja se ne bavim zabludama i ne idem u krajnost ali verujem da se nista u ovoj zemlji kao i u drugim zemljama ne radi slucajno. Sada vec nije u pitanju istorija samo Srbskog naroda vec i velika akcija unistenja Pravoslavlja koju sprovode Papski šizmatici. Obratite paznju sta se dogadja sa omladinom……. I uopste sta rade nasi politicari, sve vise tonemo u ponor, bar je to moje misljenje,,,,, Jos jednom pozdrav sa KosMeta.
јул 27, 2009 у 00:24
Марко,
Док постојимо, макар и у оваквој тешкој ситуацији каква јесте, има шансе да се ситуација поправи.
Можда се сада то не види како, јер окружени смо све најгорим политичарима, то је најнижи слој нашег националног бића којег смо икада имали, у читавој дугој историји!
Такав однарођени безосећајни шљам, у армани оделима , можемо само ми да имамо, али и само ми да га се отарасимо…!
И зато кажем, док постојимо, макар и у паклу, увек има шансе да изађемо из њега.
Ништа не може да траје само у једном смеру, па ни наше пропадање, јер као што и ноћ не може да траје стално и да се продужава у недоглед, тако ни ми не можемо да стално безглаво лутамо и да нас гута наш сопствени мрак. Ствар је тренутка, створиће се зрачак светлости, зрачак шансе кога требамо искористити…!
Поздрав свим Србима на Косову и Метохији…!
Небојша.
јул 27, 2009 у 13:40
To naravno, u svemu postoji pocetak i kraj….. Mada najvise mi je krivo sto nas sa Kosova i Metohije polako svi zaboravljaju i polako tonemo pod Albanskim rezimom…
јул 27, 2009 у 14:30
I mislim da bi svi trebali da pocnemo da se borimo, ne samo za Kosovo vec za za povratak svega onog sto je istinski krasilo Srbski narod,,,,
јул 27, 2009 у 22:14
Да, Марко, у праву си.
Свако од нас треба да ради да се у свом окружењу бори за оне истинске вредности Српског народа, које су нас увек красиле.
Свако прво треба да пође од себе, и свог личног живота, да буде живи пример тих истинских вредности, а не да све буде само пуста и празна прича.
јул 28, 2009 у 21:04
Pa mi se vec dosta bavimo tom problematikom. Kada kazem ‘mi’ mislim na ljude sa kojima sam u drustvu i sa kojima sam i osnovao pokret koji se ne bavi praznim pricama vec napornim radom da ljudima vrati svest. I naravno da covek apsolutno mora poceti prvo od sebe…………
јул 28, 2009 у 21:52
Онда ја то поздрављам, јер дајете пример како се треба организовати и радити.
Како вам се зове покрет?
јул 28, 2009 у 22:00
U svemu ovom ima i malo zabave, na sreću. Vidite, dragi prijatelji, sve, pa i oprečna mišljenja, laži i istina imaju na ovom lepom svetu svoje mesto.
Ja se laži ne plašim – one su jednostavno laži ne traju dugo, čak i istorijski gledano.
Najviše se plašim poluistina i nedorečenih stvari.
Kada je u pitanju istorija našeg naroda, mislim da su svi preterali sa poluistinama koje je, kako ko, prema potrebama koristio u dnevno političke svrhe, a i u taktički, na duži rok smišljene planove za razaranje nacije, bilo koje, a za nas najbolnije – naše.
Zašto baš Srbi?!?
Pa bez obzira na sve komentare koji su do sada dati, oni kojima verujemo ili oni kojima ne verujemo, ili nismo spremni da poverujemo, definitivan je zaključak da tu nečega ima.
Mislim da se to ne odnosi samo na srpski narod kao pojedinačni cilj. Spreman sam da pomislim da se u stvari radi o veri i nekim stvarima vezanim za PRAVOSLAVLJE, namerno velikim slovima, za nas najvećim.
Posmatrajući stradalnički put našeg naroda i razvoj naše vere na ovim prostorima, rekoh spreman sam da pomislim, da je jedna korenita, bazična, osnovna greška upravo gore izrečena misao.
Razvoj naše vere na ovim prostorima.
Mislim da treba vezati dosta stvari za naš narod, ma koje ime ranije nosio, i pre HRIŠĆANSTVA i pre te famozne „seobe“ na Balkan, Evropu ili gde već. Poptuno nejasno i puno kontradiktornosti.
Trvdnje sa jedne strane kažu Srbi su ovo, druga strana kaže Srbi su ono ….
Sve u svemu, hajd da stavimo sve na stranu, zašto tolika buka i toliko nejasnoća i zašto tolika sramota da svoju istoriju tražimo kod drugih i njima verujemo, a autentičnim stvarima sa prostora gde sada živi, taj ili koji već, narod koji sebe naziva SRBIMA.
Jedan od mojih predjašnjih komentara je bio inspiracija, a ovaj treba da bude i inspiracija i provokacija.
Postaviću par smešnih pitanja, samo Vas molim nemojte se meni lično smejati.
Pa ovako:
- Tražili smo Troju u krajevima gde žive ili su živeli Srbi,
- Kažemo da je dosta Rimskih sa korenima iz krajevima gde sada živimo ili smo oduvek živeli, i njih prisvajamo podsvesno i ponekad pomislimo: „…eto naše gore list…“,
- svi Svetski ratovi su počeli na Balkanu ili smo ih prema istoriji mi, Srbi, izazvali, odnosno smo za njih posredno ili neposredno okrivljeni,
- Balkan kao geostrateška tačka ili sveta zemlja boga rata – od kad je sveta, a gle logike da se narod koji se seli nastani privremeno, ode pa se vrati ili se odatle uopšte ne seli, već ostaje tu gde ce večito neko da ga gazi.
- Zašto se i odavde nismo odselili i koje nas je zlo ovde donelo, kakvo je to zlo bilo ako nam je ovde gde nas satreše – lepše nego tamo odakle smo došli gospodo Porfirogeniti.
- Zašto smo mi „ortodocs“…
- Zašto nam svi živci, osećanja i instinkti prorade kada smo ugroženi i u tim se situacijama snalazimo bolje nego drugi i preživljavamo – zamislite!!!!!!!!!???
- GENI???
- Sruktura srpskog genetskkog koda???
- Da li smo mi uopšte nekog prisvojili ili su svi oni bili naši???
- Da srpski narod je usvajao i prihvatao i od štićenika bio izdan i prodan – kakav narod!!!!
- Gde su tačno isihaisti našli utočište i kada, kada su došli na teren „naih Petrusa“, zašto „mala Sveta Gora“ i kome su on uopšte predali tu VERU koju su nosili.
- Od kud se kkod nas stvori toliko svetinja, mošti i relikvija, svetih za sve, ali baš za sve???
Ovako se možemo pitati i preslišavati u beskraj.
Ruku na srce, pažljivo pratim Vaše pisanje i jako sam srećan da mogu da se u ovo, na bilo koji način uključim i možda budem koristan.
Mišljenja sam da je put dobar, rasprave odlične, ali da pokusamo da budemo sto iskreniji prema sebi, jer mi stvarno jesmo sveti narod, čim se svi toliko trude da nas pošalju na nebo ili u zaborav. Mislim da bi ceo svet bio mirniji, istorijski srećniji, itd da smo sebe nazivali drugačije ili da smo ranije odustali od svega i preživeli asimilaciju, kao mnogi ili da su nas, ne daj bože, istrebili kao indijance ili aboridžine.
Istorija i istina su prave i jedine sudije. A, verujte, na osnovu svega onog što Vi pišete odbrana srba je odlična.
Ko smo mi i kakav je naš narod???
Prost odgovor je: „Narod koji plače i tuguje kad sluša ljubavne pesme, narod kome utroba zaigra kad sluša ratničke pesme i muziku i narod koji ima nadljudsku snagu da preživi kad sluša i ide za rodoljubljem – je sve to već davno preživeo i nosi to u genima. To su srbi , namerno malim slovima. Veliki narod“
Zbog svega toga, što više ovakvih tekstova, mišljenja, istorijski sumnjivih, tačnih, preciznih i manje preciznih mišljenja i istina je tu.
Pronadjimo i tog srbina „HOMOSAPIENSA“ i recimo da je naš, da je stvarno oduvek ovde živeo, jer se svi upravo tako osećamo vrlo crnomanjasto i tamnooko, nikako plavokoso i plavooko.
Ne zamerite i na malo šale na kraju, ljudi smo, šta ćeš.
Na kraju ko se od nas bolje šali na svoj račun – niko.
јул 29, 2009 у 00:07
Pa N.P.O- Narodni Pokret Otadzbina. Nije nas malo, a i dobro je to sto u pokretu imamo jednog diplomiranog Istoricara i naravno dosta visoko obrazovanih ljudi. Pa i mi koji smo tamo mladji mozemo od njih mnogo toga nauciti……
јул 29, 2009 у 00:20
Sasa ovo ti je bilo dobro ali ja smatram da sada nije samo problem gde smo ziveli i ko smo mi, za mene takodje iste tezine je i kakvi smo sada i u sta smo se pretvorili….. Jer ako smo vec kako svi kazu sveti narod zasto sada ima tako malo svetoga u nama.? Gde smo mi tu Svetost izgubili.? Pitanja su vrlo teska i bolna……
јул 29, 2009 у 07:12
@Marko…
Dobro bi bilo i da imate neki sajt, da se medijski eksponirate, jer za sada po meni, vaš glas može samo da se čuje preko interneta.
Ako imate sajt, pošaljite mi baner i link za za njega, da vas na svom sajtu reklamiram.
јул 29, 2009 у 09:20
Malo pre sam promenio kategoriju u kojoj sam smestio ovu temu, i stavio sam je u novu: „Забрањена историја Срба“.
To sam odlučio zato, jer ću tu stavljati još tekstova o našoj falsifikovanoj istoriji.
Tu pripremam tekst o Kosovskom boju po dokumentima iz Turske arhive, po kojima Turski istorijski hroničari kažu da su Turci izgubili Kosovski boj, da njihov sultan nije ubijen u šatoru, već na konju, jer je u pravilu ratovanja Turaka postojala obaveza sultana da bude na konju dok traje neki boj, da bi Turski vojnici, kada se okreću unazad da pogledaju, videli da je sultan na konju, da je živ, pa da nastave boj, a ako ga ubiju……itd…itd…
Dakle, sve to nisu priče baba narikača i vračara, ili „Srpske izmišljotine“, već sve stoji pedantno u Turskoj arhivi, što znači…to ko želi može da ode u Tursku i da pogleda, da pročita.
Ali nešto više o tome biće reči kada se otvori ta tema, sa video klipom.
To će biti u dogledno vreme, mislim za najviše mesec dana, jer radim mnoge stvari paralelno.
Na ovoj budućoj lokaciji mog sajta, gde sam već prebacio ceo sadržaj ovog javnog , radim na njegovoj pripremi, izradi u novoj konfiguraciji, i sve što treba, i tu će da bude moj budući sajt, ali da vas ne zamaram tehničkim detaljima…
Ceo sajt će samo jednim klikom moći da se prebacuje na ćirilicu-latinicu (to možete i da proverite, komande su u gornjem desnom uglu), pa ko kako želi, čitaće ga.
No, da bi taj program za prebacivanje funkcionisao, svi tekstovi u snovi treba da budu napisani u ćirilici, jer ako su u latinici, program ne funkcioniše, tako je i podešen od autora.
Moji tekstovi sa sadašnjeg bloga su skoro svi u latinici, i ima tu dosta „pešačkog“ posla, jer nije sve u pukom preslovljavanju raznim konvertorima, iz latinice u ćirilicu, ima tu dosta HTML tagova, linkova, treba poravnjati tekst, svašta…
Ali kako sam zamislio taj sajt, uradiću ga.
No imam i sreću, jer sam zbog obima posla, umor, zamor,… mislio da odustanem od cele ideje, no u svemu tome mi nesebično i volonterski pomaže jedan prijatelj.
јул 29, 2009 у 17:58
Pa za sada nemamo. Znam da je to lose po nas mada u skorije vreme ce biti. Cim bude poslacu ti……
јул 29, 2009 у 22:19
Уреду, кад буде све готово, ти пошаљи.
Поздрав.
октобар 8, 2009 у 21:16
Javljam se iz Banja Luke!!! Po nacionalnosti sam Srbin sa velikim S.Odrastao sam u Rijeci znaci u Cro.Za srpstvo sam ratovao pet godina ,ovde u BiH.Za dr Jovana Deretica sam cuo pre otprilike godinu dana.Njegov govor me je i odusevio i razocarao.Odusevio sto ipak imamo nekoga ko vodi racuna o tako bitnim stvarima kao sto je istorija najveceg naroda evrope,a isto tako razocaralo,zato sto mi srbi tako malo znamo o tome i tako malo cenimo to sto su nekad nasi pretci bili.
Molio bih vas samo da mi odgovorite,ako neko zna, na koji nacin da dodjem do knjiga dr Jovana Deretica.Mislim gde se mogu kupiti
srdacan pozdrav!!!
октобар 8, 2009 у 21:35
Здраво Марио,
Што се тиче мене, не знам где можеш купити Деретићеве књиге у Бања Луци, али на мом сајту можеш скинути неке. То је у рубриоци „Библиотека“ на врху блога, видећеш тамо, испод Деретићеве слике су и линкови за књиге.
Мало заиста знамо о својој истинитој историји, но полако ћемо се упознати са њом. Дуго су нас лагали, да би прогледали за два дана, но паучину са очију ћемо скинутуи већ…
Поздрављам те Марио!
октобар 9, 2009 у 21:43
Hvala Nebojsa. Probacu da skinem knjige. Imao bih i ja sto sta reci na ovu nasu zalosnu sudbinu medjutim vidim da ste skoro sve rekli. Moje misljenje nazalost je da za sve to sto nam se desavalo kroz tu nasu burnu istoriju, ne trebamo da trazimo krivce, u drugima, mislim da je problem u nama. Istina jeste sve to sto ste vi naveli, istina je i da nam neprijatelj nije Turska.To je velika zemlja koja je krenula ka Evropi, e to sto im se mi isprecismo,a oni nas pobedise,to je onako usput.Isto tako je i cinjenica da su za 500 godina vladavine sigurno mogli da nas istrebe kao narod, tj da totalno nestanemo sa mape sveta, a nisu….
Nasi vjekovni neprijatelji su Vatikan,anglosaksonci,kao i austrougari.Ovi zadnji sigurno nam nikad ali bas nikad nece oprostiti sto im carevinu razvalismo.Cak i sad u muzeju u Becu,gde se nalazilo vozilo Franca kao i uniforma u kojoj je ubije itd, u tom muzeju postoji isto tako i slika Gavrila Principa. Kada kustos muzeja prica o tom dogadjaju on kaze, „a ovo je TERORISTA Gavrilo Princip, srbin koji je ….“
Pored tih nabrojanih vrlo mocnih neprijatelja, mi srbi smo sami sebi najveci neprijatelj. Nikada,ali bas nikada nismo imali cilj i pravac, pa tako ni danas.Vekovima strpljivo smo sami razbijali svoju drzavu, najmocniju drzavu Evrope, najvecu kulturu evrope, drzavu koja je izlazila na tri mora,sveli smo na jedno malo vece dvoriste. Sveli smo je svojom naivnoscu i gluposcu,nasom dezorjentisanoscu……
Ma iznerviram se kad se setim svega…
Pozz i hvala
октобар 10, 2009 у 09:49
Да, Марио, слажем се, ми смо самима себи највећи „непријатељи“, а други само то уочавају и користе, а то најбоље користи запад, ни наша „браћа“ Хрвати нису за потцењивање, форсирајући парама за своје интересе све најгори интелектуални шљам у институцијама власти ове земље, полуписмене и недовршене људе, незасите барабе које су жељне само власти, положаја, статуса у друштву, пара….
О интелекту код њих нема ни говора, чисто се фигуративно изражавам, то видиш чим отворе уста, о њиховом моралу, такође, „шта је то, шта то беше ?!!“,… питају се они, то су моралне НУЛЕ.
октобар 10, 2009 у 15:56
Ma Nebojsa (mozemo na TI,nadam se), o nasim „susjedima“ je glupo i pricati.Ja samo jos ne mogu da skontam,zbog cega taj narod ne moze bez nas.Vjerovatno krv,geni ili nesto drugo ,jer, mnoge teorije cak i dr Deretic,pa i neki njihovi intelektualci,istoricari (koje su hitno sklanjali) slazu se da je taj narod nastao od srba.A poznato je da su najveci srbomrzci upravo oni koji su promenili naciju i veru.
Ja zivim ovde u Banja Luci,gde su nam oni mnogo blizi (mislim geografski),tako da sam u prilici da pratim i njihove TV programe (mada ih izbegavam, cak sam i Total TV uveo da djeca ne kupe njihove nove rijeci), znaci kod njih na TV-u ne postoji dan da se u nekoj od emisijane dotaknu srba ili srbije ili republike srpske.Nasuprot tome TV stanice ovde kod nas a vidim i kod vas, hrvatsku i ne pominju kao da ne postoji.Moje misljenje je da je to ok, i da tako treba da se ponasamo prema njima. Znaci i pored toga sto sad u hrvatskoj nema srba i sto su sve njihove stvari sa srbi,a resene, oni i dalje ne mogu bez nas.To je narod koji se genetski vec deformisao, narod koji je licemjeran,ogrezao u krvi (uglavnom srpskoj),a to su stvari koje bog i vreme ne prastaju.Npr.njihovi ljudi u gradovima koji ne mogu da cuju nase radio i tv stanice oni pojma nemaju ustvari sta se desava.Jedan prosjecan Rijecanin ili Splicanin nema pojma da njihove tzv „zvijezde“ poput severine ili drugih svaki vikend gostuju za pare naravno po BG klubovima,a u isto vreme kada nas neko treba da gostuje u Cro ,digne se tolika frka i galama,da parlament raspravlja o tome.I sad jedan prosjecan gradjanin iz navedenih gradova ima totalno iskrivljenu sliku o svemu, i on ima stalno misljenje koje mu njegov rezim namece a to je „sta koji kurac vise ti srbi oce od nas hrvata“.
Njima se stalno preko medija servira kako smo mi divljaci a kako su oni kultura i ne znam ti nekakve velicine.Oni kad dodju ovde kod nas u Banja Luku ,ne mogu da vjeruju da ima hramova starih po 700 godina ovde u okolini,da ljudi normalno zive,da se bore da jos bolje zive , i glavna stvar koju oni ne mogu da shvate je da ih ne jebe niko zato sto dolaze ih cro, i da je nama ovde draze beogradsko govno nego njihova pita. O njima bih jos moga jako puno da pisem,a vjeruj mi da ih jako jako dobro poznam (nazalost).U svemu tome mi je jedna stvar satisfakcija,a to je sto ce sigurno doci dan kada ce i njihova javnost napokon saznati od koga su nastali kroz istoriju (pokrstavanjima koje je Vatikan radio), i kada ce shvatiti da polako ali sigurno nestaju,asimiliraju se u njemce i austrijance.To treba docekati,ja i ti prijatelju sigurno necemo,ali neko hoce.
Puno pozdrava,kada budem imao vremena malo vise jos mozemo o hrvatima da pisemo,mada mislim da ne zasluzuju nasu paznju uopste,jer ipak su oni u zadnjih 100 godina pobili vise od milion1 000 000 srba,a jedan doooobar dio prekrstili u katolike (preko 20 000) djece sa kozare ,prisvojili nas jezik i nazvali ga tako kako su ga nazvali i izmisljaju rijeci da crknes od smijega (zrakomlat-helikopter), i izmisljaju svoju istoriju(povijest-srpska rijec) na ustrb nase, tako da…….
puno pozdrava
октобар 10, 2009 у 17:18
Да, можемо на ти, наравно Марио.
Што се тиче мене, ја се не бих бавио писањима о Хрватима, а ти како хоћеш, и да их уверавам у ишта, већ о нама, јер ми смо себи највећи проблем. Нису нас они увели у Југославију, већ ми њих, иако су се борили против нас у првом светском рату.
Нисам сигуран, у случају да је у првом светском рату победила Аустроугарска са Немачком, да би Хрвати правили Југославију са у том случају пораженим Србима, који су се борили против њих.
Потребна нам је историјска и национална катарза, отрежњење, кроз тај болан али лековит процес морамо да прођемо, да признамо себи где смо грешили и да више не понављамо исте грешке кроз историју.
Ми се стално бусамо да смо државотворни народ, но не бих се кладио у то, јер историјски гледано, пратећи наше понашање, своје историјске поступке, територија државе у којој живимо као народ нам је све мања и мања.
У крајњој инстанци, ми Срби, Срби комунисти, Срби овакви и онакви, ми смо најодговорнији за ово што се догађа око Косова и Метохије. Амери само користе наше слабости и преко шиптара примачињу се Русима.
Пре другог светског рата на Косову и Метохији било је 50 % Шиптара, они су национална мањина, остало су већинским делом били Срби, они су народ, и нешто мало осталих мањина и народности.
Не интересује ме шта је Тито радио и наређивао, већ зашто су Срби (народ), њихови лидери комунисти, дозволили да се забрани повратак расељених Срба са својих Косовских вековних огњишта, протераних од стртане шиптара (национална мањина) који су убијали те исте Србе и протеривали их из њихових домова, земља тих Срба је била Косово и Метохија, а држава Југославија, коју су они, пре свега они, са осталим народима формирали…!
Срби, њихови поменути лидери и вође, су исто тако немо гледали како се Косово и Метохија илегално попуњава после другог светског рата Албанцима из Албаније…
Они су постали Косовари…
Срба је било све мање и мање… а шиптара све више и више… демографска слика се мењала, али ради лажног „мира у кући“….“братства и јединства“… Срби су ћутали…“неће, ваљда“ … али испало је да ваљда хоће, хоће, али без „ваљда“, итекако хоће!
Несрећа никад не долази сама…!
И ко је овде крив за отцепљење Косова и Метохије…?
Хрват Тито, или шта је већ био, небитно је…?
Шиптари…?
Амери…?
Нови светски поредак…?
Не браћо, криви су Срби, прецизније, они који су нас водили…!
Ми данас трпимо последице својих грешака, а амери су само егзекутори истих…!
октобар 12, 2009 у 20:09
Hvala za knjige !!!
Razmisljanja sam kao i ti,dosta slicnog .Nikada ali bas nikada nismo imali cilj.Narodi i drzave planiraju dugorocno,za 100 godina ,mozda i duze,a mi nikada nismo mogli da planiramo ni deset godina unapred .Sve i jedan vladar koji je vladao Srbima a bio je srbin,nama nije valjao,sve i jedan nije umro prirodnom smrcu.Samo tudjin kada je nama vladao i kada nas je trao,tada nam je bio dobar,tada smo ga u zvezde okivali.
ZNACI DA DEFINITIVNO SA NAMA NESTO NIJE U REDU!!!
Sto se tice Kosova……
Na bih mnogo o tome,relativno slabo sam upoznat sa situacijom dole,ali ako ju preslikamo na hrvatsku krajinu (gde isto tako postoje crkve i manastiri stariji od 600 godina), videcemo da je situacija ista.Samo mislim da je srbe iz krajine protjerala puska,a srbe sa kosova,lova. Cuo sam da su godinama prodavali (relativno bezvrednu) zemlju i ognjista, za dobru lovu i odlazili u Beograd u stanove od 50-ak kvadrata.Oni koji nisu hteli da prodaju bili su proterani.To su moja saznanja o Kosovu.Na osnovu svega neprijateljima nije bilo tesko da sprovedu onu staru narodnu izreku u delo a to je :“cije ovce toga i zemlja“.
Moje misljenje trenutno nakon svih ovih ratova (u vecini sam i sam ucestvovao,puno radno vreme) i politickih situacija a vezano za kosovo je sledece :
- Srbija ne sme nikada da se odrekne kosova,a istovremeno da se maximalno pobrine o narodu koji je dole ostao.
- Treba da jaca ekonomski drzavu ,sto je vise moguce,samim tim i srpsku vojsku. i da ceka povoljan politicki momenat da to isto Kosovo povrati ali samo vojnickom cizmom.Taj momenat verovatno nece doci brzo,ali sta je npr 20 godina za istoriju,nista.Znaci treba dugorocno razmisljati i planirati,isto tako i lobirati,i saginjati glavu ako treba pred nekim ,a ne pred svima.Doci ce momenat,steci ce se uslovi,da se to pregazi i jednom za svagda resi taj problem,ali ako tad ne budemo spremni,nikad ga vise u nasem sastavu videti necemo.
Neki ljudi ovde mi kazu da sam previse radikalan,medjutim,pogledajmo isti taj „demokratski“ zapad koji nama natura nekakve standarde ponasanja i sve druge standarde,oni isti ti koji se „bore“ za mir i demokratiju,milimetar svoje zemlje ne daju.Osamdesetih godina proslog veka kada su argentinci uzeli nazad svoja ostva,koji se nalaze ispred nosa Argentini (Foklandi), britanska cuvena premijerka Margaret Tacer (celicna lady),je poslala vojsku na Foklande i rekla im „gospodo dok ne resite taj problem ne vracajte se u Britaniju“.Vojska otisla ,napravila spaljenu zemlju i vratila se.Niko nije u svetu digao glas,bunio se oko ljudskih prava ili ne dao bog osudio klasicnu agresiju !!! Naravno Velika Britanija je mocna zemlja u svakom pogledu i finansijskom i vojnom. E srbiju treba dovesti u stanje da joj neko za 20-ak godina kaze „u redu gospodo imate 3 mjeseca da zgazite to dole“,pa cemo posle pregovarati i izvinjavati se svetu i vikati „siptari vratite se,necemo vam nista“.Tako je to uradila Hrvatska sa Srbima. Nije Margaret Tacher isla i demonstrirala po Londonu i lupala London,zasto to da radi.Te domanstracije je i izmislio zapad radi glupih naroda kao mi,sto smo. Isto tako sam svestan da sad nije momenat za to ali… desice se promene u svetu.pa kad se stekne momenat,a mi zamolimo onoga ko bude gospodar sveta tad i kad ljudi dozvole… eto ga.
Po mom misljenju jediiiini nacin
Puno pozdrava Nebojsa!
октобар 18, 2009 у 18:05
Dragi prijatelji posto je dr.Jovan Deretic otvorio oci ja samo imam par pitanja ovoma koji nam ne veruju. Kako to da niko od Nemanjica neostavi zapis o doseljavanju slovena,kako to u periodu Turaka nema nikakofg spisa ili bilog cega,kako to u doba Karadjordja ,Dositeja ,Vuka Karadzica ,Njegosa,Obrenovica nema ni spomena o doseljavanju Slovena a od Berlinskog kongresa i onog Perfirogenet javlja se doseljavanje Slovena da to nije malo cudno.Zelim svoj mali doprinos dati u vezi Bavarske. U Bavarskoj i nigde vise ima uzrecica „Kris Got“ sto u prevedu znaci „Pomoz Bog“, zar to nije malo slucajnost. Zelim da se Srbiji vrati prava istina i samo istina i nista drugo.
октобар 19, 2009 у 19:51
на овој страни има пуно материјала од г. Деретића:
http://predajem-ti.blogspot.com/
октобар 19, 2009 у 22:10
Уреду, хвала Вам.
октобар 20, 2009 у 21:38
Hvala,momci.
Mnogo pozdrava iz Banja Luke !!!
октобар 28, 2009 у 18:59
Bratijo, da li neko može da mi kaže koja izdavačka kuća je izdala knjigu Istorija Srba, s obzirom da bih išao na Bgd sajam da je kupim?
Hvala unapred.
новембар 10, 2009 у 00:27
Samo da Vas sve pozdravim!
Dobro je da nas hvala Bogu ima i koji mislimo na pravi nacin!
Ja sam inace slusao nedavno predavanje slicne prirode, jednog srpskog mislioca i istoricara Petra Askrabe. On se bavi takodje razotkrivanjem falsifikovane istorije srpskog naroda, ali, kako bih rekao, u manjem ili preciznijem vremenskom ali i geografskom okviru, u svakom slucaju tu se takodje tek vidi koliko slojeva lazi i prevare lezi na nasoj pravoj istoriji.. Nadam se da ce jednom ovi istoricari dobiti podrsku a posebno SREDSTVA da se bore za ono u sto vjeruju i sto ocito ne rade iz materijalnih razloga..a ispred ovih nabjedjenih nazovi istoricara koji nidje nista istrazivacki i kreativno nisu uradili sem sto su citav zivot proveli ka pozeri i poslusnici i pravi ljigavi mekusci.
Uzdravlje!
новембар 10, 2009 у 17:33
Prijatelju preko mojih izvora je provereno i mogu ti reci da i ja zelim knjigu ali nemoze da se nadje.Izdavacke kuce one zvanicne u Beogradu i Novom Sadu nisu izdale dr.Jovana Deretica,to je verovatno izdala neka privatna stamparija.Ako ti nesto saznas bio bih ti zahvalan ako mi javis.Puno pozdrava.